„iLunch“ artimos geografijos plėtros neužtenka – eina į Dubajų

- Prekių ženklas „iLunch“ jau įregistruotas JAE ir kitose valstybėse.
- Maitinimo versle technologijų sprendimai patiekti maistą per kelias minutes – dar naujiena.
- Sprendimus investuoti į naujus restoranus svetur lemia ir maitinimo verslo aplinka Lietuvoje.
Donatas Vaitasius, UAB „Inovatyvūs restoranai“, valdančios 23 nuosavus „iLunch“ restoranus Vilniuje, vykdomasis direktorius, VŽ pasakoja, kad plėtros planuose – „iLunch“ prekių ženklas didelėse tarptautinėse rinkose ir daugiamilijoniniuose miestuose – Dubajuje, Abu Dabyje, Londone, Dubline ir kitur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai