Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-06-16 08:45

Susidomėjimas „Šilelio“ televizoriais pranoko lūkesčius, kuria naujus planus

Edgaras Gargažinas, „Sponge“ vadovas ir įkūrėjas. Bendrovės nuotr.
Edgaras Gargažinas, „Sponge“ vadovas ir įkūrėjas. Bendrovės nuotr.
Pirmųjų mėnesių „Šilelio“ televizorių pardavimai net kiek pranoko autorių – UAB „Sponge“, 2014 m. įsigijusios „Šilelio“ prekių ženklą, – lūkesčius. Sumanymui pasitvirtinus, planuojama plėsti kategoriją ir jau atnaujinami pirmieji „Šilelio“ modeliai.

Per kelias pirmąsias savaites, kai pradėjo prekybą „Šilelio“ televizoriais, „Sponge“ netrukus skaičiavo keliasdešimties jų pardavimus. Dviejų modelių „Šilelis“ – TV-32 ir TV-55 – papildė iki tol siūlytas bendrovės produktų kategorijas – „Šilelio“ LED projektorius ir TV priedėlius.

„Pradžią vertiname labai gerai, iš dalies net pranoko lūkesčius. Projektas pasitvirtino, todėl galvojame apie tolesnį kategorijos plėtojimą, šiek tiek atnaujiname vieną televizoriaus modelį pagal vartotojų atsiliepimus, – sako Edgaras Gargažinas, „Sponge“ vadovas ir įkūrėjas. – Kol kas dar nepradėsime naujų modelių gamybos, bet esame apsisprendę, kad ateityje bus ir didesnis kaip 55 colių įstrižainės „Šilelis“, taip pat greičiausiai turėsime ir 43 colių ekrano įstrižainės televizorių.“

52795
130817
52791