Maitinimo verslo kūrybiškumas: rado būdą padidinti pardavimus

Artėjant kalėdinės prekybos laikotarpiui, maitintojai atrado dar vieną nišą, kaip gauti papildomų pajamų ir parodyti dėmesį nuolatiniams klientams, ieškantiems dovanų, skanėstų šventiniam stalui ar kasdienai. Kai kurie verslininkai įkuria e. parduotuves, ar paprasčiau, kad ir feisbuko paskyroje, pasiūlo įsigyti savo produkcijos: kalėdinių dovanų rinkinių, maisto ruošinių ar kasdienio vartojimo produktų.
Ieva Vaičiūnaitė ir Jurgita Viltrakienė, gastronomijos verslo konsultacijų agentūros „Kitchen Rules“ įkūrėjos, sako, kad toks sprendimas verslui yra dar vienas pardavimo kanalas, kuris leidžia neapsiriboti fizine maitinimo įstaigos vieta, be to, suteikia ir kitų pranašumų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai