Kai prekės ženklas ant prekystalio, bet jau aišku, kas atsiras vietoje jo
Tokią išvadą padarė Augustinas Bakutis, trijų restoranų Kaune – „Baking Mad Hidden Lab“, „Šventas dūmas“ ir „Hattori“ – įkūrėjas. Metų pradžioje jis nusprendė parduoti sušių restorano prekės ženklą „Hattori“, kartu su įranga, receptais, apmokymu, dalimi komandos, bet be patalpų ir įmonės.
Tąkart susidomėjusių įsigyti Kaune įsitvirtinusį prekės ženklą atsirado nemažai, bet jaunas verslininkas persigalvojo, o vasarą grįžo prie sprendimo parduoti jį tiems, kam maistas ir sušiai, o ne baras būtų pagrindinis verslas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai