Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-08-13 13:30

Kai prekės ženklas ant prekystalio, bet jau aišku, kas atsiras vietoje jo

„Hattori“ sušių restoranas Kaune. Bendrovės nuotr.
„Hattori“ sušių restoranas Kaune. Bendrovės nuotr.
Kai įkuri populiarų, gerai apgalvotos koncepcijos, gražų ir dar skanų restoraną, bet paskaičiuoji, kad jo pardavimai – kaip bare – iš gėrimų, atrodo, gal geriau tada barą ten ir įkurti. O maisto prekės ženklą perleisti tiems, kas daugiau valgio ir gamintų. Ir jau žinoma, koks tai bus baras, nors prekės ženklas – dar ant prekystalio.

Tokią išvadą padarė Augustinas Bakutis, trijų restoranų Kaune – „Baking Mad Hidden Lab“, „Šventas dūmas“ ir „Hattori“ – įkūrėjas. Metų pradžioje jis nusprendė parduoti sušių restorano prekės ženklą „Hattori“, kartu su įranga, receptais, apmokymu, dalimi komandos, bet be patalpų ir įmonės.

Tąkart susidomėjusių įsigyti Kaune įsitvirtinusį prekės ženklą atsirado nemažai, bet jaunas verslininkas persigalvojo, o vasarą grįžo prie sprendimo parduoti jį tiems, kam maistas ir sušiai, o ne baras būtų pagrindinis verslas.

52795
130817
52791