Vis dar hobis, bet jau verslas: kaip nuo draugų pereiti prie klientų

Dažnai verslas gimsta iš hobio. Chrestomatinė istorija, kai gaminamas produktas ar teikiama paslauga, kuriais mielai naudojasi draugai. Paprasčiausias pavyzdys – šeimininkė puikiai gamina. Visi, kuriuos ji pavaišina, neatsistebi, kodėl kad ir elementariausia kepta višta ar plovas čia daug skanesni nei kur kitur. Pasirodo, visa paslaptis slypi prieskoniuose, kuriuos moteris pati įsigyja iš tolimiausių kraštų, maišo juos, eksperimentuoja, kol atranda tinkamiausią skonį.
Bičiuliai, žinodami tokią aistrą kulinarijai, prašo, kad parūpintų prieskonių ir jiems – ne už dyką, žinoma. Jų pažįstami taip pat užsigeidžia įsigyti prieskonių mišinių, nes pasitiki savo draugų rekomendacijomis. Reklamos „iš lūpų į lūpas“ mechanizmas užsisuka, užsakymų randasi vis daugiau, kol prieskonių žinovė suprato, kad ši veikla jau tampa pagrindinė, besikertanti su samdomu darbu.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai