Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-05-17 08:45

„Lean“ paslaugų įmonėse: kad nesibaigtų tik darbalaukio sutvarkymu

 Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Paslaugų įmonės gali pataikyti ant grėblio, jei „Lean“ metodikos principus taikys aklai, kaip matė gamybos įmonėse. Nors ir vienoms, ir kitoms svarbiausias orientyras turėtų būti klientas, paslaugose jo vaidmuo didesnis, todėl ir pokyčius reikia planuoti kitaip.

„Lean“ ekspertai, verslo konsultantai neretai su šypsena pasakoja, kaip iš kone kiekvienos įmonės išgirsta, kad siūlomi vadybos principai jiems netinka, nes juk įmonės veikla specifinė, joje viskas kitaip nei kitose, kur anksčiau ekspertai dirbo.

Tačiau Laura Gerrits-Gedvilė, efektyvumo pokyčių ekspertė, UAB „Improvement“, dirbančios su prekės ženklu „Holistic Enterprise“, įkūrėja, pritaria, kad, kalbant apie „Lean“ gamyboje ir paslaugose, skirtumų esti.

52795
130817
52791