Jei manote, kad klientai yra svarbiau nei darbuotojai, smarkiai klystate

Sunkmečiu klientų lojalumas stipriai susvyruoja, todėl reikia kur kas daugiau pastangų jam išsaugoti. Tačiau tie vadovai, kurie visą dėmesį skiria klientams, darbuotojus nustumdami į antrą planą, patirs pralaimėjimą. Ir visai netrukus.
podcast::A75xmxUi Šiandien nemažai verslų yra ties išgyvenimo riba. Todėl kaip niekada svarbu yra išlaikyti kiekvieną klientą. Žinoma, yra ir tokių sričių, kurios per pandemiją įgavo sparnus: siuntų pristatytojai, maisto užsakymo platformos ir pan. ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti