Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-12-04 11:43

Jei manote, kad klientai yra svarbiau nei darbuotojai, smarkiai klystate

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Sunkmečiu klientų lojalumas stipriai susvyruoja, todėl reikia kur kas daugiau pastangų jam išsaugoti. Tačiau tie vadovai, kurie visą dėmesį skiria klientams, darbuotojus nustumdami į antrą planą, patirs pralaimėjimą. Ir visai netrukus.

podcast::A75xmxUi

Šiandien nemažai verslų yra ties išgyvenimo riba. Todėl kaip niekada svarbu yra išlaikyti kiekvieną klientą. Žinoma, yra ir tokių sričių, kurios per pandemiją įgavo sparnus: siuntų pristatytojai, maisto užsakymo platformos ir pan.

52795
130817
52791