Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-03-12 08:51

Nuo influencerių perėję prie bendruomenės rinkodaros, gavo 0,5 mln. Eur investiciją

„Billo.app“ komanda (iš kairės) T.Deksnys, I.Dirvonskaitė, A.Bulybenko ir D.Smailys. Bendrovės nuotr.
„Billo.app“ komanda (iš kairės) T.Deksnys, I.Dirvonskaitė, A.Bulybenko ir D.Smailys. Bendrovės nuotr.
Bendruomenės rinkodaros startuolis „Billo“, skirta prekių ženklams, pritraukė beveik 500.000 Eur. investiciją.

Rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“, „70Ventures“ ir SOSV investicijų startuolis sulaukė platformos kūrimui skirtame (angl. pre-seed) investicijų raunde.

„Billo“ platformos idėja – prekės ženklai skelbia interaktyvias turinio kūrimo užduotis naudotojų bendruomenei, o ji už autentiško turinio kūrimą – gautų užduočių programėlėje „Billo.app“ atlikimą – gauna atlygį.

„Platforma leidžia prekės ženklams dirbti su realiais savo naudotojais ir taip auginti autentiškų įvaizdžio advokatų bendruomenę, klientų lojalumą ar dar tik kuriamo produkto kokybę. Tai, kad prekės ženklai atsigręžia į autentiškumą ir įtraukia esamus savo naudotojus – ypač aktualu dabar, kai marketingo rinkoje jaučiamas influencerių rinkodaros nuosmukis ir kyla autentiško turinio poreikis“, – pranešime spaudai cituojamas Tadas Deksnys, UAB „Billo.app“ direktorius.

Jis, kartu su Donatu Smailiu, iki „Billo“ kūrimo plėtojo platformą „Unboxed Network“, – skirtą influencerių turinio kūrimui, tačiau pastebėję turinio autentikos reikšmę, pakeitė kryptį – pasuko į bendruomenės rinkodarą – sukurti naują produktą rinkodaros specialistams.

„Mūsų platformoje veikia keli užduočių tipai, kurie leidžia prekės ženklams gauti nuotraukų ir vaizdo turinį viešinimui, privatų grįžtamąjį ryšį, testuojant ar vertinant produktą ir rekomendacijų sistemą. Šiuo metu atliekame rinkos testus Europoje, kad suprastume, kokius bendradarbiavimo su savo bendruomenėmis būdus „Billo“ naudotojai vertina labiausiai“, – komentuoja D. Smailys, vienas iš „Billo. app“ įkūrėjų.

Fondo „Open Circle Capital“ atstovų teigimu, sprendimą investuoti į startuolį lėmė tai, kad sėkmingai kuriamas inovatyvus įrankis sparčiai augančioje rinkoje ir tai, kad jis pasiekia užsibrėžtų plėtros tikslų.

„Įspūdį paliko tarptautinių klientų sąrašas, tarp kurių tokie vardai kaip „Microsoft“, „Philips“, „Nestle“ ir kiti. Teigiamai įvertinome ir komandą: jos branduolys – specialistai, kurie yra sukaupę patirtį tiek socialinių tinklų srityje, tiek kuriant ir vystant kitus startuolius“, – pranešime spaudai cituojamas Rokas Tamošiūnas, „Open Circle Capital“ partneris.

Nurodoma, kad rizikos kapitalo fondo bei verslo akseleratoriaus „70 Ventures“ susidomėjimas „Billo“ išaugo įvertinus įmonės potencialą vystyti B2B pardavimus užsienio rinkose. Pasitikėjimui užsienyje „Billo.app“ įtakos gali turėti ir jau pritraukti tarptautiniai klientai.

Artimiausi „Billo“ planai – produkto testavimas ir įtvirtinimas Europos rinkoje. Platformos kūrėjai mato stiprų potencialą platformos funkcionalume – užduočių įvairovėje. Ypač, galimybėje prekės ženklams personalizuoti savo užduotis pagal poreikį: kviesti savo naudotojus kurti turinį, išbandyti naują produktą, įtraukti darbuotojus į darbdavio įvaizdžio formavimą ir kt.

52795
130817
52791