Grįžę iš Ispanijos įsigijo jau veikiantį verslą: įžvelgia pranašumų

Publikuota: 2015-10-29
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“
Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“ Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.

Įsigijus jau veikiantį verslą, nereikia rūpintis patalpų ir tiekėjų paieška, klientams prekių ženklas irgi jau pažįstamas. Naujiesiems savininkams tenka tik kai ką pakoreguoti, kad veikla atitiktų jų lūkesčius.

„Su šeima gyvenome Ispanijoje, kai nusprendėme grįžti į Lietuvą, ieškojome, kuo galėtume užsiimti. Atsirado galimybė įsigyti jau veikiančią ekologiškų maisto prekių parduotuvę. Nusipirkę verslą, praplėtėme asortimentą. Dabar, be mažųjų vietos gamintojų prekių, parduotuvėse galima įsigyti ispaniškų maisto produktų“, – pasakoja Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“, valdančios dvi to paties pavadinimo maisto parduotuves Vilniuje, direktorė.

Įžvelgia pranašumų

Pernai gruodžio mėnesį p. Zimnickienė įsigijo „Žirnio krautuvėlę“, veikiančią prekybos centre „Rimi“, sostinės Jeruzalės rajone. Verslininkė skaičiuoja, kad investuoti reikėjo apie 20.000 Eur. Kaip vieną pagrindinių pranašumų, kodėl apsimoka įsigyti veikiantį verslą, pašnekovė nurodo buvusių savininkų įdirbį.

„Netenka visko pradėti nuo nulio. Patalpų ir pirmųjų tiekėjų ieškoti nereikia. Lojalių klientų ratas irgi yra. Tereikia įgyvendinti savo viziją“, – detalizuoja p. Zimnickienė.

Pasak pašnekovės, iš karto buvo nuspręsta asortimentą papildyti ispaniškais maisto produktais. Mat Lietuvoje, sako verslininkė, parduotuvių lentynose galima rasti daug itališkų gaminių, o ispaniškų – ne. Kita vertus, gyvendama Ispanijoje p. Zimnickienė labiau pažino šios šalies gastronomiją, todėl ir norėjo ispaniškų produktų atvežti į Lietuvą.

„Importuojame maisto produktus iš Ispanijos ir Di­džio­­sios Britanijos. Už­tru­ko­me, kol radome tiekėjų: rašėme laiškus, skambinome. Beje, iš karto reikia nustatyti bendradarbiavimo taisykles. Jei tiekėjas vėluoja pristatyti prekes, reaguojame tuoj pat, aiškinamės delsimo priežastis. Priešingu atveju tiekėjai manys, kad vėluoti pristatyti prekes yra normalu, o tada parduotuvės lentynos bus tuščios“, – pasakoja p. Zim­nickienė.

Rugsėjo mėnesį verslininkė atidarė dar vieną parduotuvę Žirmūnuose. Abi įmonės parduotuvės veikia prekybos centre. Apie plėtrą, pasakoja p. Zimnickienė, galvota vos įsigijus verslą. Plėtrą paskatino ir klientai, kurie vis paklausdavo, kodėl kituose miesto rajonuose nėra tokios parduotuvės.

Dirba kartu

Pasak pašnekovės, dirbti dideliame prekybos centre apsimoka vien dėl nuolatinių pirkėjų srautų.

„Dalis pirkėjų, apsipirkę prekybos centre, užsuka ir pas mus. Kiti – apsiperka pas mus ir tik tada eina į prekybos centrą. Parduotuvės darbo laiką deriname ir prie klientų, ir prie prekybos centro darbo valandų. Darbo dienomis dirbame iki 22 val., nes daugiausia pirkėjų būna vakare, savaitgaliais – iki 21 val.“, – pasakoja p. Zimnickienė.

Pasak verslininkės, tiek su prekybos centrais, tiek su kitomis nedidelėmis parduotuvėmis konkuruoti mėginama ne tik įvairesniu asortimentu, bet ir šiltu aptarnavimu.

„Stengiamės, kad parduotuvė ne tik būtų fiziškai arti klientų – įsikūrėme miegamuosiuose rajonuose, bet ir kuriame tokią aplinką, kad norėtųsi čia grįžti. Rinkdamiesi darbuotojus norime, kad jie ne tik domėtųsi maistu, bet ir būtų malonūs, paslaugūs, mėgstantys bendrauti“, – kalba verslininkė.

Įmonėje, be savininkės, dirba 4 darbuotojai. Ponia Zimnickienė pasakoja, kad dar prieš įsigydama verslą planavo pati stovėti prie prekystalio.

„Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje. Taip ne tik užmezgamas glaudesnis ryšys su klientais, bet greičiau pastebima, ką reikia koreguoti“, – paaiškina pašnekovė.

Įmonės interneto puslapis dar tik kuriamas. Pasak verslininkės, interneto svetainėje bus galima susipažinti su visais parduotuvės lentynose esančiais produktais, jų kainomis. Kol kas nenuspręsta, ar bus galima įsigyti prekių internetu.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako p. Zimnickienė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl kai kurių rinkų nepavyksta užkariauti

Pasirengti eksportui užtrunka. Daugelis sėkmingai eksportuojančių verslininkų sako į kitą šalį įžengę ir...

Vadyba
09:34
Ukmergės autoservisas: kuo mažiau gyventojų, tuo daugiau paslaugų reikia siūlyti Premium

Daugiausia uždirba tie autoservisai, kurie turi didesnį nuolatinių klientų būrį. Vis dėlto konkurencija...

Transportas
2018.07.20
54.000 Lietuvos gyventojų sulauks VMI laiškų 7

Gyventojai, kurie deklaravo pajamas už 2017 metus, tačiau iki šiandien dar nesumokėjo gyventojų pajamų...

Finansai
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 11

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

Ant prekystalio – dvi pelningai veikiančios Tauragės įmonės 8

Savivaldybei priklausančių UAB „Dunokai“ (56,14%) ir Tauragės butų ūkio (100%) akcijos, kurių bendra pradinė...

Rinkos
2018.07.16
Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Kodėl buvę darbuotojai tampa verslo pirkėjais

Darbdaviams svarbu motyvuoti darbuotoją ne tik dėl to, kad šis neišeitų pas konkurentą, bet ir kad nesiimtų...

Vadyba
2018.07.15
Paštomatų pavyzdį pritaiko drabužių valymo versle 1

UAB „Valykla.lt“ plečia drabužių valymo spintų verslo centruose tinklą. Šiuo metu veikia 6, tariamasi dėl...

Įmonių patirtis: kaip ieškoti gerų darbuotojų 17

Kai reikia prekybos ar maitinimo įmonei darbuotojo čia ir dabar, suveikia ir skelbimas, pakabintas ant lango.

Vadyba
2018.07.14
Restorano namie įkūrėjos bandymas atidaryti dar ir barą miestelyje nepasiteisino Premium

Namų restoranas „Kacės virtuvėlė“ sulaukia tiek svečių, kad visų negali priimti, tačiau kitas Jurgitos...

Nesikliovė patogiais užsakymais – per 10 metų atlyginimai vėlavo tik kartą Premium

Geriau turėti daug mažų įmonių užsakymų nei kliautis patogiais, bet rizikingais klientais, kurie bet kada...

Pramonė
2018.07.12
Įmonė persikrausto: kokių klaidų reikėtų vengti Premium

Kai verslas perkeliamas į kitas patalpas, iškyla ne tik pavojus prarasti dalį klientų, nes šie dažnai nėra...

Vadyba
2018.07.11
Anykščių kosmetikos gamintojai žino, kur gauti paramos eksportui Premium

Pažintis su augalais gali paskatinti palikti didmiestį ir virsti rankų darbo kosmetikos verslu. O jei šis...

Pramonė
2018.07.08
Kodėl vadovas be karūnos – priimtinesnis

Sakoma, jei nori sužinoti, ko darbuotojams labiausiai reikia, paklausk jų pačių. Tačiau nėra jokių garantijų,...

Vadyba
2018.07.06
Iš anksto augimui nesiruošiama Premium 9

Verslo plėtra kupina iššūkių, kuriems, atrodytų, galima pasirengti, tačiau verslo konsultantai tikina, kad...

Vadyba
2018.07.03
Verslo plėtra: kyla pavojus tapti konkurentu pačiam sau Premium

Verslą plėsti galima ne tik geografiškai, bet ir imantis naujos veiklos. Bet kuriuo atveju plėtros...

Vadyba
2018.07.03
Anykščių verslininkė: nežiūrėkite serialų ir viską spėsite Premium 1

Suvaldyti 4 skirtingus verslus nėra paprasta, tačiau Rita Šimkienė su vyru jau išmoko, kaip tai padaryti.

Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja 1

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai...

Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau