Grįžę iš Ispanijos įsigijo jau veikiantį verslą: įžvelgia pranašumų

Publikuota: 2015-10-29
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“
Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“ Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.

Įsigijus jau veikiantį verslą, nereikia rūpintis patalpų ir tiekėjų paieška, klientams prekių ženklas irgi jau pažįstamas. Naujiesiems savininkams tenka tik kai ką pakoreguoti, kad veikla atitiktų jų lūkesčius.

„Su šeima gyvenome Ispanijoje, kai nusprendėme grįžti į Lietuvą, ieškojome, kuo galėtume užsiimti. Atsirado galimybė įsigyti jau veikiančią ekologiškų maisto prekių parduotuvę. Nusipirkę verslą, praplėtėme asortimentą. Dabar, be mažųjų vietos gamintojų prekių, parduotuvėse galima įsigyti ispaniškų maisto produktų“, – pasakoja Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“, valdančios dvi to paties pavadinimo maisto parduotuves Vilniuje, direktorė.

Įžvelgia pranašumų

Pernai gruodžio mėnesį p. Zimnickienė įsigijo „Žirnio krautuvėlę“, veikiančią prekybos centre „Rimi“, sostinės Jeruzalės rajone. Verslininkė skaičiuoja, kad investuoti reikėjo apie 20.000 Eur. Kaip vieną pagrindinių pranašumų, kodėl apsimoka įsigyti veikiantį verslą, pašnekovė nurodo buvusių savininkų įdirbį.

„Netenka visko pradėti nuo nulio. Patalpų ir pirmųjų tiekėjų ieškoti nereikia. Lojalių klientų ratas irgi yra. Tereikia įgyvendinti savo viziją“, – detalizuoja p. Zimnickienė.

Pasak pašnekovės, iš karto buvo nuspręsta asortimentą papildyti ispaniškais maisto produktais. Mat Lietuvoje, sako verslininkė, parduotuvių lentynose galima rasti daug itališkų gaminių, o ispaniškų – ne. Kita vertus, gyvendama Ispanijoje p. Zimnickienė labiau pažino šios šalies gastronomiją, todėl ir norėjo ispaniškų produktų atvežti į Lietuvą.

„Importuojame maisto produktus iš Ispanijos ir Di­džio­­sios Britanijos. Už­tru­ko­me, kol radome tiekėjų: rašėme laiškus, skambinome. Beje, iš karto reikia nustatyti bendradarbiavimo taisykles. Jei tiekėjas vėluoja pristatyti prekes, reaguojame tuoj pat, aiškinamės delsimo priežastis. Priešingu atveju tiekėjai manys, kad vėluoti pristatyti prekes yra normalu, o tada parduotuvės lentynos bus tuščios“, – pasakoja p. Zim­nickienė.

Rugsėjo mėnesį verslininkė atidarė dar vieną parduotuvę Žirmūnuose. Abi įmonės parduotuvės veikia prekybos centre. Apie plėtrą, pasakoja p. Zimnickienė, galvota vos įsigijus verslą. Plėtrą paskatino ir klientai, kurie vis paklausdavo, kodėl kituose miesto rajonuose nėra tokios parduotuvės.

Dirba kartu

Pasak pašnekovės, dirbti dideliame prekybos centre apsimoka vien dėl nuolatinių pirkėjų srautų.

„Dalis pirkėjų, apsipirkę prekybos centre, užsuka ir pas mus. Kiti – apsiperka pas mus ir tik tada eina į prekybos centrą. Parduotuvės darbo laiką deriname ir prie klientų, ir prie prekybos centro darbo valandų. Darbo dienomis dirbame iki 22 val., nes daugiausia pirkėjų būna vakare, savaitgaliais – iki 21 val.“, – pasakoja p. Zimnickienė.

Pasak verslininkės, tiek su prekybos centrais, tiek su kitomis nedidelėmis parduotuvėmis konkuruoti mėginama ne tik įvairesniu asortimentu, bet ir šiltu aptarnavimu.

„Stengiamės, kad parduotuvė ne tik būtų fiziškai arti klientų – įsikūrėme miegamuosiuose rajonuose, bet ir kuriame tokią aplinką, kad norėtųsi čia grįžti. Rinkdamiesi darbuotojus norime, kad jie ne tik domėtųsi maistu, bet ir būtų malonūs, paslaugūs, mėgstantys bendrauti“, – kalba verslininkė.

Įmonėje, be savininkės, dirba 4 darbuotojai. Ponia Zimnickienė pasakoja, kad dar prieš įsigydama verslą planavo pati stovėti prie prekystalio.

„Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje. Taip ne tik užmezgamas glaudesnis ryšys su klientais, bet greičiau pastebima, ką reikia koreguoti“, – paaiškina pašnekovė.

Įmonės interneto puslapis dar tik kuriamas. Pasak verslininkės, interneto svetainėje bus galima susipažinti su visais parduotuvės lentynose esančiais produktais, jų kainomis. Kol kas nenuspręsta, ar bus galima įsigyti prekių internetu.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako p. Zimnickienė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
12:36
Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Smulkieji apie jiems žadamą paramą: supriešinimas su stambiaisiais Premium 2

Vyriausybės planus skatinti smulkųjį verslą patys smulkieji vertina atsargiai. Juokas pro ašaras – taip jie...

Verslo aplinka
2018.09.18
Optimizuota įmonės veikla – jaukas investicijoms Rėmėjo turinys

Rugsėjo 20 d. startuosianti kasmetinė verslo konferencija „Gazelė“ sugrįžta atsinaujinusi – su daugiau...

Finansai
2018.09.18
Turguje sostinėje pasiūlė tailandietišką maistą – prireikė ir cepelinų Premium 3

Kai į sostinės Halės turgavietėje veikiančią tailandietišką užkandinę „Spoon Out“ užsukę lankytojai vis...

Įkūrė butiką tiems, kurie kanceliarinių reikmenų perka daugiau nei naudoja Premium 1

Vokiški „Kaweco“ rašikliai, japoniški degtukus primenantys „Hibi“ smilkalai, itališkos „Moleskine“ užrašinės...

Šokolado fontanų nuoma prigijo, bet verslą išplėtė pasiūlę kitą paslaugą Premium 1

Verslas, pradėtas nuo šokoladų fontanų nuomos, pagreitį įgavo tik jį papildžius šventine apšvietimo paslauga.

„Big data" padeda surasti, kam pasaulyje reikia 60 t mėlynių 7

UAB „Icona“ pradėjo siūlyti klientų užsienyje paieškos paslaugą pasinaudojus didžiaisiais duomenimis. Anot...

Pramonė
2018.09.16
Maisto rinkinių prenumeratorių daugėja – valgiaraščių sudarytojai konkuruoja skoniu Premium 1

Maisto produktų su receptais, kaip gaminti valgius, prenumeratą pakeitė dar greitesnė ir paprastesnė valgių...

Nori ne tik valgyti, bet ir pamatyti

Sveikesnės gyvensenos mada ypač džiaugiasi ūkininkai – vis daugiau miestiečių turi savus produkcijos...

Agroverslas
2018.09.13
Kad naujos kolekcijos drabužių neliko per porą dienų, nemeluoja Premium

Pasirodžius naujai V&V drabužių kolekcijai, po dienos ar dviejų feisbuke gali pasirodyti pranešimas, kad kai...

Griežtesni reikalavimai neišbaidė „Gazelių“ – į sąrašą pateko arti 3.000 bendrovių 6

Šiemet sparčiausiai augusių bendrovių sąrašą tikrino dar daugiau institucijų. Patikros rėčio neįveikė kas...

Vadyba
2018.09.10
Atsiskyrė nuo „INK agency“, kuriai priklausė, ir ėmė verslą kurti savaip Premium

Įmonei augant, atsiranda vis naujų veiklų, kurios virsta ne tik sėkmingai veikiančiu padaliniu, bet kartais...

Rinkodara
2018.09.09
Padirbėję užsienio ūkiuose, verslą kuria čia

Migracijos problema niekur nedingo, tačiau vis dažniau galima įžvelgti šviesiąją jos pusę: mūsų gyventojai,...

Agroverslas
2018.09.09
Mažos įmonės taip pat gali sudominti stiprius vadovus 2

Didžiosios įmonės, ieškodamos profesionalių vadovų, turi daugiau galių juos pritraukti. Tačiau smulkusis...

Vadyba
2018.09.09
Šeimos verslo Klaipėdoje augimo receptas: kiekvienas daro tai, ką geriausiai moka Premium

Kai užsakovui pasiūlai kokybišką paslaugą, jis už ją sutinka mokėti nesiderėdamas. O kai magaryčių pridedi ir...

Metalo supirkėjams baigti darbą 17 val. neapsimoka Premium 2

Kai metalo laužo supirkimo bendrovės apyvarta per metus išauga kone trigubai, akivaizdu, kad brango metalas.

Pramonė
2018.09.06
Pabrangus medienai, sąlygas diktavo ir pardavėjai Premium 1

Pabrangusi žaliavinė mediena kilstelėjo ir „Gazelių“ pajamas – dvi iš 14-os stipriausių Vilniaus ir Utenos...

Pramonė
2018.09.05
Privatus darželis Klaipėdoje konkurentų nebijo – turi druskų ir gintaro kambarius Premium 2

Druskų kambarys, gintaro infraraudonųjų spindulių pirtis, kino salė – erdvės įkurtos ne kur nors SPA centre,...

Smulkieji atrado dar vieną būdą, kaip sustiprinti verslą Premium

Augančių įmonių vadovai vis dažniau pakviečia prisijungti profesionalių vadybininkų, kurie ne tik padeda...

Vadyba
2018.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau