Grįžę iš Ispanijos įsigijo jau veikiantį verslą: įžvelgia pranašumų

Publikuota: 2015-10-29
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“
Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“ Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.

Įsigijus jau veikiantį verslą, nereikia rūpintis patalpų ir tiekėjų paieška, klientams prekių ženklas irgi jau pažįstamas. Naujiesiems savininkams tenka tik kai ką pakoreguoti, kad veikla atitiktų jų lūkesčius.

„Su šeima gyvenome Ispanijoje, kai nusprendėme grįžti į Lietuvą, ieškojome, kuo galėtume užsiimti. Atsirado galimybė įsigyti jau veikiančią ekologiškų maisto prekių parduotuvę. Nusipirkę verslą, praplėtėme asortimentą. Dabar, be mažųjų vietos gamintojų prekių, parduotuvėse galima įsigyti ispaniškų maisto produktų“, – pasakoja Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“, valdančios dvi to paties pavadinimo maisto parduotuves Vilniuje, direktorė.

Įžvelgia pranašumų

Pernai gruodžio mėnesį p. Zimnickienė įsigijo „Žirnio krautuvėlę“, veikiančią prekybos centre „Rimi“, sostinės Jeruzalės rajone. Verslininkė skaičiuoja, kad investuoti reikėjo apie 20.000 Eur. Kaip vieną pagrindinių pranašumų, kodėl apsimoka įsigyti veikiantį verslą, pašnekovė nurodo buvusių savininkų įdirbį.

„Netenka visko pradėti nuo nulio. Patalpų ir pirmųjų tiekėjų ieškoti nereikia. Lojalių klientų ratas irgi yra. Tereikia įgyvendinti savo viziją“, – detalizuoja p. Zimnickienė.

Pasak pašnekovės, iš karto buvo nuspręsta asortimentą papildyti ispaniškais maisto produktais. Mat Lietuvoje, sako verslininkė, parduotuvių lentynose galima rasti daug itališkų gaminių, o ispaniškų – ne. Kita vertus, gyvendama Ispanijoje p. Zimnickienė labiau pažino šios šalies gastronomiją, todėl ir norėjo ispaniškų produktų atvežti į Lietuvą.

„Importuojame maisto produktus iš Ispanijos ir Di­džio­­sios Britanijos. Už­tru­ko­me, kol radome tiekėjų: rašėme laiškus, skambinome. Beje, iš karto reikia nustatyti bendradarbiavimo taisykles. Jei tiekėjas vėluoja pristatyti prekes, reaguojame tuoj pat, aiškinamės delsimo priežastis. Priešingu atveju tiekėjai manys, kad vėluoti pristatyti prekes yra normalu, o tada parduotuvės lentynos bus tuščios“, – pasakoja p. Zim­nickienė.

Rugsėjo mėnesį verslininkė atidarė dar vieną parduotuvę Žirmūnuose. Abi įmonės parduotuvės veikia prekybos centre. Apie plėtrą, pasakoja p. Zimnickienė, galvota vos įsigijus verslą. Plėtrą paskatino ir klientai, kurie vis paklausdavo, kodėl kituose miesto rajonuose nėra tokios parduotuvės.

Dirba kartu

Pasak pašnekovės, dirbti dideliame prekybos centre apsimoka vien dėl nuolatinių pirkėjų srautų.

„Dalis pirkėjų, apsipirkę prekybos centre, užsuka ir pas mus. Kiti – apsiperka pas mus ir tik tada eina į prekybos centrą. Parduotuvės darbo laiką deriname ir prie klientų, ir prie prekybos centro darbo valandų. Darbo dienomis dirbame iki 22 val., nes daugiausia pirkėjų būna vakare, savaitgaliais – iki 21 val.“, – pasakoja p. Zimnickienė.

Pasak verslininkės, tiek su prekybos centrais, tiek su kitomis nedidelėmis parduotuvėmis konkuruoti mėginama ne tik įvairesniu asortimentu, bet ir šiltu aptarnavimu.

„Stengiamės, kad parduotuvė ne tik būtų fiziškai arti klientų – įsikūrėme miegamuosiuose rajonuose, bet ir kuriame tokią aplinką, kad norėtųsi čia grįžti. Rinkdamiesi darbuotojus norime, kad jie ne tik domėtųsi maistu, bet ir būtų malonūs, paslaugūs, mėgstantys bendrauti“, – kalba verslininkė.

Įmonėje, be savininkės, dirba 4 darbuotojai. Ponia Zimnickienė pasakoja, kad dar prieš įsigydama verslą planavo pati stovėti prie prekystalio.

„Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje. Taip ne tik užmezgamas glaudesnis ryšys su klientais, bet greičiau pastebima, ką reikia koreguoti“, – paaiškina pašnekovė.

Įmonės interneto puslapis dar tik kuriamas. Pasak verslininkės, interneto svetainėje bus galima susipažinti su visais parduotuvės lentynose esančiais produktais, jų kainomis. Kol kas nenuspręsta, ar bus galima įsigyti prekių internetu.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako p. Zimnickienė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.19
Dalyvavimas parodose: jei jau važiuojama, tai ne puse kojos Premium 1

Metų pradžioje verslas jau žino mugių ir parodų, kuriose dalyvaus, tvarkaraštį. Smulkieji planuoja gamybą,...

Pramonė
2019.01.18
Verslo liudijimus galima įsigyti e.būdu

Pernai gyventojų skaičius, kurie įsigijo verslo liudijimus internetu, išaugo 8%. Mokesčių administratorius...

Finansai
2019.01.17
Kaip samdomam vadovui užsitarnauti sprendimų laisvę Premium

Verslo įkūrėjui atsitraukti nuo tiesioginio vadovavimo – rizikinga, bet naujas vadovas dažnai ateina su...

Vadyba
2019.01.17
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Prie algos priedai „natūra“ tiktų ne visiems Premium 12

Pasiūlymą leisti darbdaviams papildomai motyvuoti darbuotojus, lėšas nurašant į sąnaudas, ekonomistai...

Vadyba
2019.01.15
Kas trečias darbą keistų kad ir rytoj: kaip sulaikyti darbuotojus Premium 5

Darbuotojų pageidavimų sąrašas vis ilgėja: tikisi, kad alga per metus didės keliolika procentų, o jei ne,...

Pramonė
2019.01.15
Kodėl bent pusvalandis, rastas pabendrauti su jaunimu, atsiperka

Kai patyręs verslininkas pradedančiajam pataria, ką daryti, o kokių klaidų vengti, pastarojo verslas...

Vadyba
2019.01.13
Itališką kokybę už itališką kainą kauniečiai pasiekė per trejus metus Premium

Odos apdirbimo pramonei Lietuvoje susitraukus, jaunas verslas ne tik sukuria svetur atpažįstamą galanterijos...

Pramonė
2019.01.12
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Pateko į JAV parduotuvių lentynas, o iš ten iki Kanados rinkos – ranka paduok Premium 3

Tai, kas tinka Europoje, už Atlanto nebūtinai pasiteisina, todėl net ilgametę patirtį sukaupusios įmonės,...

Pramonė
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Rinkodara
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Drąsieji skolinasi nebūtinai banke: kokiems klausimams pasirengti Premium 4

Kuo sparčiau įmonė auga, tuo labiau jai reikia pinigų tiek investicijoms, tiek apyvartinėms lėšoms. Anksčiau...

Vadyba
2019.01.08
„Sodra“ – apie visus tarifus ir įmokas 2019 m. 16

Nuo 2019 m. pradžios pasikeitė minimalios mėnesinės algos (MMA) dydis, dabar, sujungus darbdavio ir...

Finansai
2019.01.08
Mugių suma – ne prasčiau nei 2017 m. Premium

Vos suskaičiavę ką tik pasibaigusios prekybos kalėdinėse mugėse rezultatus, kai kurie smulkieji jau...

Pirkėjų dėmesį užsitarnauja vieninteliu produktu

Nesvarbu, kokios progos mugėje dalyvauja smulkieji, kokiu sezonu tas prekymetis vyksta, gamintojai dažnai...

PVM galima bus mokėti kas tris mėnesius 8

Bendrovės, kurių pajamos neviršija 300.000 Eur, nuo šių metų liepos 1 d. gali pasirinkti mokėti PVM mokestį...

Finansai
2019.01.04
Pirkėjai 600 agurkų džemo stiklainiukų „iššlavė“ per savaitę Premium 2

Gruodį Kėdainiuose atidarytos parduotuvės „Gurkė“ populiarumas nustebino pačius jos įkūrėjus: pirkėjai...

Agroverslas
2019.01.03
Smulkiųjų diena be didžiųjų tinklų parduotuvių: vienur pritrūko duonos, kitur stebuklo nebuvo Premium 3

Pirmąją Kalėdų dieną, kai nedirbo visų didžiųjų prekybos tinklų parduotuvės, pirkėjai ėjo į mažąsias –...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau