Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2015-10-29 14:49

Grįžę iš Ispanijos įsigijo jau veikiantį verslą: įžvelgia pranašumų

Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“
Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“ Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.
Įsigijus jau veikiantį verslą, nereikia rūpintis patalpų ir tiekėjų paieška, klientams prekių ženklas irgi jau pažįstamas. Naujiesiems savininkams tenka tik kai ką pakoreguoti, kad veikla atitiktų jų lūkesčius.

„Su šeima gyvenome Ispanijoje, kai nusprendėme grįžti į Lietuvą, ieškojome, kuo galėtume užsiimti. Atsirado galimybė įsigyti jau veikiančią ekologiškų maisto prekių parduotuvę. Nusipirkę verslą, praplėtėme asortimentą. Dabar, be mažųjų vietos gamintojų prekių, parduotuvėse galima įsigyti ispaniškų maisto produktų“, – pasakoja Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“, valdančios dvi to paties pavadinimo maisto parduotuves Vilniuje, direktorė.

Įžvelgia pranašumų

Pernai gruodžio mėnesį p. Zimnickienė įsigijo „Žirnio krautuvėlę“, veikiančią prekybos centre „Rimi“, sostinės Jeruzalės rajone. Verslininkė skaičiuoja, kad investuoti reikėjo apie 20.000 Eur. Kaip vieną pagrindinių pranašumų, kodėl apsimoka įsigyti veikiantį verslą, pašnekovė nurodo buvusių savininkų įdirbį.

„Netenka visko pradėti nuo nulio. Patalpų ir pirmųjų tiekėjų ieškoti nereikia. Lojalių klientų ratas irgi yra. Tereikia įgyvendinti savo viziją“, – detalizuoja p. Zimnickienė.

Pasak pašnekovės, iš karto buvo nuspręsta asortimentą papildyti ispaniškais maisto produktais. Mat Lietuvoje, sako verslininkė, parduotuvių lentynose galima rasti daug itališkų gaminių, o ispaniškų – ne. Kita vertus, gyvendama Ispanijoje p. Zimnickienė labiau pažino šios šalies gastronomiją, todėl ir norėjo ispaniškų produktų atvežti į Lietuvą.

„Importuojame maisto produktus iš Ispanijos ir Di­džio­­sios Britanijos. Už­tru­ko­me, kol radome tiekėjų: rašėme laiškus, skambinome. Beje, iš karto reikia nustatyti bendradarbiavimo taisykles. Jei tiekėjas vėluoja pristatyti prekes, reaguojame tuoj pat, aiškinamės delsimo priežastis. Priešingu atveju tiekėjai manys, kad vėluoti pristatyti prekes yra normalu, o tada parduotuvės lentynos bus tuščios“, – pasakoja p. Zim­nickienė.

Rugsėjo mėnesį verslininkė atidarė dar vieną parduotuvę Žirmūnuose. Abi įmonės parduotuvės veikia prekybos centre. Apie plėtrą, pasakoja p. Zimnickienė, galvota vos įsigijus verslą. Plėtrą paskatino ir klientai, kurie vis paklausdavo, kodėl kituose miesto rajonuose nėra tokios parduotuvės.

Dirba kartu

Pasak pašnekovės, dirbti dideliame prekybos centre apsimoka vien dėl nuolatinių pirkėjų srautų.

„Dalis pirkėjų, apsipirkę prekybos centre, užsuka ir pas mus. Kiti – apsiperka pas mus ir tik tada eina į prekybos centrą. Parduotuvės darbo laiką deriname ir prie klientų, ir prie prekybos centro darbo valandų. Darbo dienomis dirbame iki 22 val., nes daugiausia pirkėjų būna vakare, savaitgaliais – iki 21 val.“, – pasakoja p. Zimnickienė.

Pasak verslininkės, tiek su prekybos centrais, tiek su kitomis nedidelėmis parduotuvėmis konkuruoti mėginama ne tik įvairesniu asortimentu, bet ir šiltu aptarnavimu.

„Stengiamės, kad parduotuvė ne tik būtų fiziškai arti klientų – įsikūrėme miegamuosiuose rajonuose, bet ir kuriame tokią aplinką, kad norėtųsi čia grįžti. Rinkdamiesi darbuotojus norime, kad jie ne tik domėtųsi maistu, bet ir būtų malonūs, paslaugūs, mėgstantys bendrauti“, – kalba verslininkė.

Įmonėje, be savininkės, dirba 4 darbuotojai. Ponia Zimnickienė pasakoja, kad dar prieš įsigydama verslą planavo pati stovėti prie prekystalio.

„Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje. Taip ne tik užmezgamas glaudesnis ryšys su klientais, bet greičiau pastebima, ką reikia koreguoti“, – paaiškina pašnekovė.

Įmonės interneto puslapis dar tik kuriamas. Pasak verslininkės, interneto svetainėje bus galima susipažinti su visais parduotuvės lentynose esančiais produktais, jų kainomis. Kol kas nenuspręsta, ar bus galima įsigyti prekių internetu.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako p. Zimnickienė.

52795
130817
52791