Grįžę iš Ispanijos įsigijo jau veikiantį verslą: įžvelgia pranašumų

Publikuota: 2015-10-29
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“
Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.
Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“ direktorė: „Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje.“ Vladimiro Ivanovo (Vž) nuotr.

Įsigijus jau veikiantį verslą, nereikia rūpintis patalpų ir tiekėjų paieška, klientams prekių ženklas irgi jau pažįstamas. Naujiesiems savininkams tenka tik kai ką pakoreguoti, kad veikla atitiktų jų lūkesčius.

„Su šeima gyvenome Ispanijoje, kai nusprendėme grįžti į Lietuvą, ieškojome, kuo galėtume užsiimti. Atsirado galimybė įsigyti jau veikiančią ekologiškų maisto prekių parduotuvę. Nusipirkę verslą, praplėtėme asortimentą. Dabar, be mažųjų vietos gamintojų prekių, parduotuvėse galima įsigyti ispaniškų maisto produktų“, – pasakoja Olesia Zimnickienė, UAB „Žirnio krautuvėlė“, valdančios dvi to paties pavadinimo maisto parduotuves Vilniuje, direktorė.

Įžvelgia pranašumų

Pernai gruodžio mėnesį p. Zimnickienė įsigijo „Žirnio krautuvėlę“, veikiančią prekybos centre „Rimi“, sostinės Jeruzalės rajone. Verslininkė skaičiuoja, kad investuoti reikėjo apie 20.000 Eur. Kaip vieną pagrindinių pranašumų, kodėl apsimoka įsigyti veikiantį verslą, pašnekovė nurodo buvusių savininkų įdirbį.

„Netenka visko pradėti nuo nulio. Patalpų ir pirmųjų tiekėjų ieškoti nereikia. Lojalių klientų ratas irgi yra. Tereikia įgyvendinti savo viziją“, – detalizuoja p. Zimnickienė.

Pasak pašnekovės, iš karto buvo nuspręsta asortimentą papildyti ispaniškais maisto produktais. Mat Lietuvoje, sako verslininkė, parduotuvių lentynose galima rasti daug itališkų gaminių, o ispaniškų – ne. Kita vertus, gyvendama Ispanijoje p. Zimnickienė labiau pažino šios šalies gastronomiją, todėl ir norėjo ispaniškų produktų atvežti į Lietuvą.

„Importuojame maisto produktus iš Ispanijos ir Di­džio­­sios Britanijos. Už­tru­ko­me, kol radome tiekėjų: rašėme laiškus, skambinome. Beje, iš karto reikia nustatyti bendradarbiavimo taisykles. Jei tiekėjas vėluoja pristatyti prekes, reaguojame tuoj pat, aiškinamės delsimo priežastis. Priešingu atveju tiekėjai manys, kad vėluoti pristatyti prekes yra normalu, o tada parduotuvės lentynos bus tuščios“, – pasakoja p. Zim­nickienė.

Rugsėjo mėnesį verslininkė atidarė dar vieną parduotuvę Žirmūnuose. Abi įmonės parduotuvės veikia prekybos centre. Apie plėtrą, pasakoja p. Zimnickienė, galvota vos įsigijus verslą. Plėtrą paskatino ir klientai, kurie vis paklausdavo, kodėl kituose miesto rajonuose nėra tokios parduotuvės.

Dirba kartu

Pasak pašnekovės, dirbti dideliame prekybos centre apsimoka vien dėl nuolatinių pirkėjų srautų.

„Dalis pirkėjų, apsipirkę prekybos centre, užsuka ir pas mus. Kiti – apsiperka pas mus ir tik tada eina į prekybos centrą. Parduotuvės darbo laiką deriname ir prie klientų, ir prie prekybos centro darbo valandų. Darbo dienomis dirbame iki 22 val., nes daugiausia pirkėjų būna vakare, savaitgaliais – iki 21 val.“, – pasakoja p. Zimnickienė.

Pasak verslininkės, tiek su prekybos centrais, tiek su kitomis nedidelėmis parduotuvėmis konkuruoti mėginama ne tik įvairesniu asortimentu, bet ir šiltu aptarnavimu.

„Stengiamės, kad parduotuvė ne tik būtų fiziškai arti klientų – įsikūrėme miegamuosiuose rajonuose, bet ir kuriame tokią aplinką, kad norėtųsi čia grįžti. Rinkdamiesi darbuotojus norime, kad jie ne tik domėtųsi maistu, bet ir būtų malonūs, paslaugūs, mėgstantys bendrauti“, – kalba verslininkė.

Įmonėje, be savininkės, dirba 4 darbuotojai. Ponia Zimnickienė pasakoja, kad dar prieš įsigydama verslą planavo pati stovėti prie prekystalio.

„Man atrodo, svarbu, kad ir pats savininkas dirbtų parduotuvėje. Taip ne tik užmezgamas glaudesnis ryšys su klientais, bet greičiau pastebima, ką reikia koreguoti“, – paaiškina pašnekovė.

Įmonės interneto puslapis dar tik kuriamas. Pasak verslininkės, interneto svetainėje bus galima susipažinti su visais parduotuvės lentynose esančiais produktais, jų kainomis. Kol kas nenuspręsta, ar bus galima įsigyti prekių internetu.

„Pagrindinė mūsų rinkodaros priemonė – naujienlaiškis, kurį lojaliems klientams siunčiame kiekvieną mėnesį. Naujienlaiškyje nurodome prekes, kurių klientai gali įsigyti su nuolaida“, – sako p. Zimnickienė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Galimybė verslui – savivaldybės nori pirkti vis daugiau paslaugų Premium

Iki 2020 m. bent 15% savivaldybių teikiamų viešųjų paslaugų turi būti perduotos bendruomenėms,...

Gazelė
05:45
Turizmo agentūra „AirGuru“ turi planą, kaip pasiekti 100 mln. Eur apyvartą 3

„AirGuru“ per pirmąjį šių metų pusmetį pardavimo pajamos siekė 3,5 mln. Eur, 52% daugiau nei per tą patį...

Gazelė
2019.07.17
JAV turi problemų dėl verslo kūrėjų – ne kitokių nei Lietuvos smulkieji Premium

JAV turi problemų dėl verslumo. Naujų įmonių nuo 2006 m. steigiama bent 100.000 mažiau, nei jų buvo įkuriama...

Gazelė
2019.07.17
Miestiečiai tampa pažangiais daržininkais – „iškankintų“ augalų jiems nereikia Premium

Stiprėjanti sveikos gyvensenos mada augina sėklų ir sodo bei daržo reikmenų prekybininkų apyvartas. Nesvarbu,...

Gazelė
2019.07.17
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Registrų centras atnaujino ataskaitų nepateikusių bendrovių sąrašą 10

Nuo šių metų birželio vidurio Registrų centras priminimus ir paraginimus pateikti ataskaitas už praėjusius...

Finansai
2019.07.12
Pradėjo gaminti veganiškus ledus – tokios paklausos nesitikėjo patys Premium

Kai ledų galima nusipirkti ant kiekvieno kampo – tiek pagamintų Lietuvoje, tiek importuotų, – smulkieji...

Gazelė
2019.07.10
Europos inovacijų apdovanojimuose – 19 sprendimų, lietuviškų nėra

Europos inovacijų ir technologijų instituto (EIT) apdovanojimuose – 19 nominuotų idėjų ir startuolių. Dalyvių...

Gazelė
2019.07.09
Sudarė 58 punktų sąrašą, kuris padeda lengviau išnuomoti būstą Premium 4

NT rinką aktyvinant naujausioms investicijų madoms – pirkti butus nuomai, atsiranda ir reikalingų paslaugų,...

Gazelė
2019.07.09
Kurdami viešbutį Radviliškyje, apskaičiavo srautus, svečius ir žvaigždes Premium 3

Viešbutis nebūtinai turi būti didmiestyje, jis puikiai gali gyvuoti net ne kurorte. Svarbiausia įvertinti...

Gazelė
2019.07.08
Kodėl pirkėjai renkasi mažas krautuvėles 5

Smulkiojo verslo vienas iš pranašumų – tiesioginis bendravimas su klientu. Vis daugiau žmonių renkasi...

Gazelė
2019.07.06
Mažos įmonės moka mažiausias algas ir skaičiuoja didžiausią pelną Premium 20

Mažųjų įmonių reikšmė Lietuvos ekonomikai didėja – jos sukuria vis didesnę BVP dalį, tačiau jų našumas mažas,...

Finansai
2019.07.05
Keliasdešimt MMA eurų augina bedarbių armiją ir didina kainas Premium 56

Net tie verslai, kurie darbuotojams moka solidžius atlyginimus, vis tiek pajus minimalios mėnesio algos (MMA)...

Gazelė
2019.07.04
Regionuose 0,5 mln. Eur investicija į modernų viešbutį – ne riba Premium

Regionų verslininkai, matydami, kad keliautojai jų miestą aplenkia vien dėl to, jog čia nėra kur apsistoti,...

Gazelė
2019.07.04
„Amazon Go“ sukurto formato kelią Europoje mina Lietuvos bendrovė: parduotuvė be kasų – jau Vilniuje Premium 7

Vienos pirmųjų Europoje parduotuvių be kasų – tokios yra tik „Amazon Go“ JAV – gali veikti su Lietuvos...

Gazelė
2019.07.04
Gamintojai pasikliauja tik e. parduotuve ne tik dėl žadamų perspektyvų Premium

Nauji kosmetikos gamintojai dažnai susiduria su produkto pristatymo rinkai sunkumais – rinkodaros biudžetų...

Gazelė
2019.07.03
Šeimos verslas – dinastijų užuomazgos?

Tikrų verslo dinastijų užuomazgų Lietuvoje dar tik randasi – įžanga į šį procesą galėtų būti šeimos verslo...

Gazelė
2019.07.02
Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes Premium 1

Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio...

Gazelė
2019.07.02
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01
Nepabūgę „prarijo“ konkurentus ir klientų skaičių išaugino dvigubai Premium

Pirkti vos vegetuojantį verslą yra gana rizikinga, tačiau jei pritaikoma teisinga vadyba, jį kur kas lengviau...

Gazelė
2019.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau