Maisto prekių e. parduotuvė Panevėžyje rado 400 klientų

Publikuota: 2016-10-11
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

UAB „Interselas“, gegužę Panevėžyje pradėjusi siūlyti maisto produktų pristatymą į namus, kol kas turi mažiau pirkėjų, nei planavo jų turėti. Šiuo metu jų yra 400, o vidutinis prekių krepšelis siekia 25 Eur.

Tomo Kunsevičiaus, bendrovės „Interselas“ direktoriaus, nuomone, panevėžiečiai dar tik atranda e. parduotuvių pranašumus, todėl šiam verslui įsisukti reikia laiko. Statistikos departamento 2016 m. duomenimis, Panevėžyje gyventojų skaičius siekia 93.598.

„Gyventojai pastebi, kad jiems naudinga, kai nereikia niekur eiti, prekes surenka ir į, tarkime, 5 aukštą užneša kurjeris, o išlaidos nėra didesnės nei fizinėje parduotuvėje“, – pasakoja p. Kunsevičius.

E. prekyba, anot jo, vyksta sklandžiai. Nauja veikla turėtų padėti šiemet gauti daugiau pardavimo pajamų, nes tai yra „papildoma apyvarta turint tas pačias sąnaudas“.

2015 m. bendrovės „Interselas“ apyvarta siekė 3 mln. Eur ir buvo beveik tokia pati kaip ir 2014 m. 2016 m. planuojama gauti 3,1–3,2 mln. Eur pardavimo pajamų. Bendrovė užsiima ne tik mažmenine maisto produktų prekyba, taip pat Panevėžyje valdo sporto klubą, viešbutį „Pervaža“, teikia mobiliojo ryšio paslaugas ir nuomoja patalpas.

Ponas Kunsevičius tvirtina, kad e. parduotuvės veikla yra pelninga nuo pirmos dienos, nes parduotuvės, iš kurių bus vežamos prekės, atidarytos jau prieš daugelį metų ir yra seniai atsipirkusios.

Jo vertinimu, nedidelės investicijos į papildomą pardavimų kanalą turėtų sugeneruoti apie 1 mln. Eur papildomų pajamų per metus.

E. parduotuvės puslapio kūrimas atsiėjo 5.000 Eur, o 10 naujų „Volkswagen“ markės automobilių, kurių kiekvienas kainuoja 17.000 Eur, perkami lizingu. Išpirkti transporto priemones planuojama per 5 metus.

Perka maistą

Pradėjus e. prekybos verslą p. Kunsevičiui labiausiai netikėta buvo tai, kad užsakoma palyginti nedaug alkoholinių gėrimų.

„Kurdami puslapį pirmiausia sukėlėme alkoholinių gėrimų nuotraukas ir aprašymus, bet dabar matome, kad jie nėra paklausūs“, – stebisi p. Kunsevičius, prekybos maistu versle dirbantis daugiau nei 30 metų.

Šiuo metu „Interselas“ Panevėžyje turi dvi erdves – 1.700 ir 1.000 kv. m ploto – parduotuves, į kurias investuota 1,5 mln. Eur. Prekių asortimentas jose siekia 5.000 vnt. Be šių parduotuvių, anot p. Kunsevičiaus, e. prekyba nebūtų įmanoma.

Prekybos maisto produktais verslas p. Kunsevičiui gerai žinomas. Kartu su partneriu jis kūrė „Aibės“ tinklo parduotuves Panevėžyje, tačiau 2000 m. pardavė 50% UAB „Vaikoma“ akcijų. Iš sukaupto kapitalo atidarė naujos koncepcijos erdvesnių parduotuvių.

E. parduotuvėje „Intermarket.lt“, kurią valdo bendrovė „Interselas“, užsisakant prekes į namus minimali suma sudaro 9 Eur. Miesto teritorijoje prekių pristatymas kainuoja 1,5 Eur. Perkant už 19 Eur ar daugiau, prekės pristatomos nemokamai.

Svarbi kaina

Panevėžyje maisto produktų pristatymo į namus paslaugą siūlo ir visoje šalyje šią paslaugą tiekianti e. parduotuvė „Zzz.lt“. Minimalus prekių krepšelis sudaro 35 Eur.

Žilvinas Vasiliauskas, pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas ir viešbučių „Amberton“ valdybos pirmininkas, skaičiuoja, kad šiame mieste dabar e. parduotuvė turi kelias dešimtis klientų.

„Panevėžyje yra daug gražių parduotuvių, šio miesto gyventojai dažniausiai iš mūsų perka tai, ko negali rasti savo miesto parduotuvėse“, – pabrėžia p. Vasiliauskas.

Pono Kunsevičiaus vertinimu, panevėžiečiams yra svarbi prekių kaina ir minimalaus krepšelio suma. Ponas Vasiliauskas prideda, kad vadinamosios duobės tarp atlyginimų juntamos visoje šalyje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
09:57
„Aprangos“ grupė pertvarko „premium“ parduotuves Premium 1

Pagrindiniai pokyčiai susiję su „Emporio Armani“ tinklo parduotuvėmis, kurių asortimentas perkeliamas į...

Prekyba
05:45
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
FNTT išaiškino e. parduotuvę, slėpusią realias pajamas

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai kartu su Vilniaus apygardos...

Prekyba
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 12

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
Vietoj „Elektromarkt“ Vilniaus „Akropolyje“ kuriasi „Topo centras“ Premium 16

Buitinės technikos ir elektronikos tinklui „Elektromarkt“ uždarius vieną didžiausių parduotuvių, pozicijas...

Prekyba
2019.06.18
„Huawei“: JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD 17

Dėl JAV veiksmų, nukreiptų prieš „Huawei“, kompanija šiemet negaus beveik 30 mlrd. USD planuotų pajamų,...

Paslaugos
2019.06.17
Latvija ketina leisti alkoholiu prekiauti internete 4

Latvijos ekonomikos ministerija parengė alkoholinių gėrimų apyvartos įstatymo pataisų projektą, kuris leistų...

Prekyba
2019.06.17
Už 2 mln. Eur atnaujins prekybos centrą BIG 1

Klaipėdos prekybos centre BIG prasideda atsinaujinimo darbai, kurių metu bus rekonstruojama pastato išorė ir...

Prekyba
2019.06.17
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Gintarinė vaistinė“ dividendams skyrė visą pelną – 4 mln. Eur

Lenkijos farmacijos grupės „Pelion“ valdomas vienas didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų...

Paslaugos
2019.06.17
„Konekesko Lietuva“ pernai gavo 47 mln. Eur pajamų

Bendrovė „Konekesko Lietuva“ praėjusiais metais gavo 46,975 mln. Eur pajamų – 4% daugiau nei 2017 m. (45,136...

Pramonė
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
Kodėl parduotuvė parduotuvėje geriau už krautuvę senamiestyje Premium

Renkantis parduotuvei vietą būtina įvertinti ne tik praeivių srautus, bet ir atsižvelgti į jų apsipirkimo...

Gazelė
2019.06.17
PST gavo kelių mln. Eur užsakymą iš „Lidl Lietuvos“

AB Panevėžio statybos trestas (PST) gavo užsakymą statyti „Lidl“ parduotuvę Panevėžyje.

Statyba ir NT
2019.06.17
A. Rusteikos „Delta Investment“ pajamos siekė beveik 117 mln. Eur 2

Verslininko Aurelijaus Rusteikos valdoma „Delta Investment“ praėjusiais metais gavo 116,957 mln. Eur...

Prekyba
2019.06.17
Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium 5

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau