2016-06-21 09:00

Privačių prekių ženklų rinką plečia „Lidl“

Tyrimai rodo, kad  prekybos tinklų ženklais žymimus produktus žmonės renkasi dėl to, kad jie vidutiniškai 49% pigesni nei gamintojų prekių ženklų produktai.   VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Tyrimai rodo, kad prekybos tinklų ženklais žymimus produktus žmonės renkasi dėl to, kad jie vidutiniškai 49% pigesni nei gamintojų prekių ženklų produktai. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Privačių prekių ženklų produktai kuria vis pelningesnę rinką Lietuvoje, nes daugelis vartotojų priprato pirkti prekybos centrų ženklais žymimas pigesnes prekes per ekonominę recesiją ir iki šiol įtraukia jas į pagrindinį savo pirkinių krepšelį.

Privačiais prekių ženklais (PPŽ) žymimų produktų pelningumas tiesiogiai proporcingas parduodamam jų kiekiui. ES šalyse jais žymimos produkcijos dalis pirkėjų krepšeliuose siekia 30%. Lietuvoje kol kas jų parduodama mažiau.

Ilona Lepp, „Nielsen“ generalinė direktorė Baltijos šalyse, sako, kad tyrimų bendrovės audituojamose greito apyvartumo prekių kategorijose 2015 m. PPŽ sudarė 8,6%.

52795
130817
52791