H&M imsis e. prekybos ir Lietuvoje

Publikuota: 2015-09-24
Thomaso Peterio („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Thomaso Peterio („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
 

Kitų metų planuose tarp naujų rinkų, kuriose švedų drabužių prekybininkė H&M imsis e. prekybos, jau įtrauktos ir Baltijos šalys. Tai bendrovė paskelbė pristatydama 9 mėnesių finansinę veiklos ataskaitą.

„2016 metais mes planuojame pasiūlyti e. komercijos paslaugas dar 9 H&M rinkose. Tos rinkos yra Airija, Japonija, Graikija, Kroatija, Slovėnija, Estija, Latvija, Lietuva ir Liuksemburgas“, – pranešime teigia Karlas-Johanas Perssonas, „Hennes & Mauritz“ vadovas.

Šiemet rudenį prekybininkė e. prekybos imsis Šveicarijoje ir Rusijoje, taip išplėsdama šalių, kuriose prekiaujama ir internetu sąrašą iki 23.

Kartu su sparčia e. komercijos plėtra, bendrovė nestabdo ir įprastų parduotuvių atidarymų. Per ketvirtą metų ketvirtį H&M planuoja atidaryti 240 naujų parduotuvių, tai yra beveik po 3 naujas parduotuves per dieną. Šiemet H&M žengia į Pietų Afrikos ir Indijos rinkas. Kitąmet numatyta plėstis į Naująją Zelandiją, Kiprą ir Puerto Riką.

Atsigavo rudenį

„Hennes & Mauritz” finansinius metus skaičiuoja nuo gruodžio 1 d. Per devynis metų mėnesius, iki rugpjūčio pabaigos, bendrovė iš viso pasiekė 132 mlrd. SEK (14 mlrd. Eur) apyvartą (su PVM), t. y. 22% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Skaičiuojant vietine valiuta augimas siekia 12%. Grupės pelnas po mokesčių augo 12%, iki 15,4 mlrd. SEK (1,6 mlrd. Eur).

„Trečią ketvirtį pardavimai buvo geri nepaisant to, kad rugpjūčio pardavimus labai neigiamai paveikė itin šiltas oras daugelyje mūsų didžiųjų Europos rinkų. Rugsėjį, kai oras tapo įprastas, pardavimai vėl pakilo ir mes tikimės tikrai gero mados rudenio“, – sako p. Perssonas.

Bendrovė skaičiuoja, kad per 22 rugsėjo mėn. dienas apyvarta vietine valiuta ūgtelėjo 12%. Tai esą rodo, kad naujos kolekcijos buvo sutiktos sėkmingai.

Beje, VŽ rašė, kad rugpjūtis minuso ženklu pažymėjo daugelio drabužių pardavėjų rezultatus ir Lietuvoje, nes itin šilti orai atbaigė vartotojų norą pirkti naujų rudens kolekcijų drabužius.

H&M grupė šiuo metu valdo daugiau nei 3.600 parduotuvių 59 rinkose. Į Lietuvos rinką grupė įžengė 2013 metais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilniaus „Akropolis“ pasipildė dviem naujais prekių ženklais

Šį mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ atidarytos JAV drabužių prekių ženklų – „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein...

„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

Kauno „Serfas“ šiemet tikisi 1,8 mln. Eur pelno 1

Lietuvos kapitalo statybinių medžiagų gamybos ir prekybos įmonė „Serfas“ šiemet planuoja gauti apie 55 mln.

Pramonė
2018.08.17
Perveneckas: artėjant politiniam sezonui, prekybininkai pradedami kaltinti dėl kainų 41

Neaišku, kodėl iš dvidešimties tyrime lygintų drabužių keturiolikos prekių ženklai pasirinkti tie, kuriems...

Pareigūnai: Lietuvoje ne viskas brangiau, bet turime žinoti, kurios kainos pas mus didesnės 19

Teisingumo ministerija ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pristatė tyrimą apie drabužių,...

20 didžiausių vaikų darželių pagal 2017 m. pajamas Premium 1

Dvidešimt didžiausių privačių Lietuvos vaikų darželių pernai gavo 14,1 mln. Eur pajamų, tai 12% daugiau nei...

Siūlo prekybininkams kainas žymėti didesniu šriftu 3

Prekybos tinklų „Maxima“, „Palink“, „Rimi“, „Norfa“ ir „Lidl“ vadovai gavo politikų siūlymą kainas žymėti...

„Rimi Lietuvos“ pajamos šiemet išaugo 2,8% iki 155,2 mln. Eur

Vieną didžiausių mažmeninės prekybos tinklų šalyje valdančios bendrovės „Rimi Lietuva“ apyvarta pirmąjį šių...

Nauja IKEA Rygoje: asortimentas Vilniuje liks didesnis

Rugpjūčio 30 d. duris atvers Švedijos baldų mažmeninės prekybos įmonės parduotuvė IKEA Rygoje. Didžiausios...

Dėl salmoneliozės užkrato „Forto dvare“ Panevėžyje sunegalavo penki žmonės

Specialistai tiria galimą salmoneliozės užkrato atvejį Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „Babilonas“...

Tikrina, ar prekybininkai tinkamai tvarko pirkėjų asmens duomenis 4

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) pradeda didžiųjų maisto, namų apyvokos prekių parduotuvių bei...

Į priekį juda VCUP planas išsiplėsti ir rinkai pasiūlyti biurų 7

Šeštus metus Vilniaus centrinės universalinės parduotuvės (VCUP) rengiamas planas pasistatyti biurų priestatą...

Statyba ir NT
2018.08.16
„Crocs“ gamyklą uždaro, bet niekur nedingsta

Diskusijas sukėlusi naujiena apie „Crocs“ gamyklos uždarymą Italijoje yra tik dėmesio atkreipimas į vieną iš...

Vizija: išgelbės spynos ant prekybos centrų 16

Eiliniai tautos „gelbėtojai“ imasi reguliuoti maisto kainas – ar bent jau mano tai padarysiantys. Vienas iš...

Verslo aplinka
2018.08.16
„Maxima“ pristato išparduotuvių formatą, „Norfa“ eina kitu keliu Premium 2

Pasiteisinus Vilniuje, „Maxima bazėje“, veikiančiam išparduotuvių formatui, ketvirtadienį „Maxima“ atidaro...

Neliko specializuotų „Adidas“ parduotuvių Premium 3

Vokietijos sportinių drabužių, avalynės, inventoriaus gamintojo „Adidas“ specializuotos parduotuvės Lietuvoje...

Profsajungos pritaria prekybos centrų darbo sekmadieniais draudimui 20

Šalies profesinių sąjungų atstovai teigiamai vertina valdžios užmojį riboti prekybos centrų darbą...

Verslo aplinka
2018.08.15
Pigios liros efektas: turistai šturmuoja parduotuves 16

Turkijos liros kurso smukimas išprovokavo tikrą pardavimų bumą prabangos segmente besispecializuojančiuose...

Kas ketvirtoje kavinėje prie magistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda – pažeidimai 3

Kauno valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (Kauno VMVT) rugpjūčio 4–9 d. patikrinusi 24 viešojo...

Papildomai „Lidl“ tiekėjų kontrolei – nepriklausomi laboratoriniai tyrimai Premium 6

Siekdamas sustiprinti tiekėjų kontrolę ir informuoti savo pirkėjus apie produkcijos kokybę, prekybos tinklas...

Agroverslas
2018.08.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau