2016-12-02 07:00

Dviračių gamintojai renkasi naują kryptį

Žilvinas Dubosas, „Baltik vairo“ generalinis direktorius: „Tai bus partnerystė visa apimtimi: dirbsime kaip klientas, ir kaip tiekėjas, t. y. pirksime iš jų elektrines sistemas ir siūlysime kitiems klientams, gaminsime jų prekės ženklo elektrinius dviračius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žilvinas Dubosas, „Baltik vairo“ generalinis direktorius: „Tai bus partnerystė visa apimtimi: dirbsime kaip klientas, ir kaip tiekėjas, t. y. pirksime iš jų elektrines sistemas ir siūlysime kitiems klientams, gaminsime jų prekės ženklo elektrinius dviračius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nyderlandų Karalystė, laikoma dviračių sektoriaus tendencijų švyturiu, – didžiausia Europos dviračių gamintoja, eksportuotoja ir naudotoja (didžiausia ir Lietuvos eksporto rinka), – skelbia posūkį. Naujų įprastų dviračių rinka jau prisotinta, kartu pučiasi elektrinių dviračių segmentas. Intensyviai sezonui besiruošiantis verslas šiam inžinerinės pramonės elektriniam elementui prognozuoja aukso amžių, tiesa, kintančioje mažmeninės prekybos ir konkurencinėje aplinkoje.

Elektrinių dviračių, elektrinių kalnų dviračių (eMTB) ir elektrinių „Speed Pedelec“ (galinčių išvystyti 45 km/val. greitį) dviračių mažmeninėje prekyboje Nyderlanduose pernai įvyko lūžis – pardavimai pasiekė rekordines aukštumas: pagal vertę pirmą kartą perkopė 50% bendrų naujų dviračių pardavimų ribą. Tokią išvadą daro Nyderlandų industrijos asociacija RAI ir prekybininkų asociacija BOVAG 2016–2017 m. rinkos apžvalgoje. Skaičiuoja, kad nuo 2012 m. auganti elektrinių dviračių tendencija asociacijos narių metinius pardavimus užaugino beveik 20%, nuo 750 mln. Eur 2012 m. iki 899 mln. Eur 2015 m.

Rinka trauksis

52795
130817
52791