2016-12-14 15:57

Per JAV rinkimus socialiniuose tinkluose karaliavo melas

Dado Ruvico („Reuters“) nuotr.
Dado Ruvico („Reuters“) nuotr.
Per JAV prezidento rinkimus socialinius tinklus užtvindė melagingi pranešimai. Tačiau „Google“, „Facebook“ bei „Twitter“ ir toliau vadina save interneto platformomis, o ne leidėjais, kurie atsako už turinį. Visa šių bendrovių kultūra nukreipta į pasidalijimų ir paspaudimų didinimą, todėl jie sunkiai priima idėjas riboti melagingą ar išgalvotą informaciją. Tačiau jau pasirodo eksperimentų ir sprendimų, kurie padeda atskirti grūdus nuo pelų.

Per visuomenę suskaldžiusius rinkimus JAV melu apgaubtos istorijos įsiliejo tarp svarbiausių naujienų antraščių. „Google“, „Facebook“ ir „Twitter“ pavėluotai ėmėsi spręsti šią problemą, o kritikai tvirtina, kad niekas nepasikeis, kol bendrovės neprisiims leidėjų vaidmens. Sprendžiant iš antraščių, socialinėje žiniasklaidoje per rinkimų kampaniją Hillary Clinton nuolat grėsė rimtos bėdos.

„Ekspertų“ įsitikinimu, demokratų kandidatė į prezidentus buvo patyrusi smegenų traumą, o galbūt mėgino nuslėpti priklausomybę nuo alkoholio ir narkotikų. Jai taip pat neva grėsė neišvengiami kaltinimai, nes Federalinis tyrimų biuras galiausiai rado įrodymų, kad naudodamasi asmeninio elektroninio pašto serveriu ji pažeidė įstatymus. O Niujorko policijos departamentas esą turi įrodymų dėl sukrečiamų jos ryšių su tokiomis veikomis kaip pinigų plovimas ir seksualinis vaikų išnaudojimas.

52795
130817
52791