2016-12-24 13:36

„Apple“ dėmesys krypsta į paslaugų verslą

Timas Cookas, „Apple“ generalinis direktorius (kairėje), pastaruoju dažnai rodosi televizijos žvaigždžių, tokių kaip Jamesas Cordenas (dešinėje), ir  muzikantų, kaip antai Pharrellas (viduryje), draugijoje. Kai kurie rinkos stebėtojai sako, kad tai rodo padidėjusį „Apple“ dėmesį televizijos verslui. 
Becko Diefenbacho („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Timas Cookas, „Apple“ generalinis direktorius (kairėje), pastaruoju dažnai rodosi televizijos žvaigždžių, tokių kaip Jamesas Cordenas (dešinėje), ir muzikantų, kaip antai Pharrellas (viduryje), draugijoje. Kai kurie rinkos stebėtojai sako, kad tai rodo padidėjusį „Apple“ dėmesį televizijos verslui. Becko Diefenbacho („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Prieš penkiolika metų „Apple“ pristatė „iPod“ ir vienu ėjimu visiškai sugriovė nusistovėjusią tvarką muzikos industrijoje. Kišeninis grotuvas tapo „Apple“ atgimimo simboliu, iškėlusiu tuo metu sunkumų kamuojamą bendrovę į technologijų rinkos aukštumas. Nuo to laiko įmonė nėra užfiksavusi metinių rezultatų pablogėjimo. Tai pasikeitė spalį.

Pristatydama fiskalinių 2016 m. rezultatus (jie baigėsi rugsėjo 24 d.), įmonė pranešė, kad 8% sumažėjo jos pardavimų pajamos. Pirmas per daugelį metų nuosmukis, nors nebuvo netikėtas, išgąsdino ir investuotojus, ir pačią „Apple“.

Dabar bendrovė siekia suteikti naują postūmį verslui ir žvalgosi kitos galimos skaitmeninių medijų revoliucijos. Per investuotojų susirinkimą po paskutinio fiskalinių metų ketvirčio, kai fiksuotas „iPhone“, „iPad“, „Mac“ ir net „Apple“ laikrodžio pardavimų apimties mažėjimas, Timas Cookas, kompanijos vadovas, nusprendė investuotojų dėmesį nukreipti į vienintelę šviesią dėmę kompanijos ataskaitoje – į paslaugų verslą.

52795
130817
52791