2016-03-15 07:00

„Blue Bridge“ keičia ne tik prekių ženklą

Naujo „Blue Bridge“ logotipo pristatymas – tik maža ilgo proceso dalis. Grupė esą jau dvejus metus tiria rinką ir savo veiklą, matuojasi įvairius veiklos modelius, keičia vidinius procesus ir skatina pardavėjus bei įvairių lygių vadovus žvelgti plačiau.
Naujo „Blue Bridge“ logotipo pristatymas – tik maža ilgo proceso dalis. Grupė esą jau dvejus metus tiria rinką ir savo veiklą, matuojasi įvairius veiklos modelius, keičia vidinius procesus ir skatina pardavėjus bei įvairių lygių vadovus žvelgti plačiau.
Viena seniausių Lietuvos IT grupių „Blue Bridge“ per 23 veiklos metus prekių ženklą keičia ketvirtą kartą. Juridiškai „Blue Bridge“ struktūra nesikeičia, bet vyksta funkcinės permainos – telkiamos grupės pardavimų pajėgos ir ieškoma šviežių idėjų, investuojant į pradedančiąsias įmones.

Zbignevas Gulbinovičius, valdančiosios grupės įmonės „Blue Bridge Baltic“ generalinis direktorius ir akcininkas, VŽ nurodo, jog esminis permainų tikslas – pasiekti, kad klientų ir darbuotojų sąmonėje „Blue Bridge“ vėl taptų viena įmone.

Anot jo, informacinių technologijų (IT) reikšmė versle ir viešajame sektoriuje išaugo, o ribos tarp skirtingų IT paslaugų ir sprendimų darosi vis sunkiau apčiuopiamos. Klientai tiesiog nori profesionalios IT pagalbos, kad pasiektų vieną ar kitą verslo tikslą, ir jiems nesvarbu, kokių kompetencijų tam reikia.

52795
130817
52791