Paskui „Teo“: „Viasat“ suvienijo pajėgas su „Bite“

„Tai pirmas planas Lietuvoje, siūlantis skaitmeninę televiziją ir spartųjį 4G mobiliųjų internetą drauge“, – teigia Mindaugas Gumauskas, „Viasat“ komercijos direktorius Lietuvai.
Pasak bendrovės atstovų, klientai galės rinktis iš keleto „TV+internetas“ planų, kurių kaina priklausys nuo pasirinkto TV kanalų paketo ir duomenų kiekio. Pigiausias planas, kurio vartotojai galės matyti iki 48 kanalų ir išnaudoti 20 gigabaitų (GB) mobilųjų duomenų, kainuoja 27,99 Eur/mėn. Tiek pat kanalų su 50 GB kainuos 30,99 Eur/mėn.
Pasak p. Gumausko, „Viasat“ siūlomas spartusis mobilusis internetas yra skirtas namams, tačiau vartotojai galės jį naudoti ir kitur, pvz., pasiimti keliaujant į sodybą, ir pan.
Kiek paslaugos klientų tikimasi sulaukti, „Viasat“ atstovas neatskleidžia.
„Tačiau manome, kad šis paketas bus populiarus. Šiais laikais internetas tampa svarbia televizijos žiūrėjimo proceso dalimi – vis daugiau žmonių žiūrėdami TV laidas tuo pačiu metu ir skelbia savo įspūdžius apie jas socialiniuose tinkluose arba ieško papildomos informacijos“, – kalbėjo p. Gumauskas.
2015 m. III ketvirčio pabaigoje „Viasat“ mokama televizija naudojosi 86.500 namų ūkių.
Paslaugą „TV+internetas“ „Viasat“ siūlys bendradarbiaudama su mobiliojo ryšio bendrove „Bitė Lietuva“.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, pernai gruodžio 1 d. „Bitės“ 4G tinklas dengė buvo mažiausias tarp operatorių ir dengė 20–25% šalies teritorijos. Tiesa, planuojama, kad jau šių metų pirmąjį ketvirtį „Bitės“ 4G/4G+ tinklu galės naudotis iki 90% šalies gyventojų.
Laikas parodys
Kiti mokamos televizijos tiekėjai idėja siūlyti TV ir mobilųjį internetą viename pakete kol kas pernelyg nesižavi.
„Kažkada mes jau buvome susikooperavę su „Omnitel“ ir siūlėme tokį paketą, tačiau jis visiškai nepasiteisino, tebuvo sudarytos gal 5 sutartys“, – pasakoja Virginijus Jurgelevičius, „Balticum TV“ administracijos direktorius. Jo nuomone, taip nepavyks pritraukti didelio skaičiaus naujosios paslaugos vartotojų.
„Tačiau kaip bus, parodys tik laikas. Mes tokio paketo bent jau kol kas siūlyti neplanuojame. Nemanau, kad tai labai perspektyvu. Kita vertus, Lenkijoje, kiek girdėjau, tai pasiteisina ir visi tiesiog svaigsta dėl paketo, kuriame visos 4 paslaugos – fiksuotasis, mobilusis ryšys, televizija ir internetas“, – kalba jis.
Tuo tarpu Andrius Kavaliauskas, “Teo” ir “Omnitel” produktų valdymo padalinio vadovas, mano, kad tai, ką pasiūlė „Viasat“, yra ne nauja paslauga, o tiesiog rinkodarinis pasiūlymas, kai dvi atskiros paslaugos parduodamos viename pakete.
„Tele2“ svarsto apie partnerį
Andrius Baranauskas, „Tele2“ Korporacinės komunikacijos direktorius, žinią apie „Viasat“ ir „Bitės“ bendradarbiavimą sutinka ramiai ir mano, kad ryškių permainų rinkoje dėl to nebus.
„Tai skirtingos kompanijos, todėl bendrų produktų ir vieningos sąskaitos klientams jos nepasiūlys. Realiai šis bendradarbiavimas reiškia, kad atsirado dar vienas „Bitės“ paslaugų pardavimo kanalas, kitaip tariant, „Viasat“ tampa „Bitės“ platintoju ir parduoda jų paslaugas. Mes orientuojamės į tai, kad klientui būtų užtikrinta aukščiausia kokybė, todėl stengiamės paslaugas platinti kanalais, priklausančiai tiesiogiai mums“, – teigė p. Baranauskas.
VŽ sausio pabaigoje rašė, kad „Tele2“ stebi, ką rinkai pasiūlys bendrą veiklą pradėjusios vykdyti „Teo“ ir „Omnitel“.
„Kol kas realaus nieko nematome, kad kiltų tiesioginis pavojus verslui, - kalbėjo Petras Masiulis, bendrovės vadovas. - Mąstome, kad reikėtų turėti kažkokį partnerį, kuris galėtų teikti panašias paslaugas.“
Nors jis kol kas didelio pavojaus iš „Omnitel“ ir „Teo“ susijungimo nepastebi, pripažįsta, kad grėsmė potencialiai egizstuoja, o „Tele2“ partnerio paieškose vėluoja.
„Tele2“ domina visos bendrovės, kurios dirba IT srityje.
„Žiūrime, kaip jos vystosi, elgiasi, analizuojame, bet nieko konkretaus nusižiūrėję neturime. Jeigu tik pamatytume, kad kuri nors strategiškai tinka, mes galėtume greitai priimti sprendimą“, – teigė p. Masiulis.