Italai tikisi, kad „Alibaba“ prikels jų vyno eksportą

Itališkam vynui išpopuliarėti sparčiausiai augančioje pasaulio rinkoje padės interneto prekybos platforma „Alibaba“, rašo „Reuters“.
Jackas Ma, „Alibaba“ įkūrėjas, dalyvaudamas vienoje konferencijoje Veronoje kartu su Matteo Renzi, Italijos premjeru, sakė, kad itališko vyno pardavimų dalį parduotuvėje siekiama išauginti dešimt kartų - nuo 6% iki 60%.
„Kinai jaučia aistrą viskam, kas yra itališka. „Alibaba“ Italijos įmonėms nori tapti vartais į Kinijos rinką“, - sako p. Ma.
Kinų prekybininkė sako itališkiems vynams ketinanti skirti daugiau dėmesio. Augant viduriniajai klasei šis gėrimas šalyje sparčiai populiarėja, pirkėjai dažnai renkasi gana aukštos klasės produkciją.
Smulkūs gamintojai
Tačiau kol kas Italijoje gaminami vynai užima vos 5% Kinijos rinkos, jų importo vertė siekia 1,8 mlrd. Eur. Vis garsiau kalbama, kad šis skaičius yra pernelyg menkas vienai didžiausių pasaulio gamintojų ir eksportuotojų.
infogr.am::idSaTG5Qq904RExq
infogr.am::vyna_eksportuojancios_salys
Daugelis Italijos vyndarių yra smulkūs, dažniausiai geriausius vynus gamina mažos šeimų valdomos bendrovės.
„Italija elektroninės prekybos sektoriuje neišnaudoja savo galimybių. Vienintelis šansas mažoms įmonėms konkuruoti globalioje rinkoje - žengti į internetinę prekybą“, - teigia p. Renzi.
Skaičiuojama, kad iš 55.000 Italijos vyndarių apie 85% per metus pagamina mažiau nei 10.000 butelių vyno.
infogr.am::RUKWMoN3xwYcEiC7