„SoftBank“ pardavė „Uber“ akcijų už 2 mlrd. USD

Remiantis paraiška biržai, paskelbta „Uber“ svetainėje, „SoftBank“ priklausantis „Vision Fund“ pardavė 38 mln. akcijų po 53,46 USD už vienetą, nors ir išliko pagrindinis įmonės akcininkas, turėdamas 10% akcijų, kurių vertė yra apie 10 mlrd. USD.
„SoftBank“ pastaraisiais metais daug investavo į pavėžėjimo paslaugų platformas, pradedant Kalifornijoje įsikūrusia „Uber“ ir baigiant „Didi Chuxing“ Kinijoje, „Grab“ Singapūre ar „Ola“ Indije.
Bendrovės sprendimas įsigyti didelę dalį „Uber“ akcijų sulaukė daug kritikos, kai amerikiečių milžinės vertė krito po nuviliančio pradinio viešo akcijų siūlymo (IPO) 2019 metais ir kai koronaviruso pandemija sudavė smūgį samdomo transporto paklausai.
Kovo pabaigoje „Uber“ akcijų kaina nukrito iki mažiau nei 15 USD ribos, palyginti su 42 USD kaina pirmąją prekybos akcijomis dieną 2019 metų gegužės mėnesį.
Visgi tokių platformų perspektyvos gerokai pragiedrėjo, kaip išaugo maisto pristatymo paslaugų paklausa dėl ribojamųjų priemonių žmonėms likus namuose, taigi „Uber“ akcijų kaina pašoko.
Tokijuje rytinės prekybos sesijos metu „SoftBank Group“ akcijos pabrango 0,8%, iki 8.050 JPY už akciją.