2017-09-27 08:00

Auga ir reklamos biudžetai, ir atsargumo nuojauta

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ valdybos pirmininkas: „Nors ekonomikos prognozės yra palankios, tikėtina, kad 2018 m. šis sektorius augs šiek tiek lėčiau nei šalies ekonomika.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ valdybos pirmininkas: „Nors ekonomikos prognozės yra palankios, tikėtina, kad 2018 m. šis sektorius augs šiek tiek lėčiau nei šalies ekonomika.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šiais metais, kaip ir praėjusiais, reklamos rinka brėžia pozityvią augimo kreivę. Prielaidų optimizmui yra ir 2018 m., tačiau ir verslininkai, ir ekspertai labiau linkę dalytis nuosaikesnėmis prognozėmis, nes neapibrėžtumo rinkoje netrūksta ir dėl griežtesnių valdžios sprendimų, ir galbūt po didžiųjų prekių ženklų susijungimo mažėsiančių rinkodaros biudžetų.

Pasak Lino Šiautkulio, Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ valdybos pirmininko ir žiniasklaidos planavimo bendrovės „BPN Lietuva“ vadovo, pastaruosius keletą metų reklamos rinka kasmet pasistiebdavo 3–5%, jos augimas buvo beveik identiškas BVP pokyčiams. Tiesa, 2016 m. dėl naujų reklamos užsakovų, kaip antai „Lidl“, rinka paaugo šiek tiek sparčiau.

Nors ekonomikos prognozės yra palankios, tikėtina, kad 2018 m. šis sektorius augs šiek tiek lėčiau nei šalies ekonomika, – apie 1,5–2%, prognozuoja p. Šiautkulis.

52795
130817
52791