Auga ir reklamos biudžetai, ir atsargumo nuojauta

Pasak Lino Šiautkulio, Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ valdybos pirmininko ir žiniasklaidos planavimo bendrovės „BPN Lietuva“ vadovo, pastaruosius keletą metų reklamos rinka kasmet pasistiebdavo 3–5%, jos augimas buvo beveik identiškas BVP pokyčiams. Tiesa, 2016 m. dėl naujų reklamos užsakovų, kaip antai „Lidl“, rinka paaugo šiek tiek sparčiau.
Nors ekonomikos prognozės yra palankios, tikėtina, kad 2018 m. šis sektorius augs šiek tiek lėčiau nei šalies ekonomika, – apie 1,5–2%, prognozuoja p. Šiautkulis.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai