Auga ir reklamos biudžetai, ir atsargumo nuojauta

Šiais metais, kaip ir praėjusiais, reklamos rinka brėžia pozityvią augimo kreivę. Prielaidų optimizmui yra ir 2018 m., tačiau ir verslininkai, ir ekspertai labiau linkę dalytis nuosaikesnėmis prognozėmis, nes neapibrėžtumo rinkoje netrūksta ir dėl griežtesnių valdžios sprendimų, ir galbūt po didžiųjų prekių ženklų susijungimo mažėsiančių rinkodaros biudžetų.
Pasak Lino Šiautkulio, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos pirmininko ir žiniasklaidos planavimo bendrovės BPN Lietuva vadovo, pastaruosius keletą metų reklamos rinka kasmet pasistiebdavo 35%, jos augimas buvo beveik identiškas BVP pok ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti