„Warner Bros. Discovery“ antrąjį ketvirtį patyrė 10 mlrd. USD nuostolį

Pernai antrąjį ketvirtį „Warner Bros. Discovery“, 2021-aisiais suformuota susijungus „WarnerMedia“ ir „Discovery Inc.“, skaičiavo 1,24 mlrd. USD grynąjį nuostolį.
„Į antrojo šių metų ketvirčio rezultatą buvo įtrauktas vienkartinis 9,1 mlrd. USD nurašymas dėl tebesitęsiančio JAV televizijos reklamos rinkos silpnumo bei neapibrėžtumo dėl sporto transliacijų teisių atnaujinimo, įskaitant NBA rungtynių“, – nurodoma bendrovės pranešime.
Pardavimų pajamos sumenko 5% iki 9,7 mlrd. USD, o pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų – 15% iki 1,8 mlrd. USD.
Anksčiau skelbta, jog Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) atsisakė pratęsti „Warner“ teises transliuoti krepšinio rungtynes ir vietoj to susitarė dėl 76 mlrd. USD vertės sandorio 11-ai metų su „Walt Disney“, NBC ir „Amazon Prime Video“.
„Warner Bros. Discovery“, kuriai priklausantis „TNT Sports“ stipriausios pasaulyje krepšinio lygos rungtynes ??transliuoja nuo praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio, šį NBA sprendimą bando užginčyti teisme.
Bendrovei priklauso daugiau nei 100 visame pasaulyje gerai žinomų ir populiarių prekės ženklų, įskaitant HBO, „Warner Bros.“, „Discovery“, „DC Comics“, CNN, „Cartoon Network“, HGTV, „Food Network“, TNT, TBS, „Eurosport“, TLC, „Animal Planet“.