2019-07-29 08:45

Radijo rinka: sparčiausias šuolis teko „Radiocentrui“, didžiausias kąsnis – M-1

Rūta Grušnienė, UAB M-1 vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rūta Grušnienė, UAB M-1 vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Didžiausią radijo rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį sektoriaus lyderių dešimtuke 2018 m. demonstravo „Radiocentras“. Labiausiai reklamos sekundžių kiekį per metus pavyko išauginti „Power Hit Radio“ ir Žinių radijui.

Kaip ir ankstesniais metais, pagal pardavimo pajamas pirmoje pozicijoje gerokai atsiplėšusi į priekį nuo konkurentų rikiuojasi M-1 grupė, jungianti stotis M-1 ir „M-1 Plius“. Įmonių apyvarta, rodo VŽ sudaryta lentelė, 2018 m. ūgtelėjo daugiau nei dešimtadaliu, iki 3,87 mln. Eur, grynasis pelnas – beveik 7%, iki 1,5 mln. Eur.

M-1 tarp sektoriaus įmonių išsiskiria aukščiausiu pelningumu, kuris siekia beveik 39%, kai artimiausio konkurento „Radiocentro“ šis rodiklis pernai buvo 25%.

52795
130817
52791