2024-07-14 11:43

Žinutė vadovams: su šimtais klausimų nelikite vieni

Kampanijos nuotr.
Kampanijos nuotr.
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas startuoja su nauja kampanija vadovams – šalia lyderių pasisodinę pliušinius meškinus kviečia spręsti vadovų vienišumo problemą.

Prieš porą metų startavę su „Drąsūs nežinoti visko“ kampanija, dabar ISM ragina vadovus su daugybe klausimų nelikti vienus, o susitikti bendraminčių bendruomenėje. 

Kaip ir ankstesnės, taip ir šios įvaizdinės reklaminės kampanijos kūrybą ISM patikėjo kūrybinei agentūrai „Autoriai“.

„Šį kartą savo kampanijoje pasitelkiame švelnų humorą. Keliame aktualią vadovų vienišumo temą ir norime įkvėpti vadovų bendruomenės narius dalintis savo iššūkiais vienus su kitais. Daugybė tyrimų rodo, kad vadovai kildami savo karjeros laiptais, jaučiasi vieniši, nors ne visada drįsta tai pripažinti ar apie tai garsiai kalbėti, tačiau vienišumo jausmas daro neigiamą įtaką jų darbui ir savijautai. Su kampanija sakome, kad lyderystė neprivalo būti vieniša“, – teigia Laura Garunkštytė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rinkodaros vadovė.

Anot L. Garunkštytės, pastaruoju metu pripratome gyventi neramumų ir permainų laikais – popandeminis laikotarpis, hibridinis darbas, ekonominė ir geopolitinė įtampa, aktualios perdegimo ir tyliojo atsitraukimo (angl. quiet quitting) tendencijos – visa tai kelia vadovams svarbių klausimų.

„Tokiu metu labiau nei bet kada norisi priklausyti bendraminčių bendruomenei, kurioje galima dalintis savo iššūkiais ir išgirsti panašias patirtis, padedančias priimti geresnius verslo sprendimus. Kai vadovui atrodo, kad klausimų galvoje šimtai, o jis vienas, ir kyla mintis „kiek dar galima?“, svarbu neatsiriboti, o ieškoti naujos energijos ir resursų“, – skatina L. Garunkštytė.

Anot Giedrės Onos Šileikytės, agentūros „Autoriai“ įkūrėjos ir kūrybos vadovės, ši kampanija simboliškai filmuota ir fotografuota aukščiausiame Vilniaus taške – TV bokšte.

„Ši meškinų kampanija pasakoja švelniai ironišką istoriją apie žmones, kurie pasiekę aukščiausias pozicijas, taip ilgai ir sunkiai siektas, supranta, kad liko vienui vieni. Esu tikra, kad daugybei vadovų pažįstamas jausmas, kuomet galva ošia nuo iššūkių, sprendimus reikia daryti, kolegų tarsi yra, bet iš tikro pasitarti nelabai yra su kuo. Tai ypač būdinga naujiems vadovams, kuomet dėl naujos pozicijos keičiasi viskas – santykiai su kolegomis, partneriais, reikia rasti naują būdą būti, suburti savo žmones“, – sako G. O. Šileikytė.

Apie universitetų reitingus

VŽ neseniai rašė, šiais metais Baltijos šalių universitetams nepavyko patekti į geriausiųjų Europos aukštųjų mokyklų šimtuką. Tik 7 regiono universitetai pakilo Europos reitinge.

Aukščiausią poziciją iš Baltijos šalių užima Estijos Tartu universitetas, Europos reitinge kritęs žemyn 3 pozicijomis iki 140 vietos. Jį vejasi Vilniaus universitetas (VU), taip pat nusileidęs žemyn viena pozicija ir užėmęs 178 vietą. Latvijos universitetai, nors ir pagerino pozicijas, vis dar nepatenka tarp 200 geriausiųjų. 

ISM, būdamas monodisciplininė aukštoji mokykla, orientuota į verslo krypties studijas, šiame didžiųjų universitetų reitinge nedalyvauja. 

„Esame pasirinkę dalyvauti ne bendruose šalių universitetų reitinguose, bet kryptingai siekti verslo studijose pripažintų akreditacijų, kurių suteikimas yra tiesiogiai susijęs su universiteto gebėjimu užtikrinti studijų kokybę ir ją gerinti. Šiuo metu ISM yra jau įpusėjęs kelionę siekiant aukštą studijų kokybę verslo krypties studijose žyminčios AACSB akreditacijos, kurios kol kas neturi nė viena verslo mokykla Baltijos šalyse“, – teigia L. Garunkštytė.

52795
130817
52791