Geriausios metų agentūros titulas antrus metus iš eilės – „Fabulai“

Susumavus projektų pelnytus apdovanojimus, paaiškėjo, kad „Metų agentūros“ titulą, kaip ir pernai, laimėjo agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“.
Konferencijos Publikos balsą laimėjo Maisto banko kampanija „Neleiskite maistui nugyventi gyvenimo veltui“, kurios partneriai – agentūros „All Caps“ ir „Big Eyeballs“.
„PR Impact Awards 2024“ renginyje paaiškėjo ir „Metų komunikatoriaus (-ės)“ rinkimų nugalėtoja, taip pat specialiųjų nominacijų – „Verslo nuomonės lyderis (-ė)“ bei „Išbandymas viešumu“ – laureatai.
„Metų komunikatore“ tapo Laura Tyrylytė, „Nord Security“ Tarptautinių viešųjų ryšių departamento vadovė. Ji įvertinta už sienų neturinčią ir Atlanto vandenyną įveikiančią, nuoseklią ir efektyvią komunikaciją, garsinant įmonės ir kartu visos Lietuvos vardą.
Pasak Donato Kuro, „PR Impact Awards 2024“ organizacinio komiteto vadovo, šiuo apdovanojimu siekiama atkreipti dėmesį į komunikacijos specialistų darbą ir kuriamą vertę organizacijoms.
„Šių metų rinkimai sulaukė kaip niekada didelio dėmesio tiek vertinant, kiek patyrusių ir stiprių komunikacijos profesionalų kandidatavo, tiek ir viešas diskusijas. Ir tai džiugina: komunikacijos specialistai vis drąsiau kalba apie savo indėlį į organizacijų sėkmę, tad tikiu, jog ir atstovaujamos organizacijos juos vertins dar labiau“, – sakė D. Kuras.
Kitoms „Metų komunikatoriaus (-ės)“ rinkimų finalininkėms įteikti specialieji apdovanojimai: Rimai Aukštuolytei – už kūrybiškumą ir aktyvumą bei pavyzdinę viešojo sektoriaus organizacijos komunikaciją. Laurai Beganskienei – už profesionalią ir efektyvią komunikaciją vartotojams bei mažmeniniams investuotojams Baltijos šalyse. Kristinai Gedvilei – už tikėjimą komunikacijos galia ir kūrybišką bei efektyvią komunikaciją, o Linai Skersytei apdovanojimas skirtas už itin aktyvią komunikaciją, greitą reakciją į aktualijas bei prekės ženklo populiarinimą.
Tęsiant tradiciją renginyje paskelbti ir dar dviejų nominacijų laimėtojai – „Verslo nuomonės lyderis (-ė) / (-iai)“ ir „Išbandymas viešumu“.
Šiemet konkurso organizatoriai priėmė netradicinį sprendimą – „Verslo nuomonės lyderių“ apdovanojimas skirtas iniciatyvai „4 procentai“, kuri siekia, kad Lietuvos politikai kuo greičiau susitartų dėl 4% BVP dydžio gynybos finansavimo. Lietuvos startuolių asociacijos „Unicorns Lithuania“, Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pradėta iniciatyva bendram tikslui subūrė verslą ir organizacijas, kurios sutinka mokėti didesnius mokesčius tam, kad šalies gynybai būtų skirta daugiau lėšų, ir sulaukė didelio visuomenės palaikymo.
„Išbandymo viešumu“ kandidatų sąraše buvo net 18 kandidatų, o apdovanojimas atiteko naujajam krašto apsaugos ministrui Laurynui Kasčiūnui. Kovo mėnesį viešumoje pasirodžius informacijai apie politiko kandidatūrą į ministrus, buvo prisiminta jo veikla ir kai kurie aštrūs pasisakymai. Skiriant apdovanojimą, įvertinta tai, kad kandidatas atvirai viešai pakomentavo savo ankstesnius pasirinkimus ir vertybines nuostatas, tokiu būdu įveikdamas kritikos bangą.
[infogram id="84b86503-9625-421a-b6f8-1d66b050aa9b" prefix="r0t" format="interactive" title="PR Impact nugalėtojai"]