Renka stipriausią rinkodaros vadovą – „Metų CMO“

Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.
Kandidatų paraiškos bus vertinamos atsižvelgiant į įmonės dydį, sektorių ir veiklos rezultatus.
„Praėjusių metų patirtis, išmoktos pandemijos pamokos, e. komercijos ir skaitmenės rinkodaros įsigalėjimas atnešė permainų į šį segmentą. Organizacijos vis labiau supranta, kad rinkodara yra ne sąnaudos, o strategiškai svarbi funkcija ir pajamų šaltinis“, – sako Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė.
Pretendentų paraiškų konkurso organizatoriai laukia iki balandžio 25 d.
Finalinis nominantų dešimtukas bus paskelbtas „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“, o konkurso nugalėtojas – gegužę įvyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT‘22“.
VŽ primena, kad pernai šį titulą pelnė Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė.
Per pastaruosius šešerius metus T. Sabaliauskienės vadovaujamas rinkodaros departamentas išaugo nuo kelių žmonių iki didesnės nei 200 darbuotojų ir 18-os skirtingų komandų.
„Neturėdami didelių biudžetų pradžioje, visuomet rėmėmės griežtu „performance marketingo“ pačių sugalvotu principu – investavus 1 USD į reklamą, gauti 1,15 USD atgal. Stipriai rėmėmės duomenimis, nedarėme nieko, ko negalėjome pamatuoti. Ir reklamos kanaluose, ir internetiniuose puslapiuose darydavome A/B testus, kad sužinotumėme kas mums veikia geriau, o ką reikėtų padėti į šalį.
Vengėme vadovautis „gražu-negražu“, „patinka-nepatinka“ sąvokomis. Siekėme surasti tai, kas tinka mūsų vartotojui, remdamiesi duomenimis, tyrimais, vartotojų apklausomis, elgsena ir daugeliu kitų metrikų“, - VŽ teigė T. Sabaliauskienė.
Plačiau skaitykite čia: „Metų CMO“ titulą pelniusi T. Sabaliauskienė: nieko nedarėme ir nedarome, ko negalime pamatuoti