„Password 2022“: dar savaitė paraiškų pateikimui

Devynioliktą kartą Verslo žinios kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Įmonės, prekės ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus Password 2022 gali teikti iki kovo 25 d.
Kaip ir ankstesniais metais, Password konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.
Įvertinusi paraiškas, komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje Password 2022 gegužės 3-4 d.
Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.
Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).
[infogram id="8a98cf26-3cc8-4d15-9a9e-ef097fdf95fb" prefix="yO0" format="interactive" title="Copy: Copy: Password_2022"]
Šiemetinio Password komisijos nariai suburti pagal pasiekimus. Didžioji jų dalis buvę šio konkurso nugalėtojai per paskutiniuosius ketverius metus.

Plačiau apie Password 2022 skaitykite čia.
VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos Password 2021 laurus skynė Tele2 valdomo prekės ženklo Pildyk YouTube kanalo įvaizdinė kampanija.
Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti