„Password 2022“: dar savaitė paraiškų pateikimui

Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.
Įvertinusi paraiškas, komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2022“ gegužės 3-4 d.
Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.
Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).
[infogram id="8a98cf26-3cc8-4d15-9a9e-ef097fdf95fb" prefix="yO0" format="interactive" title="Copy: Copy: Password_2022"]
Šiemetinio „Password“ komisijos nariai – suburti pagal pasiekimus. Didžioji jų dalis – buvę šio konkurso nugalėtojai per paskutiniuosius ketverius metus.

Plačiau apie „Password 2022“ skaitykite čia.
VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos „Password 2021“ laurus skynė „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija.
Plačiau skaitykite čia.