„Password 2022“: ne gėda pripažinti, kad karas sugriovė ilgametes strategijas

    Publikuota: 2022-03-08
    VŽ koliažas, konkurso komisijos nariai.
    svg svg
    VŽ koliažas, konkurso komisijos nariai.

    Devynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Įmonės, prekės ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus „Password 2022“ gali teikti iki kovo 21 d.

    Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, pabrėžia, kad šiandienos situacija – labai sudėtinga ir jautri.

    „Be galo norisi pasidžiaugti Lietuvos verslais, jų vienybe ir aktyvumu palaikant Ukrainą. Iš kitos pusės, gyvenimas negali sustoti, turime judėti į priekį, negalime sustingti. Tad ir mes judame į priekį su suplanuotais projektais ir darbais, o rinkodaros profesionalus kviečiame į dar vieną „Password“, kur vertinsime ir kalbėsime apie efektyviausias kampanijas, dalinsimės praktika ir aktualijomis“, – pažymi U. Jankauskas.

    Disciplinos, jautrumo ir nuoširdumo

    Marius Marčenkovas, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Carat“ strategijų vadovas, „Password 2022“ komisijos narys, šiandien atviras.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    „Rinkodaros ir komunikacijos srityje dirbu jau 16 m., bet man visiškai ne gėda prisipažinti, kad nežinau sėkmės receptų šių metų strategijoms, nes dar niekada nedirbau tokio artimo karo sąlygomis. Galiu tik pasidalinti, kuo tikiu, kuo pats vadovaujuosi ir ką rekomenduoju klientams – dabar kaip niekada svarbu tikras nuoširdumas. Su klientais, darbuotojais, partneriais, akcininkais, bendruomenėmis, visuomene. Ir iš to tikrai gims puikios beprecedentės strategijos, kurios įeis į ateities vadovėlius. Slava Ukraini!“, – taip šiandieninę situaciją brėžia M. Marčenkovas.

    Dominyka Jonušienė, prekės ženklo „Pildyk“, pernai laimėjusio „Password“, rinkodaros vadovė, komisijos narė, pažymi, kad jei pernai visi purkštavo, kad nori greičiau grįžti į normalų gyvenimą, tai dabartinė situacija tapo dar vienu, gerokai didesniu išbandymu.

    Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
    Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

    „Kas svarbu dėliojant strategiją permainų laikais? Rutina ir disciplina. Prekės ženklo stuburas, vertybės ir nuoseklus jų komunikavimas. Ir, žinoma, jautrumas aplinkai. Girdėjimas ir supratimas kokiomis nuotaikomis dabar visi gyvena ir kaip žmonių gyvenimą prekės ženklas galėtų nors truputį pagerinti“, – kalba D. Jonušienė.

    Perkainotos vertybės

    Giedrė Ona Šileikytė, kūrybinės agentūros „Autoriai“ vadovė, kūrybos strategė, komisijos narė, teigia neabejojanti, kad darbų šiemetiniam konkursui bus pateikta daug ir įdomių, nes pandemijos laikmetis iš profesionalų pareikalavo ypatingo sumanumo siekti verslo rezultatų sąlygomis, kurios buvo visiškai naujos.

    „Jau žinome, kad gebame greitai susiorientuoti, prisitaikyti, nebijome rizikuoti, turime empatijos ir gebėjimo intuityviai pajusti, kokiomis nuotaikomis gyvena visuomenė. O mąstant apie dabartį, turbūt kaip niekada anksčiau turime išmokti viena koja planuoti kelis galimus scenarijus, net pačius pesimistiškiausius, o kita –  įsisąmoninti, kad jokio kito laiko, išskyrus dabartį, nėra“, – akcentuoja G. O. Šileikytė.

    Password 2021 prizas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    Išorinės aplinkybės akimirksniu gali sugriauti absoliučiai visus tikslus, planus, vizijas ir ambicijas, teigia pašnekovė.

    „Kartu pasaulį ištikęs karo Ukrainoje siaubas perdėlioja žmonių vertybines skales, keičiasi prasmės suvokimas, prioritetai, tai irgi taps dideliu iššūkiu mums, nes daugybė perteklinių, beprasmių ir beveidžių paslaugų bei produktų taps vis mažiau svarbūs“, – neabejoja G. O. Šileikytė.

    Augs vartotojų reiklumas prasmei, vartojamų prekių ir paslaugų moralinėms bei etinėms nuostatoms.

    „Man atrodo, kad baigiasi „nuogų karalių“, nepagarbos, nemeilės bei nedėkingumo vartotojui era. Daugybę metų buvusi tik deklaratyvi, tokia strategija pagaliau taps realia.  Tai bene vienintelis viltingas momentas, apie kurį šiomis dienomis kalbamės su klientais, planuodami jų rinkodaros strategijas“, – pažymi G. O. Šileikytė.

    Dilemų rate, bet reikia judėti

    Justas Razmus, AB „Vilniaus pergalė“ Rinkodaros vadovas, komisijos narys, svarsto, kad daugybė verslų pateko į dilemų verpetą: toliau tęsti suplanuotus projektus, o gal stabdyti reklamines kampanijas bei nukelti naujų gaminių pristatymus ir pan.

    Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ Rinkodaros vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    „Tikiu, kad per pastarąsias dienas ne vienam rinkodaros specialistui kilo tokie klausimai. Nesame izoliuoti informaciniame burbule, kaip kai kurių valstybių piliečiai, todėl akivaizdu, kad negalime gyventi ir dirbti taip, tarsi nieko nebūtų įvykę, tačiau kaip stipriai turime reaguoti? – retoriškai klausia J. Razmus.

    Pasak jo, atsakymas, kaip elgtis šioje situacijoje, yra labai paprastas.

    „Tie, kurie yra įpratę, kad įmonės pinigai, skirti rinkodarai, turi būti išnaudoti žaidimams, linksmybėms ir kitaip vartotojams papirkti, turėtų savo programą pristabdyti – dar bus progų. Tie, kurie supranta, kad rinkodaros profesionalas yra ne mažiau svarbus kaip santechnikas ar odontologas, ir jo funkcijos – daug platesnės nei nuolaidų organizavimas, manau pritars, kad verslo veikla sustingti neturėtų. Pirminis šokas baigėsi. Dabar turime judėti į priekį, kad Lietuvos verslai sukauptų finansinį rezervą“, – teigia J. Razmus.

    Esminiai kriterijai – tie patys

    Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

    [infogram id="8a98cf26-3cc8-4d15-9a9e-ef097fdf95fb" prefix="yO0" format="interactive" title="Copy: Copy: Password_2022"]

    Įvertinusi paraiškas, komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2022“ gegužės 3-4 d.

    Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.

    Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

    Pagal pasiekimus

    Šiemetinio „Password“ komisijos nariai – suburti pagal pasiekimus. Didžioji jų dalis – buvę šio konkurso nugalėtojai per paskutiniuosius ketverius metus.

    Taip pat tarp komisijos narių – stipriausios metų rinkodaros vadovės titulą „CMO“ pernai pelniusi Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, bei komunikacijos konkurso „PR Impact“ laimėtojas – Vytautas Matulevičius, agentūros „Bosanova“ vadovas.

    VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos „Password 2021“ laurus skynė „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija.

    Plačiau skaitykite čia.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“ Premium

    Mėgiamiausias prekių ženklas 2023 m. Lietuvoje – „Maxima“, ant antrojo laiptelio palikusi ilgametį lyderį...

    Rinkodara
    05:45
    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    2023.09.19
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    Žiniasklaida
    2023.09.19
    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    2023.09.19
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Raudona linija medicinos ir grožio klinikoms: draugiškų patikrinimų laikas baigėsi Premium

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų,...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Su nauju vardu ir ambicinga vizija – apie pasaulį be reklaminių šiukšlių Premium

    Daugiau nei 12 m. veikianti kūrybinė agentūra „Ezco“ keičia pavadinimą ir tampa UAB „Dear Problem“ (prekės...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Šiaulių arena rudens sezoną pasitinka su nauju veidu

    „Naujas sezonas. Naujas veidas. Naujos galimybės“, – tokia žinute būsimą etapą pasitinka naujasis Šiaulių...

    Rinkodara
    2023.09.12
    Prieš 5 m. kartu įkūrė komunikacijos agentūrą, dabar suka skirtingais keliais Premium

    Vietą po saulę bandys išsikovoti dar dvi butikinės komunikacijos agentūros Lietuvoje, jas kuria skirtingais...

    Rinkodara
    2023.09.10
    Naująjį sezoną „Žalgiris“ pradeda su atnaujintu prekės ženklu 10

    Kauno „Žalgiris“ sezoną pasitinka su vizualiniais pokyčiais – atnaujino 1998 m. kurtą ir po kelių metų...

    Rinkodara
    2023.09.09
    R. Šapalas. Rankinis stabdis įmonės augimui

    Bendrovės „Brand Finance“ atliktas tyrimas parodė, kad yra stipri koreliacija tarp asmeninės generalinio...

    Nuomonės
    2023.09.08
    Lietuvos automobilių kelių direkcija turi naują komunikacijos vadovę 2

    Rugsėjo 4 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus...

    Rinkodara
    2023.09.06
    D. Taučkėlaitė jungiasi prie „Swedbank“ komunikacijos komandos

    Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi Daiva Taučkėlaitė, ji eis „Swedbank“ Lietuvoje atstovės...

    Rinkodara
    2023.09.06
    Pavojinga socialinių tinklų arena: greiti garsiai šaukti, skelbti, o mąstyti?

    Socialinių tinklų eroje, kai vos ne kiekvienas galime akimirksniu pasimėgauti savo 15-a šlovės minučių,...

    Nuomonės
    2023.09.05
    „Neik į teatrą“ kūrėjai: klasika reklamoje veikia, o dramų netrūks ir toliau Premium 6

    Lietuvos nacionalinio dramos teatro naujojo sezono pristatymo kampanija nepaliko abejingų: iš pradžių daugelį...

    Rinkodara
    2023.09.05
    Prekių ženklų kelionė iki Holivudo: nuo „Mercedes-Benz“ iki ryškiausių influencerių Premium

    Pasvajoti galime. Nuostabu, kad Lietuvoje matome mūsų šalį garsinančius vienaragius, o ar matysime...

    Rinkodara
    2023.09.04
    Rugsėjo sindromas darbuotojams: kad nesijaustų tarsi mokyklos suole Premium

    Viena iš reklamos agentūrų senbuvių „Not Perfect Vilnius“ antrus metus iš eilės skelbia rugsėjį psichologinės...

    Rinkodara
    2023.09.01
    „Ergo“ pratęs bendradarbiavimą su ligšioliniais partneriais

    Draudimo bendrovė „Ergo“ dar trejiems metams pratęsė bendradarbiavimą su kūrybine reklamos agentūra „All...

    Rinkodara
    2023.08.31
    Veiklą pradeda dar viena „butikinė“ komunikacijos agentūra 7

    Ieva Koncevičiūtė, neseniai palikusi „Continental“ komunikacijos vadovės pareigas, ir Margarita Jablonskaja...

    Rinkodara
    2023.08.28
    Mėnesio prekių ženklai: nuo savo vardo verslo iki akį traukiančių pavadinimų Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų liepą Lietuvoje įregistravo 249 prekių ženklus, tai bemaž du kartus...

    Rinkodara
    2023.08.22

    Verslo žinių pasiūlymai