„Password 2022“: ne gėda pripažinti, kad karas sugriovė ilgametes strategijas

Publikuota: 2022-03-08
VŽ koliažas, konkurso komisijos nariai.
svg svg
VŽ koliažas, konkurso komisijos nariai.

Devynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo. Įmonės, prekės ženklai ir agentūros geriausius savo rinkodaros bei komunikacijos projektus „Password 2022“ gali teikti iki kovo 21 d.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, pabrėžia, kad šiandienos situacija – labai sudėtinga ir jautri.

„Be galo norisi pasidžiaugti Lietuvos verslais, jų vienybe ir aktyvumu palaikant Ukrainą. Iš kitos pusės, gyvenimas negali sustoti, turime judėti į priekį, negalime sustingti. Tad ir mes judame į priekį su suplanuotais projektais ir darbais, o rinkodaros profesionalus kviečiame į dar vieną „Password“, kur vertinsime ir kalbėsime apie efektyviausias kampanijas, dalinsimės praktika ir aktualijomis“, – pažymi U. Jankauskas.

Disciplinos, jautrumo ir nuoširdumo

Marius Marčenkovas, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Carat“ strategijų vadovas, „Password 2022“ komisijos narys, šiandien atviras.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Rinkodaros ir komunikacijos srityje dirbu jau 16 m., bet man visiškai ne gėda prisipažinti, kad nežinau sėkmės receptų šių metų strategijoms, nes dar niekada nedirbau tokio artimo karo sąlygomis. Galiu tik pasidalinti, kuo tikiu, kuo pats vadovaujuosi ir ką rekomenduoju klientams – dabar kaip niekada svarbu tikras nuoširdumas. Su klientais, darbuotojais, partneriais, akcininkais, bendruomenėmis, visuomene. Ir iš to tikrai gims puikios beprecedentės strategijos, kurios įeis į ateities vadovėlius. Slava Ukraini!“, – taip šiandieninę situaciją brėžia M. Marčenkovas.

Dominyka Jonušienė, prekės ženklo „Pildyk“, pernai laimėjusio „Password“, rinkodaros vadovė, komisijos narė, pažymi, kad jei pernai visi purkštavo, kad nori greičiau grįžti į normalų gyvenimą, tai dabartinė situacija tapo dar vienu, gerokai didesniu išbandymu.

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Kas svarbu dėliojant strategiją permainų laikais? Rutina ir disciplina. Prekės ženklo stuburas, vertybės ir nuoseklus jų komunikavimas. Ir, žinoma, jautrumas aplinkai. Girdėjimas ir supratimas kokiomis nuotaikomis dabar visi gyvena ir kaip žmonių gyvenimą prekės ženklas galėtų nors truputį pagerinti“, – kalba D. Jonušienė.

Perkainotos vertybės

Giedrė Ona Šileikytė, kūrybinės agentūros „Autoriai“ vadovė, kūrybos strategė, komisijos narė, teigia neabejojanti, kad darbų šiemetiniam konkursui bus pateikta daug ir įdomių, nes pandemijos laikmetis iš profesionalų pareikalavo ypatingo sumanumo siekti verslo rezultatų sąlygomis, kurios buvo visiškai naujos.

„Jau žinome, kad gebame greitai susiorientuoti, prisitaikyti, nebijome rizikuoti, turime empatijos ir gebėjimo intuityviai pajusti, kokiomis nuotaikomis gyvena visuomenė. O mąstant apie dabartį, turbūt kaip niekada anksčiau turime išmokti viena koja planuoti kelis galimus scenarijus, net pačius pesimistiškiausius, o kita –  įsisąmoninti, kad jokio kito laiko, išskyrus dabartį, nėra“, – akcentuoja G. O. Šileikytė.

Password 2021 prizas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Išorinės aplinkybės akimirksniu gali sugriauti absoliučiai visus tikslus, planus, vizijas ir ambicijas, teigia pašnekovė.

„Kartu pasaulį ištikęs karo Ukrainoje siaubas perdėlioja žmonių vertybines skales, keičiasi prasmės suvokimas, prioritetai, tai irgi taps dideliu iššūkiu mums, nes daugybė perteklinių, beprasmių ir beveidžių paslaugų bei produktų taps vis mažiau svarbūs“, – neabejoja G. O. Šileikytė.

Augs vartotojų reiklumas prasmei, vartojamų prekių ir paslaugų moralinėms bei etinėms nuostatoms.

„Man atrodo, kad baigiasi „nuogų karalių“, nepagarbos, nemeilės bei nedėkingumo vartotojui era. Daugybę metų buvusi tik deklaratyvi, tokia strategija pagaliau taps realia.  Tai bene vienintelis viltingas momentas, apie kurį šiomis dienomis kalbamės su klientais, planuodami jų rinkodaros strategijas“, – pažymi G. O. Šileikytė.

Dilemų rate, bet reikia judėti

Justas Razmus, AB „Vilniaus pergalė“ Rinkodaros vadovas, komisijos narys, svarsto, kad daugybė verslų pateko į dilemų verpetą: toliau tęsti suplanuotus projektus, o gal stabdyti reklamines kampanijas bei nukelti naujų gaminių pristatymus ir pan.

Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Justas Razmus, „Vilniaus pergalės“ Rinkodaros vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Tikiu, kad per pastarąsias dienas ne vienam rinkodaros specialistui kilo tokie klausimai. Nesame izoliuoti informaciniame burbule, kaip kai kurių valstybių piliečiai, todėl akivaizdu, kad negalime gyventi ir dirbti taip, tarsi nieko nebūtų įvykę, tačiau kaip stipriai turime reaguoti? – retoriškai klausia J. Razmus.

Pasak jo, atsakymas, kaip elgtis šioje situacijoje, yra labai paprastas.

„Tie, kurie yra įpratę, kad įmonės pinigai, skirti rinkodarai, turi būti išnaudoti žaidimams, linksmybėms ir kitaip vartotojams papirkti, turėtų savo programą pristabdyti – dar bus progų. Tie, kurie supranta, kad rinkodaros profesionalas yra ne mažiau svarbus kaip santechnikas ar odontologas, ir jo funkcijos – daug platesnės nei nuolaidų organizavimas, manau pritars, kad verslo veikla sustingti neturėtų. Pirminis šokas baigėsi. Dabar turime judėti į priekį, kad Lietuvos verslai sukauptų finansinį rezervą“, – teigia J. Razmus.

Esminiai kriterijai – tie patys

Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai gali pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios sugrupuotos pagal didelio ir mažo biudžeto segmentus.

[infogram id="8a98cf26-3cc8-4d15-9a9e-ef097fdf95fb" prefix="yO0" format="interactive" title="Copy: Copy: Password_2022"]

Įvertinusi paraiškas, komisija balandžio pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2022“ gegužės 3-4 d.

Čia iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas.

Pagrindiniai efektyviausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%).

Pagal pasiekimus

Šiemetinio „Password“ komisijos nariai – suburti pagal pasiekimus. Didžioji jų dalis – buvę šio konkurso nugalėtojai per paskutiniuosius ketverius metus.

Taip pat tarp komisijos narių – stipriausios metų rinkodaros vadovės titulą „CMO“ pernai pelniusi Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, bei komunikacijos konkurso „PR Impact“ laimėtojas – Vytautas Matulevičius, agentūros „Bosanova“ vadovas.

VŽ primena, kad pernai efektyviausios kampanijos „Password 2021“ laurus skynė „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija.

Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku