2021-05-03 22:50

Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą

Dominyka Jonušienė, „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk“ vadovė, ir Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dominyka Jonušienė, „Tele2“ valdomo prekės ženklo „Pildyk“ vadovė, ir Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija padėjo krintančioje rinkoje pasiekti verslo tikslų ir išauginti lojalią auditoriją.

„Esame išankstinio mokėjimo telekomunikacijos paslaugų lyderis, atsiriekiame apie 58% šios rinkos, tačiau šis segmentas Lietuvoje per pastaruosius metus vis labiau traukiasi. Ne tik mažėja jaunų žmonių, į kuriuos orientuojamės su šiuo prekės ženklu, bet darosi ir vis sunkiau juos pasiekti tradiciniais komunikacijos kanalais“, – situaciją pasakoja Dominyka Jonušienė, prekės ženklo „Pildyk“ vadovė.

Bendrovė išsikėlė sau tikslą išlaikyti rinkos dalį mažėjančioje rinkoje ir sustiprinti svarbiausius prekės ženklo parametrus.

52795
130817
52791