Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą
„Esame išankstinio mokėjimo telekomunikacijos paslaugų lyderis, atsiriekiame apie 58% šios rinkos, tačiau šis segmentas Lietuvoje per pastaruosius metus vis labiau traukiasi. Ne tik mažėja jaunų žmonių, į kuriuos orientuojamės su šiuo prekės ženklu, bet darosi ir vis sunkiau juos pasiekti tradiciniais komunikacijos kanalais“, – situaciją pasakoja Dominyka Jonušienė, prekės ženklo „Pildyk“ vadovė.
Bendrovė išsikėlė sau tikslą išlaikyti rinkos dalį mažėjančioje rinkoje ir sustiprinti svarbiausius prekės ženklo parametrus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai