2021-09-21 08:45

Darbdavio įvaizdis: kur paslysta net ir didžiosios bendrovės

Giedrė Simanauskaitė, vidinės komunikacijos konsultantė, ir Anastasija Zemdliauskaitė, agentūros „Adverum“ projektų direktorė (dešinėje). Asociacijos KIA nuotr.
Giedrė Simanauskaitė, vidinės komunikacijos konsultantė, ir Anastasija Zemdliauskaitė, agentūros „Adverum“ projektų direktorė (dešinėje). Asociacijos KIA nuotr.
Net ilgai Lietuvoje gyvuojančios įmonės pastaraisiais metais pradėjo daugiau dėmesio skirti darbdavio įvaizdžiui. Priežastis paprasta, sako ekspertai, – rinkoje masiškai trūksta darbuotojų, įmonės ilgai nebeužpildo reikiamų pozicijų, ne visada padeda ir paieškų bendrovės.
  • Pandemija iškėlė vidinės komunikacijos svarbą.
  • Svarbu galvoti apie visą darbuotojo kelionę organizacijoje: nuo atrankos iki atsisveikinimo.
  • Priešprieša tarp naujų ir esamų darbuotojų, ką galima daryti kitaip.
  • Jei žmogus gerai dirba, yra pasiekęs pergalių, jį vis tiek medžios.
  • Matuoti dera ne tik kiek pelningumo atneša projektai,  bet ir kiek pasitenkinimo darbuotojams suteikia jų įgyvendinimas.

Giedrė Simanauskaitė, vidinės komunikacijos konsultantė, kalbėdama apie šiandienę situaciją, pabrėžia, kad pandemija iškėlė ir vidinės komunikacijos svarbą.

52795
130817
52791