2021-04-13 13:50

„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

„INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus Giedrius Galdikas. Asmen. nuotr.
„INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus Giedrius Galdikas. Asmen. nuotr.
Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus Giedrius Galdikas.

Pastaruosius metus jis vadovavo strateginės komunikacijos agentūrai „Flow Agency“, anksčiau – „vipcommunications“ (dabar – „Berta &“).

„G. Galdikas skaičiuoja 18-a metų darbo komunikacijos srityje, jis konsultavo didžiausias Lietuvos ir užsienio kapitalo bendroves ryšių su žiniasklaida, komunikacijos krizių, socialinės atsakomybės klausimais, yra užsitarnavęs profesionalaus komunikacijos stratego ir komunikacijos krizių konsultanto reputaciją. Tad į jo rankas galime drąsiai patikėti esamų ir būsimų klientų rūpesčius“, – išplatintame pranešime teigia Jolita Kochanskė, „INK agency“ direktorė.

Pasak G. Galdiko, komunikacinių krizių prevencija ir valdymas jam visuomet buvo pati įdomiausia komunikacijos konsultanto darbo dalis, todėl pasiūlymas tapti padalinio vadovu skambėjo labai patraukliai.

Naujasis komunikacijos krizių valdymo padalinys dėmesį skirs ne tik komunikacijos krizių sprendimui, bet ir jų prevencijai bei mokymams. Pasak J. Kochanskės, šiuo metu dėl augančio visuomenės reiklumo ir jautrumo socialinių tinklų plėtros, informacijos kanalų kompleksiškumo bei kitų priežasčių verslai susiduria su vis didesnėmis komunikacinių krizių rizikomis. Kartu didėja ir kaina, kurią verslui gali tekti mokėti už nevaldomą komunikacinę krizę.

VŽ rašė, kad pandemijos metai verslui atnešė papildomų rizikos faktorių. Visų pirma išaugusį vartotojų pilietiškumą, padidėjusį jautrumą, skandalų gausą ir griežtesnius reguliavimus įvairiose srityse.

Tad verslui, dėliojantis ir atnaujinant krizių planus, dera atsižvelgti ir į šiuos pandemijos padiktuotus pokyčius, įsitikinęs Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „INK agency“ partneris, vienas iš „Hero Group“ akcininkų. Plačiau skaitykite čia.

VŽ skelbė, kad 2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) ir „CUT! Films“ bendra apyvarta išaugo 19,6% iki 2,27 mln. Eur.

Bendros tiesioginės pajamos mažėjo 1,2% iki 1,27 mln. Eur, o bendras grynasis pelnas augo iki 198.700 Eur, rodo bendrovės pateikti duomenys.

52795
130817
52791