Krizės versle: kokių pokyčių atnešė pandemijos metai

- Papildomi rizikos faktoriai – išaugęs vartotojų pilietiškumas, padidėjęs jautrumas, skandalų gausa ir griežtesni reguliavimai.
- Žmonės yra mažiau pakantūs, mažiau atlaidūs, mažiau supratingi.
- Sustiprėjęs pilietiškumas reiškia dar mažesnį pakantumą į pilkąją zoną patekusiems verslų sprendimams.
- Svarbu, kad daryti socialinės atsakomybės projektai būtų pratęsti ir įpinti į tolimesnius veiksmus, o ne liktų „proginėmis“ pandemijos iniciatyvomis.
- Socialinės atsakomybės arba nekenkimo aplinkai tema tapo ypač aktuali.
- Paradoksalu, krizių būta nemažai, bet vis dar dažnai verslai į pasiruošimą joms žiūri pro pirštus.
Visų pirma išaugusį vartotojų pilietiškumą, padidėjusį jautrumą, skandalų gausą ir griežtesnius reguliavimus įvairiose srityse.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai