2021-02-12 06:45

Krizės versle: kokių pokyčių atnešė pandemijos metai

Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „INK agency“ partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „INK agency“ partneris. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Krizės paprastai verslus ištinka netikėtai ir užtenka mažytės žiežirbos, kad grandininė reakcija nuvilnytų taip, kad įsipliekstų didžiausias gaisras. Pandemijos metai verslui atnešė papildomų rizikos faktorių.
  • Papildomi rizikos faktoriai – išaugęs vartotojų pilietiškumas, padidėjęs jautrumas, skandalų gausa ir griežtesni reguliavimai.
  • Žmonės yra mažiau pakantūs, mažiau atlaidūs, mažiau supratingi.
  • Sustiprėjęs pilietiškumas reiškia dar mažesnį pakantumą į pilkąją zoną patekusiems verslų sprendimams.
  • Svarbu, kad daryti socialinės atsakomybės projektai būtų pratęsti ir įpinti į tolimesnius veiksmus, o ne liktų „proginėmis“ pandemijos iniciatyvomis.
  • Socialinės atsakomybės arba nekenkimo aplinkai tema tapo ypač aktuali.
  • Paradoksalu, krizių būta nemažai, bet vis dar dažnai verslai į pasiruošimą joms žiūri pro pirštus.

Visų pirma išaugusį vartotojų pilietiškumą, padidėjusį jautrumą, skandalų gausą ir griežtesnius reguliavimus įvairiose srityse.

52795
130817
52791