„Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai augo

Publikuota: 2021-03-24
Kęstutis Gečas, „Hero group“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Kęstutis Gečas, „Hero group“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) ir „CUT! Films“ bendra apyvarta išaugo 19,6% iki 2,27 mln. Eur.

Bendros tiesioginės pajamos mažėjo 1,2% iki 1,27 mln. Eur, o bendras grynasis pelnas augo iki 198.700 Eur, rodo bendrovės pateikti duomenys.

„2020 m. nešykštėjo iššūkių, ypač nelengvas buvo antras ketvirtis, kai didelė dalis klientų sustabdė savo veiklą dėl pandemijos ir karantino. Tačiau nuosekliai laikėmės savo plano – koncentravomės į veiklos krypčių gryninimą, kompetencijų augimą bei naujas veiklas ir paslaugas. Nuolat analizuojame klientų poreikius, stebime komunikacijos rinkos pokyčius ir stengiamės ne tik prie jų prisitaikyti, bet ir pirmieji rinkoje pasiūlyti naujovių“, – išplatintame pranešime pažymi Kęstutis Gečas, „Hero group“ vadovas.

Pernai vasarą startavo grupės nedidelio biudžeto vaizdo komunikacijos agentūra „CUT! Films“, buvo įkurtas interneto svetainių gamybos padalinys.

„Esame išsikėlę tikslą kasmet rinkai pristatyti mažiausiai keletą naujų paslaugų, įeiti į naujas komunikacijos rinkos nišas, tad naujienų pasiūlysime ir šiemet“, – žada K. Gečas.

Pernai „INK agency“ apyvarta siekė 1,66 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 880.500 Eur, pelnas – 182.000 Eur.

2020-aisiais „bigNow“ apyvarta buvo 583.000 Eur, tiesioginės pajamos – 373.900 Eur, pelnas – 11.500 Eur.

Grupė tiesiogiai arba per partnerius teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių.

Tarp grupės klientų: „Maxima“, „ERGO Insurance“, „Huawei“, „Danske bank“, „Douglas“, „Vilniaus duona“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“, „Šiaulių bankas“, „Ozas“ ir t.t.

Kitos komunikacijos agentūros dar neskelbia praėjusių metų rodiklių.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 5

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
2021.04.21
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso...

Rinkodara
2021.04.10
Teisingumo ministrės komandoje – nauja atstovė spaudai

Teisingumo ministrės Evelinos Dobrovolskos komunikacijos patarėja ir atstove spaudai dirbs Rasa...

Rinkodara
2021.04.08
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
2021.04.03
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“ 1

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Rinkodara
2021.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku