„Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai augo

Bendros tiesioginės pajamos mažėjo 1,2% iki 1,27 mln. Eur, o bendras grynasis pelnas augo iki 198.700 Eur, rodo bendrovės pateikti duomenys.
„2020 m. nešykštėjo iššūkių, ypač nelengvas buvo antras ketvirtis, kai didelė dalis klientų sustabdė savo veiklą dėl pandemijos ir karantino. Tačiau nuosekliai laikėmės savo plano – koncentravomės į veiklos krypčių gryninimą, kompetencijų augimą bei naujas veiklas ir paslaugas. Nuolat analizuojame klientų poreikius, stebime komunikacijos rinkos pokyčius ir stengiamės ne tik prie jų prisitaikyti, bet ir pirmieji rinkoje pasiūlyti naujovių“, – išplatintame pranešime pažymi Kęstutis Gečas, „Hero group“ vadovas.
Pernai vasarą startavo grupės nedidelio biudžeto vaizdo komunikacijos agentūra „CUT! Films“, buvo įkurtas interneto svetainių gamybos padalinys.
„Esame išsikėlę tikslą kasmet rinkai pristatyti mažiausiai keletą naujų paslaugų, įeiti į naujas komunikacijos rinkos nišas, tad naujienų pasiūlysime ir šiemet“, – žada K. Gečas.
Pernai „INK agency“ apyvarta siekė 1,66 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 880.500 Eur, pelnas – 182.000 Eur.
2020-aisiais „bigNow“ apyvarta buvo 583.000 Eur, tiesioginės pajamos – 373.900 Eur, pelnas – 11.500 Eur.
Grupė tiesiogiai arba per partnerius teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių.
Tarp grupės klientų: „Maxima“, „ERGO Insurance“, „Huawei“, „Danske bank“, „Douglas“, „Vilniaus duona“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“, „Šiaulių bankas“, „Ozas“ ir t.t.
Kitos komunikacijos agentūros dar neskelbia praėjusių metų rodiklių.