Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Pernai konkurse dalyvavo 85 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos, o daugiausiai paraiškų buvo pateikta Integruotos komunikacijos kategorijai. Be to, pernai organizatoriai buvo įsteigę specialiuosius apdovanojimus „Koronaviruso iššūkis“ – čia varžėsi dar 42 Lietuvos įmonių ir organizacijų projektai.
„PR Impact Awards 2021“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) projektas.
„Šiemet tikimės sulaukti dar įdomesnių paraiškų, netikėtų kūrybinių sprendimų, nes 2020-aisiais, kaip niekada, buvo ieškota ir tebeieškoma naujų, netradicinių, hibridinių komunikacijos formų, kanalų, siekiant nusiųsti žinutes pandemijos bei karantino sukaustytoms arba įdarbintoms skirtingoms tikslinėms auditorijoms. Visi renginio dalyviai turės unikalią galimybę išgirsti, kokią išskirtinę sėkmingą patirtį suteikė pastarieji metai, kokybiškai derinant nuotolinės ir tradicinės komunikacijos raiškos priemones, kanalus bei formas“, – išplatintame pranešime cituojama Romualda Stonkutė, viena iš „PR Impact Awards“ organizatorių.
Atsižvelgdami į pandemijos padiktuotas aktualijas bei vis didesnį komunikacijos vaidmenį įmonių ir organizacijų veikloje, organizatoriai šiemet išplėtė konkurso kategorijų spektrą iki 15-os.
Paraiškas galima teikti iki gegužės 10 d., o darbus vertins 16-os narių tarptautinė vertinimo komisija.
Konferencija vyks birželio 10 d., tikimasi – mišriu būdu (nuotoliniu ir gyvai).
Pernai „PR Impact Awards“ Metų agentūra tapo „Integrity PR“, laimėjusi daugiausiai apdovanojimų.