Metų komunikacijos agentūra – „Integrity PR“

Šiemet konkursui „PR Impact Awards 2020“ buvo pateiktos 86 paraiškos, kurias vertino 12 tarptautinės komisijos narių, ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertų.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/468?placement=
Labiausiai patikusį komunikacijos projektą galėjo rinkti renginio svečiai, balsuodami specialiai tam skirta programėle. Publikos balsas atiteko „Verslios Lietuvos“ ir „Integrity PR“ projektui „Internete karantino nėra“.
Geriausiais metų projektais „PR Impact Awards 2020“ konkurse buvo pripažinti šie projektai:
Geriausia viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija
Pirma vieta – „Pradėk dirbti sau“. Agentūra „Idea prima“, partneriai „Invega“, Lietuva.Antra vieta – „Get rid of corruption – Lithuania’s transparency is in your hands“. Agentūra „Headline Agency“ ir Lietuvos Respublikos Specialiųjų tyrimų tarnyba, Lietuva.
Trečia vieta – „Man negėda klausti“. Agentūra „Idea prima“, partneriai asociacija „Langas į ateitį“, Lietuva.
Geriausia korporatyvinė komunikacija
Pirma vieta – „Naujos „Hollister Incorporated“ gamyklos Kaune atidarymas“. Agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, partneriai „Hollister Lietuva“, Lietuva.Antra vieta – „Visi mes žmonės“. Agentūra „TRUTH.“, partneriai „Žmonės“, Lietuva.
Trečia vieta – „LRT veiklos ataskaita: ką gavote už 1,19 EUR / mėn.“ LRT, Lietuva.
Geriausia integruota komunikacijos kampanija
Pirma vieta – 2019 m. Europos Parlamento rinkimų kampanija „Pakelk savo bulvę nuo sofos“. Agentūra – „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, partneriai Europos Parlamento biuras Lietuvoje, Lietuva.Antra vieta – „Internete karantino nėra“. „Versli Lietuva“ ir „Integrity PR“, Lietuva.
Trečia vieta – „Menas ant LP Express siuntų savitarnos terminalų“. Lietuvos paštas, partneriai „Mediapark“, Lietuva.
Geriausia darbdavio komunikacija
Pirma vieta – „Atvirų durų diena“. „Girteka Logistics“, Lietuva.
Antra vieta – „Jeigu turėtum normalų darbą, tu dirbtum If“. „If P&C Insurance“ ir „Integrity PR“, Lietuva, Latvija, Estija.
Trečia vieta – „Ateities inžinieriaus studija“. Agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, partneriai „Kauno tiltai“, Lietuva.
Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija
Pirma vieta – #festivalisnamuose. Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“, Lietuva.Antra vieta – „Gerų darbų kalendorius“. Jaunimo linija, Lietuva.
Trečia vieta – „Kalėdinis“. Lietuvos oro uostai, partneriai „Berta And“, Lietuva.
Geriausia skaitmeninė komunikacija
VERSLO TRIBŪNA
Antra vieta – „Eurovaistinė – the campaign of calm“. „Eurovaistinė“, partneriai „Choco Agency“, Lietuva.
Trečia vieta – Europos Parlamento rinkimų kampanija „Pakelk savo bulvę nuo sofos“. Agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, partneriai Europos Parlamento biuras Lietuvoje, Lietuva.
Geriausia vidinė komunikacija
Pirma vieta – „Kiekvieną dieną geriau – naujas šūkis“. „Rimi Lietuva“.Antra vieta – „Atšvaitus dalinu – rūpinuosi kitu“. Lietuvos transporto saugos administracija.
Trečia vieta – Šiaulių bankas. Bankas arčiau jūsų. Agentūra „TRUTH.“, partneriai „Headline“, „Big Now“, Lietuva.
Geriausias socialinės atsakomybės projektas
Pirma vieta – „Susibičiuliaukime!“. SBA Group, Lietuva.Antra vieta – „Čia buvo Saša“. Agentūra „Dansu films“, partneriai „CinemaAds“, Lietuva.
Trečia vieta – „Banginio dydžio dėkui“. „Lidl Lietuva“, partneriai: co:agency, „Not Perfect Vilnius“, „Influenceriai.lt“, Lietuva.
Inovacija komunikacijoje
Pirma vieta – Facebook group „Pinigai ir reikalai“. „Swedbank“ ir „Integrity PR“, Lietuva.Antra vieta – „Pagauk bilietą“. Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“, „JCDecaux“, Lietuva.
Trečia vieta – „Perlais balinta kava. Kodėl? Kad moterys šypsotųsi. Knygos ištraukos viešajame transporte“. Raminta Stanaitytė-Česnulienė, partneriai „Media Traffic“, Lietuva.
Geriausia paramos projektų komunikacija
Pirma vieta – „ERGO Filmų patarėjas“ ir bilietų draudimas. Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“, partneriai ERGO, Lietuva.Antra vieta – Šiaulių bankas. Lenktynių kortelė. Agentūros: „TRUTH.“, partneriai „Headline“, Lietuva.
Trečia vieta – „1000 festivalių rinkinių“. Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“, partneriai: „Audimas“, „Pergalė“, „Auga“, Lietuvos paštas, ERGO, Lietuva.
Geriausias renginio PR
Antra vieta – „Skaitmeninis traukinys darbui iš bet kur“ (Digital Train to Work from Anywhere). „MRS grupa“, Latvija.
Trečia vieta – paroda „Laisvės kariai“. Autoriai „Agency 1323“, VDA Dizaino inovacijų centras ir dizaineris Giedrius Paulauskas ir kt. partneriai.
Geriausia NVO komunikacija
Pirma vieta – „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ . Agentūra „New!“, partneriai MO muziejus ir „SuperYou“, Lietuva.Antra vieta – „Skirk 2% pokalbiams iš širdies“. Jaunimo linija, partneris Dovydas Kiauleikis, Lietuva.
Trečia vieta – „Sidabrinė linija“: nematomus paverskite matomais. M.Čiuželio labdaros ir paramos fondas, partneriai: „ZEST production house“, K. Neverauskas, E. Valantiejūtė, Lietuva.
Specialieji apdovanojimai „Koronaviruso iššūkis“
Šiemet „PR Impact Awards 2020“ organizatoriai įsteigė specialiuosius apdovanojimus „Koronaviruso iššūkis“, kuriuose įvertinta įmonių, organizacijų ir asmenų komunikacija, įgyvendinta krizės metu.
Už visuomenei naudingą komunikaciją pandemijos metu apdovanotas Vilniaus universiteto profesorius Vytautas Kasiulevičius, už įvairias pandemijos metu aktyviai komunikavusias asmenybes balsavo komisija ir DELFI portalo skaitytojai.
Ekspertų komisija įvertino ir dešimtis „Koronaviruso iššūkio“ projektų keturiose kategorijose.
Geriausios „Koronaviruso iššūkio“ socialinės iniciatyvos
Pirma vieta – socialinė iniciatyva „Laikykitės, medikai!“, autoriai VšĮ „Laisvės TV“ ir didžiausi socialiniai partneriai „Lietuvos geležinkeliai“, kiti socialiniai, finansiniai ir sklaidos partneriai.Antra vieta – socialinė iniciatyva „Nacionalinis savanorių koordinavimo centras STIPRŪS KARTU“, autoriai „Stiprūs kartu“ ir partneriai VšĮ „Pilietinė medija“.
Trečia vieta – socialinė iniciatyva „Nemokamos nuotolinės konsultacijos“, autoriai „Kardiolitos klinikos“ ir partneriai „Integrity PR“.
Geriausi „Koronaviruso iššūkio“ privataus sektoriaus išorinės komunikacijos projektai
Antra vieta – prekybos tinklo „Maxima“ komunikacija karantino metu, autoriai „Maxima LT“.
Trečia vieta – kampanija „Ačiū medikams #LikNamie“, autoriai „Bitė Lietuva“ ir partneriai „Integrity PR“, „ZEST Production House“.
Geriausi „Koronaviruso iššūkio“ viešojo sektoriaus išorinės komunikacijos projektai
Pirma vieta – Kampanija #menasnaMO, autorius MO muziejus.Antra vieta – „Įdomiosios pamokos tiesiogiai“ – „Pasveikink mokytoją – duok penkis“, autoriai Laurynas Šeškus, „Nord Play“ ir partneriai LRT televizija.
Trečia vieta – Kampanija „VU ekspertai padeda suprasti“, autoriai Vilniaus universitetas ir partneriai LRT.
Geriausi „Koronaviruso iššūkio“ vidinės komunikacijos projektai
Pirma vieta – „Lengvas karantinas BITĖS darbuotojams“, autoriai „Bitė Lietuva“.
Antra vieta – „ERGO radijas“, autoriai ERGO ir partneriai „Spotlight LT“.
Trečia vieta – „LD iš namų“ – vidinės komunikacijos veiksmų paletė naujam darbo organizavimui ir emociniam darbuotojų stabilumui palaikyti karantino metu“, autoriai „Lietuvos draudimas“.
Septintą kartą surengtas komunikacijos profesionalų metinis renginys „PR Impact Awards 2020“ yra jungtinis Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.