2020-11-19 12:42

„Moki veži“ pratęsė bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo partneriais

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Statybinių medžiagų, remonto, apdailos bei sodo ir buities prekių parduotuvių tinklas „Moki Veži“ pratęsė jau 5 m. trunkantį bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo partnere „BPN Lietuva“ dar vieneriems metams.

Sutartį pratęsusių įmonių atstovai pažymi, kad tokį sprendimą lėmė abipusius lūkesčius pateisinusi partnerystė bei aiški vizija, kokių rezultatų abi šalys sieks kartu ateityje.

„Veikiame vienoje konkurencingiausių mažmeninės prekybos terpių ir nuolat ieškome būdų, kaip kuo geriau atliepti sparčiai besikeičiančius klientų lūkesčius. Matome, kad ypač šiais metais karantino sąlygos paskatino daugelį pirkėjų atnaujinti juos supančią aplinką, susiremontuoti savo pirmuosius ir antruosius namus, susitvarkyti jų aplinką. Mums pastarieji keli metai buvo ypatingi ir pokyčių kontekste: atidarėme penkias didžiąsias naujos koncepcijos 14.500 kv. metrų ploto parduotuves, atlikome aštuonių parduotuvių renovaciją. Išplėtėme pardavimo kanalus nuo fizinių parduotuvių iki parduotuvės internete. Atitinkamai ir savo partneriams keliame ne mažesnius reikalavimus dinamikai ir gebėjimui nuolat ieškoti naujų komunikacijos sprendimų bei priemonių, siekiant augti net ir turbulencijos sąlygomis“, – išplatintame pranešime pažymi Eglė Gružauskienė, „Moki Veži“ Rinkodaros vadovė.

„Moki Veži“ priklauso UAB „Makveža“. Pernai bendrovė gavo 88,14 mln. Eur pajamų, 8% daugiau nei 2018 m. Šiemet įmonė planuoja pasiekti beveik 100 mln. Eur apyvartą.

VŽ rašė, kad „BPN Lietuva“ pernai pardavimus išaugino 16% (2018 m. ji skaičiavo sparčiausią šuolį – 62% pardavimų augimą, ir atsistojo į trečią poziciją). 2019 m. agentūros pardavimai siekė 12,3 mln. Eur. Plačiau apie žiniasklaidos planavimo agentūrų metinius rodiklius ir šiandieninę situaciją skaitykite čia.

52795
130817
52791