2020-08-06 08:45

Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę situaciją vertina nuosaikiai: nors prekių ženklai, artėjant rudeniui, vis aktyvesni, metinių rodiklių kritimo nebus išvengta.
  • Prekių ženklai, artėjant rudeniui, vis aktyvesni, tačiau metiniuose rodikliuose kritimo nebus išvengta.
  • Prognozuoja, kad reklamos rinka Lietuvoje gali trauktis apie 20% šiais metais.
  • Teko „išlipti“ iš įprasto agentūros-kliento santykio ir imtis ne tik komunikacijos, bet ir verslo modelio transformacijos iššūkių.

Didžiausius pardavimus 2019 m., kaip ir per pastaruosius kelerius metus, iš sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“. Ji, kaip matyti VŽ sudarytoje lentelėje, fiksuoja vieną sparčiausių šuolių per metus: jos pardavimai šoktelėjo daugiau nei 33%, iki 19,2 mln. Eur.

52795
130817
52791