Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą
- Prekių ženklai, artėjant rudeniui, vis aktyvesni, tačiau metiniuose rodikliuose kritimo nebus išvengta.
- Prognozuoja, kad reklamos rinka Lietuvoje gali trauktis apie 20% šiais metais.
- Teko „išlipti“ iš įprasto agentūros-kliento santykio ir imtis ne tik komunikacijos, bet ir verslo modelio transformacijos iššūkių.
Didžiausius pardavimus 2019 m., kaip ir per pastaruosius kelerius metus, iš sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“. Ji, kaip matyti VŽ sudarytoje lentelėje, fiksuoja vieną sparčiausių šuolių per metus: jos pardavimai šoktelėjo daugiau nei 33%, iki 19,2 mln. Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai