2020-10-26 06:45

P. Senūta: nuo karštakošiškų sprendimų iki nuosaikumo su „Lidl“

Paulius Senūta, reklamos agentūros UAB „Not Perfect Companies“ valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Paulius Senūta, reklamos agentūros UAB „Not Perfect Companies“ valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kūrybinės reklamos agentūros dėl pandemijos, skaudžiausiai smogusios turizmo ir maitinimo sektoriams, labai nenukentėjo – po pavasarinės panikos kūrybinė rinka „atšoko“.

Taip teigia Paulius Senūta, reklamos agentūros „Not Perfect Vilnius“ valdybos pirmininkas. Jis priduria, kad vien COVID-19 komunikacija sukūrė nemenką papildomų darbų srautą.

„Taip, pavasarį išgąsčio netrūko visiems, bet po to kūrybinės reklamos agentūros atsitiesė, didesnį smūgį pandemija sudavė žiniasklaidos planavimo bendrovėms ir pačiai žiniasklaidai. Kodėl tokia disproporcija tarp kūrybos ir medijos? Dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, kūrybos agentūros daro daug daugiau darbų, nei tik gamina medžiagą medijoms: tai ir dizainas, skaitmeninė komunikacija, socialiniai tinklai, ką ir kalbėti apie strategijas, analizes ir pan. Bet svarbiausia priežastis yra ta, kad klientai, nors ir stabtelėjo, nesustabdė ilgalaikių darbų“, – pabrėžia P. Senūta.

52795
130817
52791