P. Senūta: nuo karštakošiškų sprendimų iki nuosaikumo su „Lidl“
Taip teigia Paulius Senūta, reklamos agentūros „Not Perfect Vilnius“ valdybos pirmininkas. Jis priduria, kad vien COVID-19 komunikacija sukūrė nemenką papildomų darbų srautą.
„Taip, pavasarį išgąsčio netrūko visiems, bet po to kūrybinės reklamos agentūros atsitiesė, didesnį smūgį pandemija sudavė žiniasklaidos planavimo bendrovėms ir pačiai žiniasklaidai. Kodėl tokia disproporcija tarp kūrybos ir medijos? Dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, kūrybos agentūros daro daug daugiau darbų, nei tik gamina medžiagą medijoms: tai ir dizainas, skaitmeninė komunikacija, socialiniai tinklai, ką ir kalbėti apie strategijas, analizes ir pan. Bet svarbiausia priežastis yra ta, kad klientai, nors ir stabtelėjo, nesustabdė ilgalaikių darbų“, – pabrėžia P. Senūta.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai