2020-10-22 19:15

Komunikacijos arkliukas Seimo rinkimuose: dėlioja pliusus ir minusus

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Po pirmojo turo ryškiausią šuolį vertinant matomumą žiniasklaidoje skaičiuoja Laisvės partijos atstovai, rodo tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ stebėsena.
  • Po pirmojo turo ryškiausią šuolį vertinant matomumą žiniasklaidoje skaičiuoja Laisvės partija.
  • Veda įdomią paralelę tarp Laisvės partijos ir „Laisvės TV“.
  • Vertindami komunikaciją ir spėdami rezultatus, apsiriko tik dėl vienos partijos.
  • Beveik du trečdaliai kandidatų, kurie buvo labiau matomi žiniasklaidoje, užima pirmaujančias pozicijas savo apygardose.
  • Komunikacija ir matomumas žiniasklaidoje nėra panacėja viskam, bet geras papildomas įrankis analizei.

Partijų paminėjimai žiniasklaidoje nuo pirmojo turo pabaigos, spalio 12 d. iki spalio 21 d. rikiuojasi taip: pirmoje vietoje atsidūrė Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD), antrojoje – Darbo partija, o trečiojoje – Laisvės partija, vardina Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ Duomenų sprendimų ir analizės vadovė.

52795
130817
52791