„INK agency“ turi naują vadovę

„Su INK esu dešimt metų, tad gerai pažįstu darbo agentūroje iššūkius, man artimos agentūros vertybės. Kartu su INK užaugome – iš tradicinių viešųjų ryšių agentūros tapome integruotos komunikacijos agentūra, iš vietinės agentūros – agentūra, teikiančia paslaugas visose Baltijos šalyse, iš vienos agentūros – trijų įmonių grupe“, – išplatintame pranešime teigia J. Kochanskė.
VŽ rašė, kad šį pavasarį „INK agency“ ir jos prieš beveik 4 metus įsteigta skaitmeninės komunikacijos agentūra „bigNow“ baigė daugiau kaip pusmetį trukusį verslo pertvarkymą: agentūros sujungtos į kontroliuojančiąją grupę „Hero group“.
Šį birželį „Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą „CUT! Films“, kuri koncentruojasi į nedidelio biudžeto vaizdo turinio gamybą.
Kęstutis Gečas, iki šiol ėjęs „INK agency“ vadovo pareigas, vienas iš „Hero Group“ akcininkų, teigia, kad J. Kochanskė, konsultuodama klientus įvairiais komunikacijos klausimais, sukaupė vertingos patirties.
„Ji išaugo iki profesionalės, kuriai drąsiai galime patikėti agentūros vairą. Tai yra mūsų grupės pasiekimas, demonstruojantis, kad visiems darbuotojams suteikiame galimybę tobulėti ir augti“, – sako K. Gečas.
K. Gečas toliau lieka vadovauti kontroliuojančiai bendrovei „Hero group“, skaitmeninio turinio ir reklamos agentūrai „bigNow“ bei „CUT! Films“.
„INK agency“ komunikacijos paslaugas teikia bendrovėms „Maxima“, „Maxima grupė“, „ERGO Insurance“, „Grigeo“, „Ikea“, „YIT Lietuva“, „Enefit“, „StrongPoint“, „General Financing bankas“, „Sorainen“ ir kt.
„bigNow“ dirba su „Šiaulių banku“, KFC , INHUS, „Douglas“, „Danske Bank“ ir kt.
VŽ rašė, kad „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros „bigNow“ bendrosios pajamos 2019 m. augo beveik dešimtadaliu ir sudarė 1,9 mln. Eur. Tokiu pat tempu augo ir abiejų agentūrų tiesioginės pajamos iki 1,28 mln. Eur.
Kaip ir ankstesniais metais, „bigNow“ skaičiuoja spartesnį augimą nei steigėja: jos apyvarta per 2019 m. didėjo 43,2%, iki 466.000 Eur, tiesioginės pajamos – 43%, iki 342.000 Eur.
K. Gečas tuokart VŽ teigė, kad viena vertus, mažesnei agentūrai lengviau augti, kita vertus, „INK agency“ jau priaugo vadinamąsias stiklines Lietuvos komunikacijos rinkos „lubas“.
Apie visų komunikacijos agentūrų metinius 2019 m. rodiklius skaitykite čia: Pirmasis pandemijos egzaminas išlaikytas, didžiausi iššūkiai – rudenį.