„INK agency“ turi naują vadovę

Publikuota: 2020-10-01
„INK agency“ direktore tapo ilgametė agentūros darbuotoja Jolita Kochanskė. Bendrovės nuotr.
svg svg
„INK agency“ direktore tapo ilgametė agentūros darbuotoja Jolita Kochanskė. Bendrovės nuotr.

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ direktore tapo ilgametė agentūros darbuotoja Jolita Kochanskė, kuri iki šiol užėmė projektų direktorės pareigas. Nuo 2015 m. ji taip pat yra agentūros partnerė.

„Su INK esu dešimt metų, tad gerai pažįstu darbo agentūroje iššūkius, man artimos agentūros vertybės. Kartu su INK užaugome – iš tradicinių viešųjų ryšių agentūros tapome integruotos komunikacijos agentūra, iš vietinės agentūros – agentūra, teikiančia paslaugas visose Baltijos šalyse, iš vienos agentūros – trijų įmonių grupe“, – išplatintame pranešime teigia J. Kochanskė.

VŽ rašė, kad šį pavasarį „INK agency“ ir jos prieš beveik 4 metus įsteigta skaitmeninės komunikacijos agentūra „bigNow“ baigė daugiau kaip pusmetį trukusį verslo pertvarkymą: agentūros sujungtos į kontroliuojančiąją grupę „Hero group“.

Šį birželį „Hero group“ įsteigė vaizdo komunikacijos agentūrą „CUT! Films“, kuri koncentruojasi į nedidelio biudžeto vaizdo turinio gamybą.

Kęstutis Gečas, iki šiol ėjęs „INK agency“ vadovo pareigas, vienas iš „Hero Group“ akcininkų, teigia, kad J. Kochanskė, konsultuodama klientus įvairiais komunikacijos klausimais, sukaupė vertingos patirties.

„Ji išaugo iki profesionalės, kuriai drąsiai galime patikėti agentūros vairą. Tai yra mūsų grupės pasiekimas, demonstruojantis, kad visiems darbuotojams suteikiame galimybę tobulėti ir augti“, – sako K. Gečas.

K. Gečas toliau lieka vadovauti kontroliuojančiai bendrovei „Hero group“, skaitmeninio turinio ir reklamos agentūrai „bigNow“ bei „CUT! Films“.

„INK agency“ komunikacijos paslaugas teikia bendrovėms „Maxima“, „Maxima grupė“, „ERGO Insurance“, „Grigeo“, „Ikea“, „YIT Lietuva“, „Enefit“, „StrongPoint“, „General Financing bankas“, „Sorainen“ ir kt.

„bigNow“ dirba su „Šiaulių banku“, KFC , INHUS, „Douglas“, „Danske Bank“ ir kt.

VŽ rašė, kad „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros „bigNow“ bendrosios pajamos 2019 m. augo beveik dešimtadaliu ir sudarė 1,9 mln. Eur. Tokiu pat tempu augo ir abiejų agentūrų tiesioginės pajamos iki 1,28 mln. Eur.

Kaip ir ankstesniais metais, „bigNow“ skaičiuoja spartesnį augimą nei steigėja: jos apyvarta per 2019 m. didėjo 43,2%, iki 466.000 Eur, tiesioginės pajamos – 43%, iki 342.000 Eur.

K. Gečas tuokart VŽ teigė, kad viena vertus, mažesnei agentūrai lengviau augti, kita vertus, „INK agency“ jau priaugo vadinamąsias stiklines Lietuvos komunikacijos rinkos „lubas“.

Apie visų komunikacijos agentūrų metinius 2019 m. rodiklius skaitykite čia: Pirmasis pandemijos egzaminas išlaikytas, didžiausi iššūkiai – rudenį.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kuria nišinę agentūrą prabangos prekių ženklams 3

Veiklą Lietuvoje pradeda turinio rinkodaros agentūra „Talat studio“, teiksianti komunikacijos paslaugas...

Rinkodara
2020.10.16
Seimo rinkimų antrasis turas: stiprių veidų koziris Premium 1

Nors Seimo rinkimų pirmasis turas ir baigėsi konservatorių pergale, šiandien ir politikai, ir politologai...

Rinkodara
2020.10.15
„Vilniaus vandenys“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovei „Vilniaus vandenys“ ryšių su visuomene paslaugas teiks...

Rinkodara
2020.10.14
„Facebook“ draus Holokaustą neigiantį turinį

Socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė drausiantis skelbti turinį, neigiantį Holokaustą ir iškreipiantį jo...

Rinkodara
2020.10.13
M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje Premium 30

Ateinančios beveik dvi savaitės partijoms, besivaržančioms dėl didesnio mandatų skaičiaus Seime, bus...

Rinkodara
2020.10.13
Žinių radijas žengia į „Patreon“ platformą

Žinių radijas žengia į sutelktinio finansavimo „Patreon“ platformą, veikiančią mėnesinio prenumeratos...

Rinkodara
2020.10.10
Politikos vaiduokliai rinkimuose – akis bado juodi komunikacijos triukai Premium 6

Likus kelioms dienoms iki rinkimų į Seimą, piliečiams derėtų dar kartą įvertinti savo pasirinkimą ir...

Rinkodara
2020.10.08
Komunikacija verslui aštriais momentais: auksinė 2 savaičių taisyklė Premium 3

Verslui, patekusiam į bylinėjimosi ar krizines situacijas, visada svarbu yra pirmiausia įvertinti: kiek...

Rinkodara
2020.10.07
Pokyčiai „15min“: įkurta profsąjunga, tuščias tyrimų skyrius 14

Portalo „15min“ darbuotojai, kvestionuodami planuojamus pokyčius žiniasklaidos bendrovėje, rugsėjo 25 d.

Rinkodara
2020.10.05
„Yukon“ turi naują komunikacijos vadovą 1

Aukštųjų technologijų srityje veikiančios ir civilinės termovizorinės bei naktinės optikos prietaisų...

Rinkodara
2020.10.02
Nuomonės lyderiai: viršūnėje V. Vasiliauskas, Ž. Mauricas ir I. Ruginienė

Šių metų pirmąjį pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo intensyviau – jų pasisakymų padaugėjo 40%.

Rinkodara
2020.10.01
„INK agency“ turi naują vadovę

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ direktore tapo ilgametė agentūros darbuotoja Jolita...

Rinkodara
2020.10.01
„Revolut“ turi naują komunikacijos vadovę Baltijos šalyse 5

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų platformos „Revolut“, Lietuvoje turinčios specializuoto banko...

Rinkodara
2020.09.30
TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT Premium

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažiau praradusi reklamos sekundžių nei LNK.

Rinkodara
2020.09.29
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 4

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus