2020-02-19 07:45

K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“

Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „INK agency“ vyriausiasis partneris ir direktorius, socialinių tinklų ir komunikacijos agentūros UAB „Dideli dideli“, valdančios prekės ženklą „bigNow“, direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „INK agency“ vyriausiasis partneris ir direktorius, socialinių tinklų ir komunikacijos agentūros UAB „Dideli dideli“, valdančios prekės ženklą „bigNow“, direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) bendrosios pajamos 2019 m. augo beveik dešimtadaliu ir sudarė 1,9 mln. Eur. Tokiu pat tempu augo ir abiejų agentūrų tiesioginės pajamos iki 1,28 mln. Eur.

Kaip ir ankstesniais metais, „bigNow“ skaičiuoja spartesnį augimą nei steigėja: jos apyvarta per 2019 m. didėjo 43,2%, iki 466.000 Eur, tiesioginės pajamos – 43%, iki 342.000 Eur. VŽ primena, kad 2018 m. tiesiogines pajamas „bigNow“ išaugino 49%, o apyvartą – 24%.

Didžiausių komunikacijos agentūrų dešimtuke esančios „INK agency“ (2018 m. pagal apyvartą – šešta) finansiniai rezultatai per metus beveik nepakito: apyvarta augo kiek daugiau nei 1%, iki 1,44 mln. Eur, tiesioginės pajamos didėjo 1,9%, iki 941.000 Eur.

52795
130817
52791