K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“

Kaip ir ankstesniais metais, „bigNow“ skaičiuoja spartesnį augimą nei steigėja: jos apyvarta per 2019 m. didėjo 43,2%, iki 466.000 Eur, tiesioginės pajamos – 43%, iki 342.000 Eur. VŽ primena, kad 2018 m. tiesiogines pajamas „bigNow“ išaugino 49%, o apyvartą – 24%.
Didžiausių komunikacijos agentūrų dešimtuke esančios „INK agency“ (2018 m. pagal apyvartą – šešta) finansiniai rezultatai per metus beveik nepakito: apyvarta augo kiek daugiau nei 1%, iki 1,44 mln. Eur, tiesioginės pajamos didėjo 1,9%, iki 941.000 Eur.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai