„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas Lidl pristato naują plastiko mažinimo kampaniją Banginio dydžio dėkui.
Kampanija startuoja visose 45-iose Lidl parduotuvėse Lietuvoje, jos tikslas priminti apie plastiko gamtai daromą žalą ir paskatinti pirkėjus rinktis gamtai draugiškesnes alternatyvas. Šis sprendimas į aplinką patenkančio plastiko kiekį kasmet leis sumažinti daugiau kaip 100 tonų, skaičiuoja prekybininkė.
Simboliu banginį šiai kampanijai pasirinkome neatsitiktinai itin daug plastiko nugula vandenyno gelmėse bei tampa maistu ne tik žuvims, bet ir banginiams. Patekęs į vandenyną plastikas užteršia visą mitybos grandinę. Mums rūpi tiek mūsų pirkėjai, tiek ir aplinka, kurioje gyvename. Vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių atsisakymas tik vienas iš mūsų strateginių žingsnių, išplatintame pranešime pažymi Wojciech Grohn, Lidl Lietuva Pirkimų tarnybos vadovas.
nuotrauka::1left
Šiuo metu Lidl Lietuva prekiauja trijų rūšių vienkartiniais plastikiniais pirkinių maišeliais, jų prekyboje neliks kitais metais.
Nuo šiol prekyboje atsiras naujo dizaino popierinis kampanijos maišelis, o ateityje asortimentą papildys dar vienas mažesnis, pirkiniams skirtas, popierinis maišelis bei kitos aplinkai draugiškos naujovės.
Prekybos tinklo parduodami dviejų rūšių daugkartiniai pirkinių krepšeliai, popierinis pirkinių krepšelis bei specialus daugkartinis krepšelis šaldytiems produktams ir toliau išliks prekyboje.
Vykdydama Schwarz grupės mastu įgyvendinamą plastiko mažinimo strategiją, Lidl Lietuva nuo 2019 m. savo asortimente esančius vienkartinius plastiko gaminius (tokius kaip vienkartiniai indai, įrankiai ir šiaudeliai) pakeitė gaminiais iš alternatyvių ir perdirbamų medžiagų. Kartu Lidl įsipareigoja iki 2025 m. pabaigos sunaudojamo plastiko kiekį sumažinti 20% bei užtikrinti, jog visos prekybos tinklo privačių prekės ženklų gaminių plastiko pakuotės būtų 100% tinkamos perdirbimui.
Kampaniją Banginio dydžio dėkui kūrė reklamos agentūra Not Perfect | Y&R Vilnius.
Tuo pačiu keliu ir kiti prekybininkai
VŽ rašė, kad šią vasarą, prisijungdamas prie akcijos NE plastiko bangai, prekybos tinklas Maxima Kuršių Nerijoje paskelbė nebeprekiausiantis visais plastikiniais indais, šiaudeliais bei maišeliais.
Vietoje įprastų permatomų maišelių, skirtų sveriamiems produktams įsigyti, vartotojams yra siūlomi nemokami popieriniai maišeliai, o įprastus Maximos maišelius, pagamintus iš perdirbamo plastiko, Neringoje taip pat pakeitė popieriniai.
Vilma Drulienė, Maximos komercijos vadovė, pažymėjo, kad jų tinkle plastikinių maišelių suvartojimas palaipsniui mažėja nuo 2015 m. Pirkėjai Maximose jau kurį laiką gali rinktis ir maišelius, pagamintus iš alternatyvių medžiagų: cukranendrių pluošto, kukurūzų, augalinio džiuto pluošto.
Šią vasarą pristatyta tinklo naujiena popieriniai pirkinių maišeliai, kurių šūkis Esu gerose rankose. Naujieji maišeliai pagaminti iš kraft, tvirtojo popieriaus, tad yra atsparesni bei gali atlaikyti iki 10 kg svorį.
Plastiko mažinimo keliu eina ir Rimi.
Švedijos ICA Gruppen, kuriai priklauso Rimi, plastiko strategijoje rašoma, kad iki 2022 m. visi ICA privačios etiketės produktai bus supakuoti į perdirbti tinkamas ar daugkartinio naudojimo pakuotes, o iki 2030 m. visos privačios etiketės pakuotės bus pagamintos iš perdirbtų ar atsinaujinančių medžiagų.
Taip pat numatyta iki 2020 m. išimti iš prekybos vienkartinius plastiko gaminius visose grupei priklausančiose įmonėse. Grupė prekiaus vienkartiniais puodeliais, lėkštėmis, stalo įrankiais, šiaudeliais ir medvilniniais ausų krapštukais, kurie bus pagaminti iš popieriaus ar kitokios biologinės medžiagos.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti