„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija

Publikuota: 2019-11-04
Prekybininkės nuotr.
Prekybininkės nuotr.

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas „Lidl“ pristato naują plastiko mažinimo kampaniją „Banginio dydžio dėkui“.

Kampanija startuoja visose 45-iose „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje, jos tikslas – priminti apie plastiko gamtai daromą žalą ir paskatinti pirkėjus rinktis gamtai draugiškesnes alternatyvas. Šis sprendimas į aplinką patenkančio plastiko kiekį kasmet leis sumažinti daugiau kaip 100 tonų, skaičiuoja prekybininkė.

„Simboliu banginį šiai kampanijai pasirinkome neatsitiktinai – itin daug plastiko nugula vandenyno gelmėse bei tampa maistu ne tik žuvims, bet ir banginiams. Patekęs į vandenyną plastikas užteršia visą mitybos grandinę. Mums rūpi tiek mūsų pirkėjai, tiek ir aplinka, kurioje gyvename. Vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių atsisakymas – tik vienas iš mūsų strateginių žingsnių“, – išplatintame pranešime pažymi Wojciech Grohn, „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovas.

nuotrauka::1left

Šiuo metu „Lidl Lietuva“ prekiauja trijų rūšių vienkartiniais plastikiniais pirkinių maišeliais, jų prekyboje neliks kitais metais.

Nuo šiol prekyboje atsiras naujo dizaino popierinis kampanijos maišelis, o ateityje asortimentą papildys dar vienas mažesnis, pirkiniams skirtas, popierinis maišelis bei kitos aplinkai draugiškos naujovės.

Prekybos tinklo parduodami dviejų rūšių daugkartiniai pirkinių krepšeliai, popierinis pirkinių krepšelis bei specialus daugkartinis krepšelis šaldytiems produktams ir toliau išliks prekyboje.

Vykdydama „Schwarz“ grupės mastu įgyvendinamą plastiko mažinimo strategiją, „Lidl Lietuva“ nuo 2019 m. savo asortimente esančius vienkartinius plastiko gaminius (tokius kaip vienkartiniai indai, įrankiai ir šiaudeliai) pakeitė gaminiais iš alternatyvių ir perdirbamų medžiagų. Kartu „Lidl“ įsipareigoja iki 2025 m. pabaigos sunaudojamo plastiko kiekį sumažinti 20% bei užtikrinti, jog visos prekybos tinklo privačių prekės ženklų gaminių plastiko pakuotės būtų 100% tinkamos perdirbimui.

Kampaniją „Banginio dydžio dėkui“ kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

Tuo pačiu keliu – ir kiti prekybininkai

VŽ rašė, kad šią vasarą, prisijungdamas prie akcijos „NE plastiko bangai“, prekybos tinklas „Maxima“ Kuršių Nerijoje paskelbė nebeprekiausiantis visais plastikiniais indais, šiaudeliais bei maišeliais.

Vietoje įprastų permatomų maišelių, skirtų sveriamiems produktams įsigyti, vartotojams yra siūlomi nemokami popieriniai maišeliai, o įprastus „Maximos“ maišelius, pagamintus iš perdirbamo plastiko, Neringoje taip pat pakeitė popieriniai.

Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė, pažymėjo, kad jų tinkle plastikinių maišelių suvartojimas palaipsniui mažėja nuo 2015 m. Pirkėjai „Maximose“ jau kurį laiką gali rinktis ir maišelius, pagamintus iš alternatyvių medžiagų: cukranendrių pluošto, kukurūzų, augalinio džiuto pluošto.

Šią vasarą pristatyta tinklo naujiena – popieriniai pirkinių maišeliai, kurių šūkis „Esu gerose rankose“. Naujieji maišeliai pagaminti iš kraft, tvirtojo popieriaus, tad yra atsparesni bei gali atlaikyti iki 10 kg svorį.

Plastiko mažinimo keliu eina ir „Rimi“.

Švedijos „ICA Gruppen“, kuriai priklauso „Rimi“, plastiko strategijoje rašoma, kad iki 2022 m. visi ICA privačios etiketės produktai bus supakuoti į perdirbti tinkamas ar daugkartinio naudojimo pakuotes, o iki 2030 m. visos privačios etiketės pakuotės bus pagamintos iš perdirbtų ar atsinaujinančių medžiagų.

Taip pat numatyta iki 2020 m. išimti iš prekybos vienkartinius plastiko gaminius visose grupei priklausančiose įmonėse. Grupė prekiaus vienkartiniais puodeliais, lėkštėmis, stalo įrankiais, šiaudeliais ir medvilniniais ausų krapštukais, kurie bus pagaminti iš popieriaus ar kitokios biologinės medžiagos.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
09:32
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Antrus metus iš eilės daugiausiai apdovanojimų susižėrė Naglis Bierancas

„Social Media Fest2019“ išrinkti įtakingiausi metų nuomonių formuotojai, tinklalaidės ir iniaciatyvos...

Rinkodara
2019.11.23
ES valstybės nesutarė dėl  „Skype“ ir „WhatsApp“ reguliavimo

Europos Sąjungos pastangos sukurti lygiateisį žaidimo lauką tarp telekomo operatorių ir tokių skaitmeninės...

Technologijos
2019.11.23
Kviečia teikti paraiškas konkursui „PR Lapės“

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto organizuojamiems Lietuvos metų geriausių komunikacinių projektų...

Rinkodara
2019.11.23
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau