2017-03-01 07:00

Dvigubai augusi „Etiquette“ stiprina pajėgas

„Vieni pirmųjų pasakėme, kad dirbsime tik su pakuočių dizainu, ir tokia strategija pasiteisino“, – kalba Algirdas Orantas, „Etiquette“ partneris ir steigėjas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Vieni pirmųjų pasakėme, kad dirbsime tik su pakuočių dizainu, ir tokia strategija pasiteisino“, – kalba Algirdas Orantas, „Etiquette“ partneris ir steigėjas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pernai pardavimus dvigubai padidinusi pakuočių dizaino ir ženklodaros agentūra „Etiquette“ panašų greitį planuoja išlaikyti ir šiemet.

Bendrovės partnerių gretas nuo šio balandžio papildo ilgą laiką laisvai samdomu pakuočių dizaineriu dirbęs Edvardas Kavarskas.

Kaip teigia Algirdas Orantas, „Etiquette“ partneris ir steigėjas, agentūra per kelerius metus nuo trijų steigėjų (tarp jų dizaineriai Valerija Žilėnienė ir Irmantas Savulionis) išaugo iki 10-ies žmonių kolektyvo. „Etiquette“ (UAB „Etiketė“) pajamos pernai siekė 183.750 Eur, 91% daugiau nei 2015 m.

52795
130817
52791