Valstiečiai-žalieji samdosi komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-12-21
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo pat pirmųjų dienų Seime vieną po kitos komunikacijos klaidas skaičiuojanti ir vis besikeičiančią nuomonę demonstruojanti Valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcija samdosi komunikacijos partnerius.

Nuo šiol komunikacijos klausimais Valstiečiams-žaliesiems (LVŽS) talkins laisvai samdomas komunikacijos specialistas Liutauras Ulevičius.

Kaip teigia jis, bendradarbiavimo užuomazgos prasidėjo, kai po antrojo turo savo tinklaraštyje ir interneto portaluose paskelbė bendrinius patarimus Seimo naujokams.

„Po Seimo rinkimų sulaukiau klausimo, ar man būtų įdomu iš principo. Esu turėjęs įvairios patirties dirbant su politikų komunikacija, todėl pasiūlymą vertinau atsargiai. Sprendimą priėmiau, kai per tas per tas kelias savaites patikėjau, jog sąjungos nariai išties nori kurti darnesnę Lietuvą“, – teigia p. Ulevičius.

Pasak jo, LVŽS turi daug iššūkių kuriant ir plėtojant organizacijos vidaus ir išorės komunikaciją.

„Todėl pirmiausiu uždaviniu matau deramą vidaus procesų sutvarkymą, greta tobulinant viešos komunikacijos procesus. Dabartinę LVŽS komunikacijos situaciją paaiškina dvi aplinkybės – didžiulis spaudimas per trumpą laiką priimti strateginius sprendimus, kurie lems valstybės gyvenimą visus 2017 m. Būtent atsakingas sprendimų priėmimo procesas ir bandymas išklausyti visas puses neišvengiamai kelia iššūkius tinkamai ir laiku komunikuojant. O Seimo narių vidinei organizacijai dar tik formuojantis tai tampa mažesnių ar didesnių klaidų šaltiniu“, – pabrėžia p. Ulevičius.

Antra, teigia p. Ulevičius, LVŽS jungia daug savo sričių specialistų, tačiau jų kompetencijos ne visada ir ne visais atvejais dar tinkamos darbui Seime, todėl vyksta gyvas mokymosi procesas, kurį vieni įveikia greičiau, kiti lėčiau.

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis – neterminuota.

„Veiklos laukas gana platus – tai visapusiškas LVŽS komunikacijos koordinavimas Seime ir bendraujant su Vyriausybe. Žinoma, pradiniame etape teks formuoti komandą, pasirinkti, įdiegti ir išplėtoti būtinas komunikacijos technologijas, atrinkti reikiamus funkcinius specialistus, pritaikyti visą procesą, kad LVŽS atstovų darbas Seime duotų didžiausią naudą juos delegavusiai politinei partijai“, – darbus vardina p. Ulevičius ir priduria, kad yra pradinių objektyvių duomenų fanatikas.

„Todėl darbų pradžia – aiškūs procesai ir pagal identifikuojamas problemas taikomi sprendimai. Nebūčiau tikras, kad tą įvaizdį ir komunikaciją reikia iš esmės keisti, neatmesčiau galimybės, jog problemos ašis – būtent tas beprotiškas skubėjimas suspėti patvirtinti tvarkingą 2017–ųjų biudžetą“, – savo nuomonę dėsto p. Ulevičius.

Politikos srityje p. Ulevičius iki šiol apkaltos proceso metu yra dirbęs su Rolandu Paksu, taip pat su europarlamentarais Ona Juknevičiene, Šarūnu Biručiu. Jis yra rengęs mokymus ir patarimus kandidatams į mažesnių miestų savivaldybių tarybas, atskirų sričių komunikacijos įgūdžių mokymus įvairių politinių jėgų atstovams.

Per rinkimus LVŽS dirbo su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Communications“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 6

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25
IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje 6

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas...

Rinkodara
2018.11.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau