Valstiečiai-žalieji samdosi komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-12-21
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo pat pirmųjų dienų Seime vieną po kitos komunikacijos klaidas skaičiuojanti ir vis besikeičiančią nuomonę demonstruojanti Valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcija samdosi komunikacijos partnerius.

Nuo šiol komunikacijos klausimais Valstiečiams-žaliesiems (LVŽS) talkins laisvai samdomas komunikacijos specialistas Liutauras Ulevičius.

Kaip teigia jis, bendradarbiavimo užuomazgos prasidėjo, kai po antrojo turo savo tinklaraštyje ir interneto portaluose paskelbė bendrinius patarimus Seimo naujokams.

„Po Seimo rinkimų sulaukiau klausimo, ar man būtų įdomu iš principo. Esu turėjęs įvairios patirties dirbant su politikų komunikacija, todėl pasiūlymą vertinau atsargiai. Sprendimą priėmiau, kai per tas per tas kelias savaites patikėjau, jog sąjungos nariai išties nori kurti darnesnę Lietuvą“, – teigia p. Ulevičius.

Pasak jo, LVŽS turi daug iššūkių kuriant ir plėtojant organizacijos vidaus ir išorės komunikaciją.

„Todėl pirmiausiu uždaviniu matau deramą vidaus procesų sutvarkymą, greta tobulinant viešos komunikacijos procesus. Dabartinę LVŽS komunikacijos situaciją paaiškina dvi aplinkybės – didžiulis spaudimas per trumpą laiką priimti strateginius sprendimus, kurie lems valstybės gyvenimą visus 2017 m. Būtent atsakingas sprendimų priėmimo procesas ir bandymas išklausyti visas puses neišvengiamai kelia iššūkius tinkamai ir laiku komunikuojant. O Seimo narių vidinei organizacijai dar tik formuojantis tai tampa mažesnių ar didesnių klaidų šaltiniu“, – pabrėžia p. Ulevičius.

Antra, teigia p. Ulevičius, LVŽS jungia daug savo sričių specialistų, tačiau jų kompetencijos ne visada ir ne visais atvejais dar tinkamos darbui Seime, todėl vyksta gyvas mokymosi procesas, kurį vieni įveikia greičiau, kiti lėčiau.

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis – neterminuota.

„Veiklos laukas gana platus – tai visapusiškas LVŽS komunikacijos koordinavimas Seime ir bendraujant su Vyriausybe. Žinoma, pradiniame etape teks formuoti komandą, pasirinkti, įdiegti ir išplėtoti būtinas komunikacijos technologijas, atrinkti reikiamus funkcinius specialistus, pritaikyti visą procesą, kad LVŽS atstovų darbas Seime duotų didžiausią naudą juos delegavusiai politinei partijai“, – darbus vardina p. Ulevičius ir priduria, kad yra pradinių objektyvių duomenų fanatikas.

„Todėl darbų pradžia – aiškūs procesai ir pagal identifikuojamas problemas taikomi sprendimai. Nebūčiau tikras, kad tą įvaizdį ir komunikaciją reikia iš esmės keisti, neatmesčiau galimybės, jog problemos ašis – būtent tas beprotiškas skubėjimas suspėti patvirtinti tvarkingą 2017–ųjų biudžetą“, – savo nuomonę dėsto p. Ulevičius.

Politikos srityje p. Ulevičius iki šiol apkaltos proceso metu yra dirbęs su Rolandu Paksu, taip pat su europarlamentarais Ona Juknevičiene, Šarūnu Biručiu. Jis yra rengęs mokymus ir patarimus kandidatams į mažesnių miestų savivaldybių tarybas, atskirų sričių komunikacijos įgūdžių mokymus įvairių politinių jėgų atstovams.

Per rinkimus LVŽS dirbo su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Communications“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
JK agentūra, neradusi IT darbuotojų Lietuvoje, renkasi kitą paieškos kelią Premium

Neseniai veiklą Lietuvoje pradėjusi Jungtinės Karalystės skaitmeninės rinkodaros agentūra „Unrvld“ per...

Rinkodara
2021.09.24
„Mantinga“ pasirinko komunikacijos partnerius

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintojos UAB „Mantinga“ komunikacijos partneriais tapo ryšių su...

Rinkodara
2021.09.23
Darbdavio įvaizdis: kur paslysta net ir didžiosios bendrovės Premium

Net ilgai Lietuvoje gyvuojančios įmonės pastaraisiais metais pradėjo daugiau dėmesio skirti darbdavio...

Rinkodara
2021.09.21
„PayPal“ neleis atsiskaityti už autorių teises internete pažeidžiantį turinį 4

Atsiskaitymų platforma „PayPal“ panaikino galimybę atsiskaityti už neteisėtai paskelbtą turinį, kurį Lietuvos...

Paslaugos
2021.09.19
„Swedbank“ komunikaciją Baltijos šalyse koordinuos K. Vanagas 1

„Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas Kęstutis Vanagas pradeda eiti „Swedbank“...

Rinkodara
2021.09.15
Lietuvių startuolis, pelnęs E. Musko „OpenAI“ pripažinimą, planuoja plėtrą Premium 4

Rinkodaros sprendimų automatizacijos platformą sukūrusi bendrovė „Ocoya“ neseniai tapo oficialia partnere...

Rinkodara
2021.09.07
Paskelbti festivalio „ADC*LT“ nugalėtojai

Antrą kartą Lietuvoje vykęs kūrybiškumo festivalis „ADC*LT“ paskelbė nugalėtojus. Bronzos, sidabro arba aukso...

Rinkodara
2021.09.04
Kūrybingumo festivalis „ADC*LT‘21“ skelbia finalininkų sąrašą

Antrą kartą vykstantis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT’21“, šiemet nagrinėjantis atsakingos kūrybos temą, iš...

Rinkodara
2021.09.01
Pareigas paliko A. Bilotaitės atstovė spaudai

Pirmadienį vidaus reikalų ministrės Agnės Bilotaitės patarėjos komunikacijai pareigas paliko Lina...

Vadyba
2021.08.16
„Pigu“ ant kulnų lipa „About You“, pažiro naujų veidų Premium 2

Auganti e. komercijos apimtis plečia ir e. prekybos žaidėjų gretas, o kartu augina ir reklamos rinką:...

Rinkodara
2021.08.12
Reklamos agentūrų metai kuklesni: dviejų karantinų „pagirios“ Premium

Kūrybinėms reklamos agentūroms pandemijos metai nebuvo lengvi: vos keturioms iš TOP 10-uko pavyko auginti...

Rinkodara
2021.08.11
„Neringos“ vizualinio identiteto kūrėjai: „Neužsiėmėme saviraiška“

Neseniai duris atvėrusio restorano „Neringa“ vizualinio identiteto kūrėjai, dizaino agentūros „Critical“...

Rinkodara
2021.08.07
OMD agentūrai vadovaus buvusi „15min“ rinkodaros vadovė

Žiniasklaidos planavimo agentūrai OMD nuo šiol vadovauja Rima Olberkytė-Stankus. Ji šiose pareigose pakeitė...

Rinkodara
2021.08.05
Reklamos rinka per pirmąjį pusmetį stiebėsi į viršų

Reklamos apimtis Lietuvoje per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su 2020 m. tuo pačiu periodu, augo 15%,...

Rinkodara
2021.08.04
Augantis vartojimas ir Lietuvoje byrantys atostogų pinigai sėja optimizmą Premium

Nors vos kelioms žiniasklaidos planavimo agentūroms pernai pavyko didinti pardavimus, rezultatus bendrovės...

Rinkodara
2021.08.04
„Rait Group“ įsigijo Švedijos rinkos tyrimų bendrovę „Furst“

Baltijos šalyse veikianti rinkos tyrimų bendrovė „Rait Group“ įsigijo Švedijos įmonę „Furst Scandinavian...

Rinkodara
2021.08.02
Agentūra „Nova media“ turi naują partnerį 1

Komunikacijos agentūros „Nova media“ partnerių gretas papildė naujas narys – juo tapo Gintaras Gimžauskas,...

Rinkodara
2021.07.23
„Darnu Group“ paskirta nauja komunikacijos vadovė

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Darnu Group“ komandos gretas papildė komunikacijos vadovė Justina...

Vadyba
2021.07.23
Skiepijimo skatinimui SAM inicijuoja naują viešinimo kampaniją 7

Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuo koronaviruso nuomonei pakeisti Sveikatos apsaugos ministerija inicijuoja...

Rinkodara
2021.07.21
O. Mašalė: tinkamai suvaldytą krizę dera „atšvęsti“ Premium

Geriausiai suvaldyta krizė yra ta, kuri neįvyksta arba apie kurią beveik niekas negirdėjo ar greitai pamiršo.

Rinkodara
2021.07.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku