Valstiečiai-žalieji samdosi komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-12-21
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo pat pirmųjų dienų Seime vieną po kitos komunikacijos klaidas skaičiuojanti ir vis besikeičiančią nuomonę demonstruojanti Valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcija samdosi komunikacijos partnerius.

Nuo šiol komunikacijos klausimais Valstiečiams-žaliesiems (LVŽS) talkins laisvai samdomas komunikacijos specialistas Liutauras Ulevičius.

Kaip teigia jis, bendradarbiavimo užuomazgos prasidėjo, kai po antrojo turo savo tinklaraštyje ir interneto portaluose paskelbė bendrinius patarimus Seimo naujokams.

„Po Seimo rinkimų sulaukiau klausimo, ar man būtų įdomu iš principo. Esu turėjęs įvairios patirties dirbant su politikų komunikacija, todėl pasiūlymą vertinau atsargiai. Sprendimą priėmiau, kai per tas per tas kelias savaites patikėjau, jog sąjungos nariai išties nori kurti darnesnę Lietuvą“, – teigia p. Ulevičius.

Pasak jo, LVŽS turi daug iššūkių kuriant ir plėtojant organizacijos vidaus ir išorės komunikaciją.

„Todėl pirmiausiu uždaviniu matau deramą vidaus procesų sutvarkymą, greta tobulinant viešos komunikacijos procesus. Dabartinę LVŽS komunikacijos situaciją paaiškina dvi aplinkybės – didžiulis spaudimas per trumpą laiką priimti strateginius sprendimus, kurie lems valstybės gyvenimą visus 2017 m. Būtent atsakingas sprendimų priėmimo procesas ir bandymas išklausyti visas puses neišvengiamai kelia iššūkius tinkamai ir laiku komunikuojant. O Seimo narių vidinei organizacijai dar tik formuojantis tai tampa mažesnių ar didesnių klaidų šaltiniu“, – pabrėžia p. Ulevičius.

Antra, teigia p. Ulevičius, LVŽS jungia daug savo sričių specialistų, tačiau jų kompetencijos ne visada ir ne visais atvejais dar tinkamos darbui Seime, todėl vyksta gyvas mokymosi procesas, kurį vieni įveikia greičiau, kiti lėčiau.

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis – neterminuota.

„Veiklos laukas gana platus – tai visapusiškas LVŽS komunikacijos koordinavimas Seime ir bendraujant su Vyriausybe. Žinoma, pradiniame etape teks formuoti komandą, pasirinkti, įdiegti ir išplėtoti būtinas komunikacijos technologijas, atrinkti reikiamus funkcinius specialistus, pritaikyti visą procesą, kad LVŽS atstovų darbas Seime duotų didžiausią naudą juos delegavusiai politinei partijai“, – darbus vardina p. Ulevičius ir priduria, kad yra pradinių objektyvių duomenų fanatikas.

„Todėl darbų pradžia – aiškūs procesai ir pagal identifikuojamas problemas taikomi sprendimai. Nebūčiau tikras, kad tą įvaizdį ir komunikaciją reikia iš esmės keisti, neatmesčiau galimybės, jog problemos ašis – būtent tas beprotiškas skubėjimas suspėti patvirtinti tvarkingą 2017–ųjų biudžetą“, – savo nuomonę dėsto p. Ulevičius.

Politikos srityje p. Ulevičius iki šiol apkaltos proceso metu yra dirbęs su Rolandu Paksu, taip pat su europarlamentarais Ona Juknevičiene, Šarūnu Biručiu. Jis yra rengęs mokymus ir patarimus kandidatams į mažesnių miestų savivaldybių tarybas, atskirų sričių komunikacijos įgūdžių mokymus įvairių politinių jėgų atstovams.

Per rinkimus LVŽS dirbo su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Communications“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Logistikos „Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
11:39
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso...

Rinkodara
2021.04.10
Teisingumo ministrės komandoje – nauja atstovė spaudai

Teisingumo ministrės Evelinos Dobrovolskos komunikacijos patarėja ir atstove spaudai dirbs Rasa...

Rinkodara
2021.04.08
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
2021.04.03
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“ 1

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Rinkodara
2021.03.28
Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.

Rinkodara
2021.03.27
„Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai augo

2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“)...

Rinkodara
2021.03.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku