Valstiečiai-žalieji samdosi komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-12-21
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo pat pirmųjų dienų Seime vieną po kitos komunikacijos klaidas skaičiuojanti ir vis besikeičiančią nuomonę demonstruojanti Valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcija samdosi komunikacijos partnerius.

Nuo šiol komunikacijos klausimais Valstiečiams-žaliesiems (LVŽS) talkins laisvai samdomas komunikacijos specialistas Liutauras Ulevičius.

Kaip teigia jis, bendradarbiavimo užuomazgos prasidėjo, kai po antrojo turo savo tinklaraštyje ir interneto portaluose paskelbė bendrinius patarimus Seimo naujokams.

„Po Seimo rinkimų sulaukiau klausimo, ar man būtų įdomu iš principo. Esu turėjęs įvairios patirties dirbant su politikų komunikacija, todėl pasiūlymą vertinau atsargiai. Sprendimą priėmiau, kai per tas per tas kelias savaites patikėjau, jog sąjungos nariai išties nori kurti darnesnę Lietuvą“, – teigia p. Ulevičius.

Pasak jo, LVŽS turi daug iššūkių kuriant ir plėtojant organizacijos vidaus ir išorės komunikaciją.

„Todėl pirmiausiu uždaviniu matau deramą vidaus procesų sutvarkymą, greta tobulinant viešos komunikacijos procesus. Dabartinę LVŽS komunikacijos situaciją paaiškina dvi aplinkybės – didžiulis spaudimas per trumpą laiką priimti strateginius sprendimus, kurie lems valstybės gyvenimą visus 2017 m. Būtent atsakingas sprendimų priėmimo procesas ir bandymas išklausyti visas puses neišvengiamai kelia iššūkius tinkamai ir laiku komunikuojant. O Seimo narių vidinei organizacijai dar tik formuojantis tai tampa mažesnių ar didesnių klaidų šaltiniu“, – pabrėžia p. Ulevičius.

Antra, teigia p. Ulevičius, LVŽS jungia daug savo sričių specialistų, tačiau jų kompetencijos ne visada ir ne visais atvejais dar tinkamos darbui Seime, todėl vyksta gyvas mokymosi procesas, kurį vieni įveikia greičiau, kiti lėčiau.

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis – neterminuota.

„Veiklos laukas gana platus – tai visapusiškas LVŽS komunikacijos koordinavimas Seime ir bendraujant su Vyriausybe. Žinoma, pradiniame etape teks formuoti komandą, pasirinkti, įdiegti ir išplėtoti būtinas komunikacijos technologijas, atrinkti reikiamus funkcinius specialistus, pritaikyti visą procesą, kad LVŽS atstovų darbas Seime duotų didžiausią naudą juos delegavusiai politinei partijai“, – darbus vardina p. Ulevičius ir priduria, kad yra pradinių objektyvių duomenų fanatikas.

„Todėl darbų pradžia – aiškūs procesai ir pagal identifikuojamas problemas taikomi sprendimai. Nebūčiau tikras, kad tą įvaizdį ir komunikaciją reikia iš esmės keisti, neatmesčiau galimybės, jog problemos ašis – būtent tas beprotiškas skubėjimas suspėti patvirtinti tvarkingą 2017–ųjų biudžetą“, – savo nuomonę dėsto p. Ulevičius.

Politikos srityje p. Ulevičius iki šiol apkaltos proceso metu yra dirbęs su Rolandu Paksu, taip pat su europarlamentarais Ona Juknevičiene, Šarūnu Biručiu. Jis yra rengęs mokymus ir patarimus kandidatams į mažesnių miestų savivaldybių tarybas, atskirų sričių komunikacijos įgūdžių mokymus įvairių politinių jėgų atstovams.

Per rinkimus LVŽS dirbo su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Communications“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pandemijos akivaizdoje Lietuvoje dominuoja fatalistai 3

„Kas bus, tas bus“, – toks gyventojų požiūris Lietuvoje yra dominuojantis koronaviruso kontekste, rodo...

Rinkodara
2020.10.24
Komunikacijos arkliukas Seimo rinkimuose: dėlioja pliusus ir minusus Premium 1

Po pirmojo turo ryškiausią šuolį vertinant matomumą žiniasklaidoje skaičiuoja Laisvės partijos atstovai, rodo...

Rinkodara
2020.10.22
Ryšių su visuomene agentūrų asociacija keičia pavadinimą

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) plečia veiklos lauką, pakeitė pavadinimą ir tapo Komunikacijos...

Rinkodara
2020.10.22
Nauja realybė – kitokie renginiai arba niša viešbučiams Premium

Koronaviruso pandemija keičia renginius ir konferencijas, didžioji jų dalis persikėlė į internetą, tačiau...

Rinkodara
2020.10.21
Kuria nišinę agentūrą prabangos prekių ženklams 3

Veiklą Lietuvoje pradeda turinio rinkodaros agentūra „Talat studio“, teiksianti komunikacijos paslaugas...

Rinkodara
2020.10.16
Seimo rinkimų antrasis turas: stiprių veidų koziris Premium 1

Nors Seimo rinkimų pirmasis turas ir baigėsi konservatorių pergale, šiandien ir politikai, ir politologai...

Rinkodara
2020.10.15
„Vilniaus vandenys“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovei „Vilniaus vandenys“ ryšių su visuomene paslaugas teiks...

Rinkodara
2020.10.14
„Facebook“ draus Holokaustą neigiantį turinį

Socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė drausiantis skelbti turinį, neigiantį Holokaustą ir iškreipiantį jo...

Rinkodara
2020.10.13
M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje Premium 30

Ateinančios beveik dvi savaitės partijoms, besivaržančioms dėl didesnio mandatų skaičiaus Seime, bus...

Rinkodara
2020.10.13
Žinių radijas žengia į „Patreon“ platformą

Žinių radijas žengia į sutelktinio finansavimo „Patreon“ platformą, veikiančią mėnesinio prenumeratos...

Rinkodara
2020.10.10
Politikos vaiduokliai rinkimuose – akis bado juodi komunikacijos triukai Premium 6

Likus kelioms dienoms iki rinkimų į Seimą, piliečiams derėtų dar kartą įvertinti savo pasirinkimą ir...

Rinkodara
2020.10.08
Komunikacija verslui aštriais momentais: auksinė 2 savaičių taisyklė Premium 3

Verslui, patekusiam į bylinėjimosi ar krizines situacijas, visada svarbu yra pirmiausia įvertinti: kiek...

Rinkodara
2020.10.07
Pokyčiai „15min“: įkurta profsąjunga, tuščias tyrimų skyrius 14

Portalo „15min“ darbuotojai, kvestionuodami planuojamus pokyčius žiniasklaidos bendrovėje, rugsėjo 25 d.

Rinkodara
2020.10.05
„Yukon“ turi naują komunikacijos vadovą 1

Aukštųjų technologijų srityje veikiančios ir civilinės termovizorinės bei naktinės optikos prietaisų...

Rinkodara
2020.10.02
Nuomonės lyderiai: viršūnėje V. Vasiliauskas, Ž. Mauricas ir I. Ruginienė

Šių metų pirmąjį pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo intensyviau – jų pasisakymų padaugėjo 40%.

Rinkodara
2020.10.01
„INK agency“ turi naują vadovę

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ direktore tapo ilgametė agentūros darbuotoja Jolita...

Rinkodara
2020.10.01
„Revolut“ turi naują komunikacijos vadovę Baltijos šalyse 5

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų platformos „Revolut“, Lietuvoje turinčios specializuoto banko...

Rinkodara
2020.09.30
TV rinka: į konkurencinę kovą dėl lyderio pozicijų įsitraukė ir LRT Premium

TV3 grupės kanalai pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja mažiau praradusi reklamos sekundžių nei LNK.

Rinkodara
2020.09.29
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 4

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus