Valstiečiai-žalieji samdosi komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-12-21
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Liutauras Ulevičius, ryšių su visuomene konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo pat pirmųjų dienų Seime vieną po kitos komunikacijos klaidas skaičiuojanti ir vis besikeičiančią nuomonę demonstruojanti Valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcija samdosi komunikacijos partnerius.

Nuo šiol komunikacijos klausimais Valstiečiams-žaliesiems (LVŽS) talkins laisvai samdomas komunikacijos specialistas Liutauras Ulevičius.

Kaip teigia jis, bendradarbiavimo užuomazgos prasidėjo, kai po antrojo turo savo tinklaraštyje ir interneto portaluose paskelbė bendrinius patarimus Seimo naujokams.

„Po Seimo rinkimų sulaukiau klausimo, ar man būtų įdomu iš principo. Esu turėjęs įvairios patirties dirbant su politikų komunikacija, todėl pasiūlymą vertinau atsargiai. Sprendimą priėmiau, kai per tas per tas kelias savaites patikėjau, jog sąjungos nariai išties nori kurti darnesnę Lietuvą“, – teigia p. Ulevičius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak jo, LVŽS turi daug iššūkių kuriant ir plėtojant organizacijos vidaus ir išorės komunikaciją.

„Todėl pirmiausiu uždaviniu matau deramą vidaus procesų sutvarkymą, greta tobulinant viešos komunikacijos procesus. Dabartinę LVŽS komunikacijos situaciją paaiškina dvi aplinkybės – didžiulis spaudimas per trumpą laiką priimti strateginius sprendimus, kurie lems valstybės gyvenimą visus 2017 m. Būtent atsakingas sprendimų priėmimo procesas ir bandymas išklausyti visas puses neišvengiamai kelia iššūkius tinkamai ir laiku komunikuojant. O Seimo narių vidinei organizacijai dar tik formuojantis tai tampa mažesnių ar didesnių klaidų šaltiniu“, – pabrėžia p. Ulevičius.

Antra, teigia p. Ulevičius, LVŽS jungia daug savo sričių specialistų, tačiau jų kompetencijos ne visada ir ne visais atvejais dar tinkamos darbui Seime, todėl vyksta gyvas mokymosi procesas, kurį vieni įveikia greičiau, kiti lėčiau.

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis – neterminuota.

„Veiklos laukas gana platus – tai visapusiškas LVŽS komunikacijos koordinavimas Seime ir bendraujant su Vyriausybe. Žinoma, pradiniame etape teks formuoti komandą, pasirinkti, įdiegti ir išplėtoti būtinas komunikacijos technologijas, atrinkti reikiamus funkcinius specialistus, pritaikyti visą procesą, kad LVŽS atstovų darbas Seime duotų didžiausią naudą juos delegavusiai politinei partijai“, – darbus vardina p. Ulevičius ir priduria, kad yra pradinių objektyvių duomenų fanatikas.

„Todėl darbų pradžia – aiškūs procesai ir pagal identifikuojamas problemas taikomi sprendimai. Nebūčiau tikras, kad tą įvaizdį ir komunikaciją reikia iš esmės keisti, neatmesčiau galimybės, jog problemos ašis – būtent tas beprotiškas skubėjimas suspėti patvirtinti tvarkingą 2017–ųjų biudžetą“, – savo nuomonę dėsto p. Ulevičius.

Politikos srityje p. Ulevičius iki šiol apkaltos proceso metu yra dirbęs su Rolandu Paksu, taip pat su europarlamentarais Ona Juknevičiene, Šarūnu Biručiu. Jis yra rengęs mokymus ir patarimus kandidatams į mažesnių miestų savivaldybių tarybas, atskirų sričių komunikacijos įgūdžių mokymus įvairių politinių jėgų atstovams.

Per rinkimus LVŽS dirbo su integruotos komunikacijos agentūra „VIP Communications“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
VŽ klausomiausi podkastai liepą: pokalbiuose – istorikai, verslininkai, politikai

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Rinkodara
2022.08.01
„Surfshark“ rinkodaros vadovas: kaip nesusimauti ir išlaikyti vartotoją Premium

Ilgametė verslo praktika byloja, kad išlaikyti esamą klientą yra daug pigiau nei pritraukti naują, nepaisant...

Rinkodara
2022.07.24
Vilniaus savivaldybės paskelbtas konkursas – teismų karuselėje Premium

Sostinės savivaldybės birželio 22 d. paskelbtas lauko reklamos stendų konkursas nukeliavo į teismus. Bemaž...

Rinkodara
2022.07.20
Sveikas protas signalizuoja apie recesiją, bet realybė – vis dar šviesi Premium

Po gana kuklių pirmųjų pandemijos metų rezultatų 2021-ieji žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs –...

Rinkodara
2022.07.19
Ekspertai: valdantieji pasyviai komunikavo po EK gairių dėl Kaliningrado pasirodymo

Valdančiųjų komunikacija Europos Komisijai (EK) pateikus gaires dėl Kaliningrado tranzito buvo pasyvi ir...

Verslo aplinka
2022.07.15
„Surfshark“ sėkmės istorija: kaip suprasti, kurių karų geriau nekariauti Premium

Lietuviškam virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuoliui „Surfshark“ per pusantrų metų pavyko...

Rinkodara
2022.07.14
M. Katkus – apie „cancel“ kultūrą ir iššūkius verslui Premium 4

Vadinamoji „atšaukimo“ (angl. „cancel culture“) kultūra kaip reiškinys Lietuvoje pirmą kartą pasiekė lygį,...

Rinkodara
2022.07.13
4 darbo dienų savaitė: ne viskas romantiška, bet sniego gniūžtė ridenasi greitai Premium 4

Viešumoje vyraujantį keturių darbo dienų savaitės optimizmą reikėtų vertinti su protinga atsarga – ne visoms...

Rinkodara
2022.07.12
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas: į žaidimų kūrimą neria ir „Louis Vuitton“, bet ar sėkmingai? Premium

Žaidimų rinka pasaulyje kasmet auga maždaug dešimtadaliu, o naujos galimybės išbandyti čia savo jėgas vilioja...

Rinkodara
2022.07.10
R. Urbanas apie „Surfshark“ ir laužomas normas: buvome tarsi „Tele2“ savo segmente Premium

Lietuviškas virtualių privačių tinklų (VPN) sprendimų startuolis „Surfshark“ išaugo ir susijungęs su...

Rinkodara
2022.07.08
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę

Birželį „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Mizarė. Ji pakeitė Vadimą...

Rinkodara
2022.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku