„Password 2025“ laurai – dainuojančiam „Tele2“ teleduetui
Daugiausia „Password“ konferencijos klausytojų simpatijų surinko Policijos departamento kampanija „Virtualus detektyvas“.
Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, atidarydamas konferenciją, teigė, kad organizuodami kasmetinį „Password“, pagerbiame tuos prekių ženklus ir verslus, kurie sugeba įgyvendinti ne tik kūrybiškus, bet ir efektyvius sprendimus.
„Renkame stipriausias kampanijas, kartu laimėtojai yra visi prekių ženklai, kurie lipo šiandien ant scenos“, – teigė U. Jankauskas.
Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo agentūros „DentsuX“ vadovas, „Password 2025“ komisijos narys, pabrėžė, kad turėjome stiprius skirtingų kategorijų nugalėtojus, finalininkus, efektyvias kampanijas, tačiau „Tele2“ kampanija-nugalėtoja buvo galva aukščiau.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2969?placement=
Prie kampanijos „Teleduetas – kūrybinė platforma“ įgyvendinimo prisidėjo rinkodaros ir komunikacijos agentūros: „New!“, „SuperYou“, „Carat“, „iProspect“, „Publicum“, „The Critical“.
Linas Paulikas, „Vinted“ medijų direktorius Europai, komisijos narys, pažymėjo, kad ši „Teledueto“ kampanija turėjo stiprią strategiją, gerą įgyvendinimą nuo kūrybos iki planavimo, nuo kūrybinių sprendimų iki rezultatų. Vyšnia ant torto tapo ir geras bei profesionalus kampanijos pristatymas konferencijoje. Galima duoti 101 balų iš 100“, – reziumuodamas komisijos sprendimą, kalbėjo L. Paulikas.
Pasak jo, tai įrodymas, kad prekės ženklo įvaizdis gali generuoti rezultatus.
Ąžuolo Zubkonio, „Metų CMO'24“, „Swedbank“ Pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktoriaus, „Password“ komisijos nario, teigimu, „Tele2“ atrado savo išskirtinumą, sukūrė savo komunikacinę platformą ir generavo puikius rezultatus.
Linas Migonis, „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybos vadovas ir partneris, komisijos narys, antrino, kad „Tele2“ neretai rinkoje elgiasi kaip provokatoriai, tačiau elgiasi užtikrintai ir demonstruoja lyderystę.
Beje, komisijos nariai bene vienbalsiai sutarė dėl „Grand Prix“ laimėtojo.
.jpg)
VŽ primena, kad šiemet „Password 2025“ komisija iš 48 paraiškų tarp finalininkų išrinko 30 efektyviausių, stipriausių kampanijų. Rekordinį paraiškų skaičių šiais metais pateikė viešasis sektorius: 16-a, šešios jų rungėsi finale.
Vertinant pateiktas kampanijas, didžiausias dėmesys tenka pasiektiems rezultatams (40%), toliau po lygiai balų atitenka likusiems kriterijams: verslo situacijai ir tikslams (20%), įžvalgai (20%) bei įgyvendinimui (20%).
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2967?placement=
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai