2024-07-31 05:45

Nišinis klientas: „iLunch“, „CandyPop“ ir „Assorti“ patirtys

Diskusija „Klientų segmentavimas. Ką laimi prekių ženklai, taikantys į nišinį klientų ratą?“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Diskusija „Klientų segmentavimas. Ką laimi prekių ženklai, taikantys į nišinį klientų ratą?“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Sėkmingas verslas turi vadovautis duomenimis ir segmentuoti savo klientų ratą. Tai svarbu ir mažiems, ir dideliems verslams. Pristatome „Verslo žinių“ konferencijos „Retail“ diskusiją „Ką laimi prekių ženklai, taikantys į nišinį klientų ratą“.

Miglė Andrulionytė, „Nord Security“ UX tyrimų ir vartotojų įžvalgų vadovė, pabrėžia, kad dažnai verslai yra linkę teigti, kad taikosi į visus ar daugumą vartotojų, kad tikrai nėra nišiniai.

„Tačiau iš tiesų Lietuvoje turime vos keletą verslų, kurie gali pasigirti ar pasiskųsti, kad jie aptarnauja visą Lietuvą. Tai telekomunikacijos, maisto tinklai ar vaistinės. Gebėjimas išsiskirti segmentus, nišinę auditoriją, į kurią taikote, leidžia būti verslams žingsniu priekyje“, – teigia M. Andrulionytė.

52795
130817
52791