Klientų lojalumas ar nupirkta meilė: dviejų nuomonių kova

Giedrė Vilkė, e. prekybos ekspertė, viena iš aštuonių stipriausių Europos rinkodaros profesionalų, „Metų CMO 2023“, „Retail“ konferencijoje akcentavo, kad jokia lojalumo programa nepadės, jei prekė ar paslauga bus netinkama.
G. Vilkė kartu su Jurgita Balčiūnienė, „Market3rs“ rinkodaros direktorė, konferencijoje „kovojo“ argumentų kalba apie klientų lojalumą, 5-is jo tipus, dalinosi skirtingais faktais ir tyrimais bei diskutavo, ar lojalūs klientai yra pelningesni, o gal lojalumas esamiems klientams tiesiog tampa „nupirkta“ meile, ir galop – ar išvis tebeegzistuoja lojalumas prekės ženklams.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai