2024-07-24 05:45

Klientų lojalumas ar nupirkta meilė: dviejų nuomonių kova

Iš kairės: Giedrė Vilkė, elektroninės prekybos ekspertė, ir Jurgita Balčiūnienė, „Market3rs“ rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Iš kairės: Giedrė Vilkė, elektroninės prekybos ekspertė, ir Jurgita Balčiūnienė, „Market3rs“ rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pasaulis ir vartotojas keičiasi – verslai skaitmenizuojasi ir visa tai reiškia, kad nebėra vienos tiesos, o imantis dar vienos klientų lojalumo programos, pravartu atsižvelgti į skirtingas nuomones ir patirtis.

Giedrė Vilkė, e. prekybos ekspertė, viena iš aštuonių stipriausių Europos rinkodaros profesionalų, „Metų CMO 2023“, „Retail“ konferencijoje akcentavo, kad jokia lojalumo programa nepadės, jei prekė ar paslauga bus netinkama.

G. Vilkė kartu su Jurgita Balčiūnienė, „Market3rs“ rinkodaros direktorė, konferencijoje „kovojo“ argumentų kalba apie klientų lojalumą, 5-is jo tipus, dalinosi skirtingais faktais ir tyrimais bei diskutavo, ar lojalūs klientai yra pelningesni, o gal lojalumas esamiems klientams tiesiog tampa „nupirkta“ meile, ir galop – ar išvis tebeegzistuoja lojalumas prekės ženklams.

52795
130817
52791