2024-07-09 19:47

Akį traukianti sporto žvaigždžių rinkodara: apie sėkmę, klaidas ir iššūkius

VŽ koliažas: Tatjana Rudienė, „Audimas Brand“ rinkodaros vadovė, apačioje – krepšininkai Domantas Sabonis ir Jonas Valančiūnas.
VŽ koliažas: Tatjana Rudienė, „Audimas Brand“ rinkodaros vadovė, apačioje – krepšininkai Domantas Sabonis ir Jonas Valančiūnas.
Ši vasara itin dosni sporto aistruoliams – dėmesį kausto ir Europos futbolo čempionatas, ir pasiruošimas Paryžiuje vyksiančiai olimpiadai, į kurią viltis pasidabinti medaliais deda ir čia jau kelialapius iškovoję sportininkai. Nesnaudžia ir prekių ženklai, pasitelkiantys sporto rinkodaros arkliuką.

Dar ankstyvą pavasarį drabužių prekių ženklas „Audimas“ pristatė retro stiliaus vasaros nacionalinę kolekciją, įkvėptą 2000-ųjų olimpinės rinktinės drabužių, kai bendrovė ir rengė mūsų šalies sportininkus.

„Šiemet, deja, rinktinės olimpiadoje nerengiame, bet taikomės į tendencijas, kad grįžta retro, vintažinis stilius, tad su šia banga atgaiviname ir pristatome savo šiemetinę nacionalinę drabužių liniją“, – kalba Tatjana Rudienė, „Audimas Brand“ rinkodaros vadovė

52795
130817
52791