Akį traukianti sporto žvaigždžių rinkodara: apie sėkmę, klaidas ir iššūkius

Dar ankstyvą pavasarį drabužių prekių ženklas „Audimas“ pristatė retro stiliaus vasaros nacionalinę kolekciją, įkvėptą 2000-ųjų olimpinės rinktinės drabužių, kai bendrovė ir rengė mūsų šalies sportininkus.
„Šiemet, deja, rinktinės olimpiadoje nerengiame, bet taikomės į tendencijas, kad grįžta retro, vintažinis stilius, tad su šia banga atgaiviname ir pristatome savo šiemetinę nacionalinę drabužių liniją“, – kalba Tatjana Rudienė, „Audimas Brand“ rinkodaros vadovė
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai