2024-06-26 08:45

Slaptieji pirkėjai: „Rimi“ lyderystės neužleidžia, į viršų kopia „Iki“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Slaptųjų pirkėjų nuomone, aptarnavimo kokybė didžiuosiuose Lietuvos mažmeninės prekybos tinkluose per pastaruosius metus simboliškai pagerėjo ir siekė 89,77%. Ryškiau per metus ūgtelti pavyko prekybos tinklui „Iki“.
  • Du prekybos tinklai – „Rimi“ ir „Maxima“ – patenka į aukščiausios aptarnavimo kokybės kategoriją.
  • Ryškiau per metus ūgtelti pavyko „Iki“.
  • Slaptųjų pirkėjų tyrimas koreliuoja su Verslo reputacijos indekso rezultatais.

UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbančios su prekių ženklu „Dive Lietuva“, šių metų gegužę atliktas prekybininkų tyrimas rodo, kad bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas 2024 m. paaugo 0,36 proc. punkto ir siekia 89,77%. Tai atitinka vidutinės aptarnavimo kokybės grupę.

52795
130817
52791