Slaptieji pirkėjai: „Rimi“ lyderystės neužleidžia, į viršų kopia „Iki“
- Du prekybos tinklai – „Rimi“ ir „Maxima“ – patenka į aukščiausios aptarnavimo kokybės kategoriją.
- Ryškiau per metus ūgtelti pavyko „Iki“.
- Slaptųjų pirkėjų tyrimas koreliuoja su Verslo reputacijos indekso rezultatais.
UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbančios su prekių ženklu „Dive Lietuva“, šių metų gegužę atliktas prekybininkų tyrimas rodo, kad bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas 2024 m. paaugo 0,36 proc. punkto ir siekia 89,77%. Tai atitinka vidutinės aptarnavimo kokybės grupę.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai