2024-04-25 16:10

Dvi agentūros apjungė jėgas plėtrai į užsienį

Nuotraukoje iš kairės: Vija Valentukonytė-Urbanavičienė, Giedrė Simanauskaitė, Julius Kaknevičius ir Giedrė Rimkė. Asmen. nuotr.
Nuotraukoje iš kairės: Vija Valentukonytė-Urbanavičienė, Giedrė Simanauskaitė, Julius Kaknevičius ir Giedrė Rimkė. Asmen. nuotr.
„Partners in Comms“ bei „We Are Marketing“, apjungusios jėgas su vienu prekės ženklu „Inward“, imasi veiklos užsienio šalyse. Junginys teiks plataus spektro darbdavio įvaizdžio formavimo ir vidinės komunikacijos paslaugas, kurios apims tiek strategines konsultacijas, tiek projektų įgyvendinimo darbus.

„Su „Partners in Comms“ kartu sėkmingai įgyvendinome eilę projektų. Supratome, jog veikdami kartu atliepiame ir tarptautinių verslo lyderių poreikius bei keliamus lūkesčius. Jiems imponuoja mūsų patirtis, žinios ir resursų įvairovė. Todėl suvokę, kad visi turime panašių tarptautinės plėtros ambicijų, nusprendėme suvienyti jėgas, sukurdami jungtinį prekės ženklą „Inward“. Jis išskirtinai orientuotas tik į užsienio rinkas. Startuoti ketiname nuo tų Europos šalių, kuriose jau turime patirties“, – išplatintame pranešime teigia Julius Kaknevičius, „We Are Marketing“ įsteigėjas ir partneris.

„Partners in Comms“ duetas Giedrė Simanauskaitė ir Vija Valentukonytė-Urbanavičienė Lietuvoje yra žinomos kaip 2021 m. išleistos knygos apie vidinę komunikaciją „Organizacija, kuri susikalba“ autorės.

Tarp „Partners in Comms“ ir „We Are Marketing“ klientų – „Light Conversion“, „Baltic Transline“, DPD, „Philip Morris International“, „Exacaster“, „Kotryna Group“,„Hotrema“, „Ignalinos atominė elektrinė“, „Apex Aliance“ ir kt.

52795
130817
52791