Dakaro ralio žvaigždės: V. Žalos išaugintas „Arijus“ ir Gelažninkų šeimos dueto potencialas
„Dakaras savo žinomumu, populiarumu toli gražu neprilygsta antrajai lietuvių religijai – krepšiniui, susidomėjimas šiuo renginiu išauga tik pačių lenktynių metu, panašiai yra ir su „Eurovizija“. Tai renginiai, turintys aiškų, vieną piką per metus“, – kalba Andrius Katinas, žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ tyrimų skyriaus vadovas.
Visgi šiemečiai Dakaro ralio rodikliai geresni: nors bendras respondentų susidomėjimas, įsitraukimas beveik nesikeitė ir siekė 85% (2023 m. – 84%), t. y. tiek respondentų teigia, kad yra kažką girdėję apie Dakarą, šį kartą tyrėjai fiksuoja daugiau aktyvių gerbėjų, kurie seka ir domisi lenktynių rezultatais, jų pagausėjo 5 proc. punktais, po kelis proc. punktus sumažėjo pasyvių gerbėjų arba visai nesidominčių šiuo renginiu.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai